Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@21:24:04 GMT

افت ۱۰ درصدی تولید آیفون‌های جدید

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۰۷۴۴۶

افت ۱۰ درصدی تولید آیفون‌های جدید

اپل میزان تولید از پیش تعیین شده خود برای مدل‌های جدید گوشی‌های آیفون در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی را ۱۰ درصد کاهش داد.

به گزارش ایسنا، اپل همواره یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند و رقبای سامسونگ و هواوی به شمار می‌رود، حالا تازه ترین گزارش ها نشان می دهد که تقاضای گوشی های جدید آیفون در بسیاری از بازارهای مصرف جهان به‌خصوص چین که یکی از بزرگترین بازارهای خرید و فروش گوشی هوشمند در جهان محسوب می‌شود، با کاهش قابل توجهی روبرو شده است که عوامل و مولفه‌های متعددی از جمله کاهش نرخ رشد اقتصاد جهانی، جنگ تجاری میان آمریکا، چین و اروپا، افزایش بحران و ریاضت های شدید اقتصادی بر روی میزان فروش گوشی های هوشمند آیفون تاثیرگذار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته گذشته بود که اخبار و گزارش‌های زیادی در رسانه‌ها منتشر شده که نشان می‌داد میزان فروش گوشی‌های آیفون در بازار چین که همواره یکی از بزرگترین و مهم ترین بازارهای فروش محصولات تکنولوژی در جهان محسوب می‌شود، به شدت سقوط کرده و کاهش یافته است که کارشناسان و تحلیلگران سعی کردند به ریشه یابی و علت آن بپردازند و این مساله را از دیدگاه‌های مختلفی تحت بررسی و تحلیل قرار دهند. کارشناسان علت اصلی کاهش شدید میزان فروش گوشی‌های آیفون در چین را تبعات منفی جنگ تجاری و تنش‌های سیاسی میان چین و ایالات متحده آمریکا عنوان کرده و بر این باورند که دستگیری و بازداشت مدیر ارشد مالی هواوی، شرکت چینی تکنولوژی و تولیدکننده موبایل در کانادا به علت دور زدن تحریم های اقتصادی آمریکا علیه برخی کشورها نظیر ایران نیز به تشدید کشمکش و تنش‌های سیاسی و تجاری میان این دو کشور کمک کرد. به دنبال این اتفاق، هواوی در کنار بسیاری دیگر از شرکت‌های چینی از کاربران و شهروندان چینی خواستند که در یک اقدام تلافی جویانه خریداری و استفاده از محصولات آمریکایی را تحریم و بایکوت کنند.

این در حالیست که بسیاری دیگر از کارشناسان با دیدگاه متفاوتی سعی کرده‌اند علت کاهش درآمد و فروش گوشی‌های جدید آیفون را بررسی کنند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به نداشتن جذابیت خاص، عدم وجود فناوری و نوآوری‌های شگفت انگیز و قیمت بسیار بالا اشاره کرد

رویترز می‌نویسد اما حالا به نظر می‌رسد که شرکت اپل سطح تولید از پیش تعیین شده و برآورد شده خود برای تولید سه مدل جدید از گوشی های آیفون را در سه ماهه نخست سال جاری میلادی یعنی بازه زمانی ماه‌های ژانویه تا مارس ۲۰۱۹ به میزان ۱۰ درصد کاهش داده است تا مطابق با میزان تقاضای بازارهای جهانی به تولید و عرضه بپردازد و دچار عرضه مازاد نشود.

جدیدترین مدل‌های گوشی‌های آیفون شامل آیفون ایکس‌اس، آیفون ایکس‌اس مکس و آیفون ایکس‌آر می‌شوند که با تفاوت های جزئی در اندازه و برخی از قابلیت ها و همچنین قیمت های پایه در دسترس کاربران و علاقمندان قرار گرفته است.

البته به نظر می‌رسد که کاهش میزان فروش محصولات و سودآوری در بازار چین، تنها به اپل ختم نمی‌شود و گریبان‌گیر شرکت‌های آسیایی دیگری همچون سامسونگ نیز شده است و به شدت میزان فروش آن را تحت تاثیر قرار داده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۷۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی 10 اپلیکیشن محبوب ایرانی که باید روی گوشی‌ آیفون نصب کنید

روز به روز به تعداد اپلیکیشن‌های موبایل اضافه می‌شود و هر کدام از این برنامه‌ها کار خاصی انجام می‌دهند. وجود اپلکیشن‌ها باعث شده است که افراد، اکثریت کارهای خود را به‌راحتی انجام دهند. اگر شما هم اهل استفاده از خدمات آنلاین توسط اپلکیشن‌های موبایل هستید، احتمالا نام اپلیکیشن با من برای ایفون، مگابانک ملت برای ایفون، برنامه رمزینه بانک سامان برای ایفون، برنامه تاپ برای ایفون، برنامه تارا برای ایفون، اپلیکیشن همپا پست بانک برای ایفون، برنامه آیتول برای ایفون، برنامه آچاره برای ایفون، برنامه فلای تو دی برای ایفون و همچنین اپلیکیشن سفر مارکت برای ایفون را شنیده‌اید.

