Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@04:45:39 GMT

زن 23 ساله در زنجان قربانی قاتل خاموش شد

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۰۷۲۴۳

زن 23 ساله در زنجان قربانی قاتل خاموش شد

سرهنگ حسین اوصانلو، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران انتظامی شهرستان سلطانیه در پی دریافت خبری مبنی بر گاز گرفتگی و انتقال یک نفر به بیمارستان، بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی اظهار داشت: ماموران در تحقیقات اولیه خود، دریافتند یک نفر از اعضای یک خانواده که یک زن 23 ساله بود در منزل به علت انتشار گاز مونوکسیدکربن و اسنتشاق آن، مسموم و به منظور مداوا با آمبولانس به بیمارستان منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اوصانلو تصریح کرد: متاسفانه این زن، پس از انتقال به بیمارستان ولیعصر (عج) شهر زنجان، فوت کرد.
به گزارش ایرنا و به نقل از اطرافیان متوفی، این زن 23 ساله درحالی دچار گازگرفتگی و مرگ شد که باردار بود.
****
کشف و ضبط بیش از پنج تن برنج احتکار شده
فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پنج تن و 35 کیلوگرم انواع برنج احتکار شده در یک انبار واقع در شهر زنجان از سوی ماموران آگاهی و با حضور نمایندگان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی زنجان کشف و ضبط شد.
سرهنگ رحیم جهانبخش افزود: کشف 11 راس دام سنگین به ارزش ریالی یک میلیارد و 500 میلیون ریال و 71 ثوب البسه به ارزش 200 میلیون ریال از 2 نفر کشف شد.
وی افزود: متهمان با استفاده از کامیون و خودروی سواری نسبت به قاچاق اقدام کرده بودند که در دام ماموران انتظامی این استان گرفتار و به منظور اعمال قانون تحویل مراجع قضایی شدند.
6084/6085
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان زنجان خانواده قاچاق کشف و ضبط گاز جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۷۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد

سرهنگ علی اکبر نظری فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در محور‌های فرعی جاده خاکی روستای مازگرد به راکب یک موتورسیکلت مشکوک دستور ایست دادند.

وی افزود: راکب و سرنشین موتورسیکلت با مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و مراقبت و تیراندازی، قاچاقچیان با رها کردن موتور سیکلت و استفاده از موقعیت جغرافیایی و تاریکی هوا از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد با اشاره به تلاش برای پیگیری متهمان گفت: در بازرسی از موتورسیکلت ۶۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • فیلمی از حمله هولناک و مرگبار با شمشیر سامورایی به مردم!
  • درگیری ۲ همکلاسی در شوش منجر به قتل شد
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • تازه داماد ۲۰ ساله‌ای که بعد از تیرخلاص جیش‌الظلم زنده ماند
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان