Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@22:55:39 GMT

استفاده های جالب از قالب یخ در خانه داری

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۰۷۳۶۷

استفاده های جالب از قالب یخ در خانه داری

رکنا: استفاده از قالب یخ در خانه داری کاربردهای فراوان و مفیدی دارد.

از قالب های یخ می توان استفاده های متنوعی داشت. به طور مثال، برخی مواد غذایی یا چاشنی ها را می توانید در این قالب ها منجمد کنید و در مواقع نیاز از آنها استفاده کنید.

رب گوجه فرنگی

رب گوجه‌فرنگی را با قاشق غذاخوری درون قالب ها بریزید و آنها را فریز کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موجب می شود تا رب را برای مدت طولانی نگهدارید. در ضمن، نیازی نیست در شیشه یا قوطی و در یخچال آنها را نگهداری کنید. هم فضای درونی یخچال خالی می شود و هم اینکه در مکعب های کوچک، رب در اختیار دارید.

آب مرغ / گوشت / سبزیجات

یکی از روش های بسیار جالب برای ذخیره آب گوشت، مرغ یا سبزیجات این است که آنها را درون قالب های یخ بریزید و در فریزر قرار دهید. مکعب های این عصاره ها را در سوپ یا هر نوع غذای دیگری که به آن نیاز دارید می توانید استفاده کنید.

سبزیجات در روغن

اگر وقت یا جای خشک کردن سبزی را ندارید. یا اصلا این کار را دوست ندارید. می توانید آنها را به روش دیگری نگهداری کنید. آنها را خرد کنید و به همراه روغن درون قالب های یخ بریزید. آنها را می توانید درون آب برنج یا پاستا بریزید تا یخشان باز شود و همراه آنها آبکش کنید.

میوه های منجمد

برای اینکه آب میوه هایی که قرار است برای مهمانان سرو کنید را تزئین کنید، می توانید میوه های خوش طعم و کوچک را درون قالب ها قرار دهید. آب بریزید و آنها را در فریزر بگذارید تا یخ ببندند. این مکعب های میوه‌دار را درون لیوان های آب میوه بیندازید.

پستو

پستوی ریحان را نیز می توانید در قالب های یخ منجمد کنید. از این سس برای پاستا، پیتزا و ساندویچ استفاده می شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

حکم رسوایی اخلاقی اعضای شورای شهر بابل صادر شد! / زن جوان چه کرد؟! + فیلم اعدام شدن چند تن از مسئولان در قوه قضائیه / اژه ای خبر داد لحظه تجاوز به زن جوان در ایستگاه اتوبوس+ فیلم بهروز مهتاب را زمانی که مادرش در خانه بود به اتاق خوابش برد و ..! راننده تاکسی تهرانی به زن متاهل تجاوز کرد و از آن فیلم تهیه کرد ! + عکس مادرم از ترس دوستان ناباب پدرم طلاق گرفت / از چاله به چاه افتادیم ! گفتگو با دختر کتک خورده تهرانی و پسر شکنجه گر سیرجانی + فیلم کامل خبر ویژه/ قیمت محصولات ایران خودرو اعلام شد وحشت زن مشهدی از خون بازی پسرش و ارتباط نامتعارف با یک زن اعتراف دختر 20 ساله کرجی پس از دیدن کارهای خود در دوربین های مداربسته+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ساشا سبحانی آقازاده حاشیه ساز بعد از کتک خوردن چه گفت؟ + فیلم اعدام سعید مومیوند متوقف شد ! / جزییات پرونده راز مخوف در زندان یزد چه بود؟! / فاش شد مرگ بی سر و صدای زن شیرازی در نزدیکی یک هتل! / دانشجویان اعتراض کردند

منبع: رکنا

کلیدواژه: گوجه فرنگی یخ دار آب ساعت عکس فیلم دختر مرد پسر سیرجانی دختر تهرانی پسر تصاویر سیرجان آزار دختر تهرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۷۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال تهران در حالی برای دیدار روز چهارشنبه مقابل تراکتور تبریز آماده می‌شود که گلر اصلی این تیم اجازه همراهی آبی‌ها را ندارد.

سید حسین حسینی که در این فصل عملکردی فوق العاده درون دروازه استقلال داشته به دلیل محرومیت انضباطی ناشی از مصاحبه پس از بازی برابر شمس آذر در حساس‌ترین بازی استقلال در نیم فصل دوم غایب خواهد بود.

با این حال حسینی این روز‌ها تمرینات خود را در کمپ حجازی پا به پای سایر بازیکنان استقلال دنبال می‌کند و امیدوار است با پایان محرومیت از بازی هفته بیست و ششم دوباره درون دروازه تیمش قرار بگیرد.

او که در روز‌های گذشته حمایت ویژه‌ای از گلر دوم تیمش داشته، سعی کرده با روحیه دادن به این دروازه‌بان جوان، انگیزه او برای نگه داشتن استقلال به عنوان شانس اصلی قهرمانی را حفظ کند و از سوی دیگر خودش هم تلاش می‌کند این محرومیت بدموقع را به دست فراموشی سپرده و تمرکزش را برای ادامه فصل حفظ کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • تعریف ۷۵ پروژه در قالب ۵۲ تصفیه‌خانه برای ۹.۳ میلیون نفر
  • تیک‌تاک در آستانه حذف از اپ استور آیفون
  • خالدآبادی پس از ۳۱۶ روز درون دروازه استقلال!
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • طرز تهیه بستنی در خانه + ویدئو | فوت و فن درست کردن بستنی ساده بدون ثعلب و دستگاه | فقط ۱۰ دقیقه وقتتان را می‌گیرد
  • تصاویری از فرو رفتن عجیب یک موشک به درون یک دیوار!
  • چالش هدف گیری دروازه داخل آب توسط ژائو کانسلو / فیلم
  • وزیر آموزش و پرورش: اگر کسی به ایران چپ نگاه کند، درون خانه‌اش تنبیه می‌شود
  • این مربا را برای صبحانه نخورید!
  • طرز تهیه پاستای اسفناج و خامه ساده و خوشمزه