Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمجتبی حسینی، سرمربی پیشین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم ملی معمولاً در جام ملت‌های آسیا شروع خوبی داشته است و نباید روی برد برابر یمن مانور بدهیم. ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

سیدمجتبی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر یمن گفت: تیم ما در این مسابقه سرحال بود و خوشبختانه برد روحیه‌بخشی به‌دست آوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ضعف دروازه‌بان یمن هم در این برد خیلی به تیم ملی کمک کرد. آنها رو به دفاع فشرده آورده بودند و همین موضوع باعث شد تا تیم ما برای رسیدن به گل، شوت زدن را در دستور کار قرار دهد. همین موضوع گره بازی را باز کرد و دو گل ابتدایی ما روی شوت‌های از راه دور بود.

وی در ادامه همچنین خاطر نشان کرد: ما نباید روی این برد مانور بدهیم و باید به فکر بازی‌های بعدی باشیم. تیم ملی معمولاً در جام ملت‌های آسیا شروع خوبی داشته است و حتی زمان جنگ هم بازی‌ها را خوب شروع کردیم. مهم این است که این تورنمنت را با عملکردی خوب به پایان برسانیم.

صمد مرفاوی: با این همه بازیکن خوب چرا نباید انتظار قهرمانی داشته باشیم؟!/ دل‌مان را به برد مقابل یمن خوش نکنیمذوالفقارنسب: با استراتژی خوب هم گل زدیم، هم بازیکنان یمن را خسته کردیم/ نباید از خود بی‌خود شویم

 

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز  در پاسخ به این پرسش که آیا ایران شانس قهرمانی در این جام را دارد، اظهار داشت: باید دید بازی‌ها چگونه جلو می‌رود، ولی من امیدوارم که بچه‌ها شرایط جسمانی خوبی داشته باشند و با همین اتحاد بهترین نتایج را بگیریم. شانس قهرمانی تیم ما از مدعیان دیگر کمتر نیست و می‌توانیم به این عنوان دست پیدا کنیم.

حسینی همچنین از ژاپن و کره جنوبی به عنوان اصلی‌ترین حریفان تیم ملی برای قهرمانی در هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا یاد و ابراز امیدواری کرد شاگردان کی‌روش این رقابت‌ها را با دستیابی به بهترین عنوان به اتمام برسانند.

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۶۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس فدراسیون کونگ‌فو مشخص شد

به گزارش قدس آنلاین، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت به ریاست سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور سیدمناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و اعضای مجمع این رشته در تالار پارالمپیک کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سیدعباس هاشمی منش و محمد نوحی پنج کاندیدایی بودند که صلاحیت آنها برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی تایید شده بود، اما با انصراف چند کاندیدا، رقابت بین سیدمجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش برگزار شد.

در نهایت با رای‌گیری از اعضای مجمع، سیدعباس هاشمی‌منش با کسب ۳۶ رای  رای از ۴۸ رای ماخوذه برای چهار سال به عنوان رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی انتخاب شد. سیدمجتبی شیرزادی نیز ۱۲ رای کسب کرد.

همچنین امین عباسی با ۴۷ رای به عنوان خزانه‌دار و هاله‌زینب پیرقربانی با ۳۱ رای به عنوان کارشناس خبره به عضویت هیات رئیسه فدراسیون درآمدند.  دیگر اعضای هیات رئیسه در مجمع بعدی این فدراسیون انتخاب خواهند شد.

دیگر خبرها

  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو مشخص شد
  • پس از ژاپن، کره جنوبی هم خواهان پیوستن به پیمان امنیتی «آکوس» است
  • هاشمی‌منش رئیس جدید کونگ‌فو و هنرهای رزمی
  • کره‌ جنوبی به دنبال عضویت در پیمان «آکوس»
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند