Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیم فصل اول لیگ برتر بسکتبال مردان ایران روز پنج شنبه ۲۰ دی به پایان می‌رسد و در شرایطی که تیم پتروشیمی بندر امام قهرمانی خود در نیم فصل را قطعی کرده شیمیدر برای تثبیت جایگاه دومی به میدان می‌رود اما مهم‌ترین بازی هفته در آبادان برگزار می‌شود.

طرفداری - پتروشیمی بندر امام قهرمانی خود در نیم فصل نخست لیگ برتر بسکتبال مردان را مسجل کرده است و در هفته نهم و پایانی نیم فصل که پنج شنبه ۲۰ دی برگزار می‌شود با قرعه استراحت روبرو شده اما برگزاری ۴ مسابقه تنور لیگ را گرم نگاه می‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم شیمیدر تهران که در رده دوم جدول قرار گرفته برای کاهش فاصله با صدر و تثبیت نایب قهرمانی نیم فصل در مشهد به دیدار نیم آویژه صنعت این شهر می‌رود و با توجه به آمار ۶ شکست از ۷ بازی آویژه صنعت، کار سختی برای کسب یک پیروزی دیگر در لیگ برتر ندارد.

حامد حسین زاده، آرمان زنگنه، محمد جمشیدی، رافی درغوکاسیان و واورلی آستین ترکیب احتمالی آغازین شیمیدر در این بازی را تشکیل می‌دهند و مهدی کامرانی کاپیتان شیمیدر نیز ممکن است در ترکیب اولیه این تیم قرار گیرد. واورلی آستین بازیکن آلمانی پست سنتر شیمیدر است که با ۲۱۱ سانتی متر قد برگ برنده ارزشمندی برای شیمیدر محسوب می‌شود.

مهم‌ترین و احتمالاً جذاب‌ترین بازی هفته در آبادان برگزار می‌شود. تیم پالایش نفت آبادان، تیم سوم جدول در خانه پذیرای تیم شهرداری گرگان رده چهارمی است. پیروزی پالایش نفت این تیم را به ۲ امتیاز صدر می‌رساند اما برتری شهرداری گرگان، گرگانی‌ها را با پالایش نفت هم امتیاز و به آینده امیدوارتر می‌کند.

پالایش نفت آبادان با بهره مندی از چهره‌هایی چون آرن داوودی، محمد حسن زاده، سعید داورپناه و رسول مظفری در پی حفظ رتبه سوم است و شهرداری گرگان نیز با حضور حامد سهراب نژاد، مسعود سلیمانی، امیر صدیقی و پری پتی انگیزه موفقیت در این دیدار را دارد.

در تهران تیم نیروی زمینی پذیرای رعد پدافند هوایی دزفول است. نماینده دزفول تنها تیم لیگ برتر است که تاکنون در لیگ پیروزی نشده و با ۷ بازی و ۷ شکست در انتهای جدول قرار گرفته است. پگاه نیز در خانه به مصاف ذوب آهن می‌رود. ذوب آهن پس از پیروزی ارزشمند بر شهرداری گرگان در هفته گذشته، اکنون به دنبال رسیدن به رده چهارم جدول است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۶۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است

همشهری آنلاین - گل‌گهر سیرجان بعد از تساوی عجیب مقابل استقلال خوزستان، توانست فجر سپاسی را در جام‌حذفی شکست دهد و حالا خودش را برای بازی با مس رفسنجان در دربی استان کرمان آماده می‌کند. علیرضا علیزاده هافبک گل‌گهر در گفت‌وگو با همشهری آنلاین، در خصوص برد تیمش مقابل فجر سپاسی می‌گوید: «فجر جزو تیم‌های خوب لیگ دسته اول است که برای لیگ برتری شدن تلاش می‌کند، آنها واقعا تیم خوبی هستند ولی ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شکست دادن این تیم راهی مرحله بعد شدیم. ما ۲روز قبل از این بازی به شیراز رفتیم، شیراز واقعا شهر فوق‌العاده‌ای است و امیدوارم دوباره فجر را در لیگ برتر ببینیم.»

علیزاده در مورد اینکه آیا گل‌گهر در جام حذفی دنبال قهرمانی است، توضیح می‌دهد: «ما هم اندازه خودمان شانس داریم و قطعا خودمان را مدعی می‌دانیم. جام حذفی جام شگفتی‌ها است و دیدید که استقلال و پرسپولیس حذف شدند، در این جام نمی‌توان هیچ تیمی را دست کم گرفت. ما هم تلاش می‌کنیم تا به فینال برسیم.»

از هافبک گل‌گهر در مورد بازی با مس رفسنجان سوال می‌کنیم که اینگونه جواب می‌دهد: «مس تیم خوبی است و بعد از آمدن محرم نویدکیا متحول شده است. تیم ما آمار بسیار خوبی مقابل مس دارد و در این ۴سال به آنها نباخته‌ایم و سعی می‌کنیم در این بازی هم به برد برسیم تا جایگاه خودمان را در جدول بهتر کنیم.»

علیزاده در خصوص اینکه کدام تیم در لیگ برتر قهرمان می‌شود، می‌گوید: «پیش‌بینی سخت است چون هر دو مدعی واقعا خوب هستند ولی من شانس قهرمانی استقلال را بیشتر از پرسپولیس می‌دانم.»

کد خبر 848056 برچسب‌ها باشگاه گل گهر سیرجان فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟
  • تلاش‌مان کسب حداکثر امتیازات است
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است