این اپلیکیشن‌ها هر کدام در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند و با ارائه خدمات مفید، به تمام نیازهای کاربران خود پاسخ می‌دهند. در واقع لازم است برای هر کاری، کلی وقت و زمان صرف کنید، با وجود اپلیکیشن هایی که در ابتدای مقاله نام بردیم، می‌توانید در کمترین زمان با مراجعه به این پلتفرم‌ها، کارهای خود را به راحتی و بدون دردسر انجام دهید. در ادامه اپلیکیشن‌های معرفی شده را به طور کامل بررسی می‌کنیم و لینک دانلود مستقیم آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه‌ها، حتما تا انتهای این مطلب ما را دنبال کنید.

معرفی اپلیکیشن با من آیفون

شاید برای شما پیش آمده که با مشکل خریدهای روزانه مواجه شوید. ممکن است برای خریدهای روزانه خود دست به کار شوید و بخواهید به بیرون از منزل بروید و خریدهای خود را انجام دهید، اما فکر نمی‌کنید این کار می‌تواند کمی سخت و خسته کننده باشد. اپلیکیشن با من برای ایفون اینجاست که به کمک شما بیاید و هر آنچه نیاز دارید را در اختیار شما قرار دهد. این برنامه پلتفرمی است که می‌توان با وجود آن تمامی خریدهای روزانه خود را بدون دغدغه انجام داد. اگر می‌خواهید خریدهای خود را با اپلیکیشن با من انجام دهید، می‌توانید از تمام مزایا و خدمات آن بهره‌مند شوید.

با نصب اپلیکیشن با من برای ایفون، می‌توان علاوه بر خرید کردن و انجام تراکنش‌های مختلف، امتیازات بالایی کسب کرد. این برنامه به کاربران خود امکان می‌دهد که با کسب امتیازات بالا، برخی خریدهای خود را به صورت رایگان انجام دهند. اگر قصد دارید که از خدمات این اپلیکیشن استفاده کنید، می‌توانید با دانلود اپلیکیشن با من ایفون، از تخفیف‌های این پلتفرم بهترین استفاده را داشته باشید.

یکی از ویژگی‌های این برنامه کاربردی، این است که می‌تواند نزدیک ترین مسیر فروشگاه را جستجو کند و در اختیار کاربران قرار دهد. لازم است که در این بخش در مورد مفهومی به نام منکس کمی توضیح دهیم. منکس یک واحد پولی است که در این برنامه ارزش بالایی دارد و می‌توان تمام امتیازها و منکس‌هایی که به دست آوردید را به شارژ تلفن همراه، اعتبار و پول نقد تبدیل کنید. اگر می‌خواهید، خریدهای خود را به این برنامه بسپارید، می‌توانید با دانلود اپلیکیشن بامن برای ایفون از تمام خدمات آن مطلع شوید و با دریافت تخفیف‌های مناسب، خریدهای خود را به‌خوبی انجام دهید.

معرفی مگابانک ملت برای ایفون

سرویس مگابانک یکی از بهترین برنامه‌های بانکی است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به تمام خدمات آن دسترسی داشته باشید. برنامه مگابانک با ارائه خدمات گسترده به صوررت شبانه روزی در اختیار کاربران خود است و با خدمات رسانی فوق‌العاده، توانسته رضایت طرفداران خود را جلب کند. این اپلیکیشن کاربردی بر روی سیستم اندرویدی و ایفون قابل نصب است و با دانلود مگابانک برای ایفون، می‌توان کارهایی اعم از گفتگوهای دو نفره، ایجاد گروه و مدیریت آن، مدیریت پیام‌ها، اشتراک گذاری فایل‌ها و برخی کارهای دیگر انجام داد.

قابلیت‌‌هایی که مگابانک ایفون برای کاربران خود فراهم کرده، این است که بتوانید اقساط خود را مدیریت کنید و تمامی قبوض و اقساط را با دانلود این سرویس انجام دهید. همان‌طور که می‌دانید انتقال وجه از طریق دستگاه‌های خودپرداز به‌گونه‌ای است که شما باید به دستگاه خودپرداز نزدیک خود مراجعه کنید و کار خود را انجام دهید، اما فکر می‌کنید با دانلود مگابانک برای ایفون، نیازی است که شما به دستگاه‌های خودپرداز مراجعه کنید؟ این برنامه به کاربران خود امکان می‌دهد که انتقال وجه، خرید شارژ و بسته‌های اینترنتی و همچنین پرداخت عوارضی‌ها را به راحتی با وجود یک گوشی و اپلیکیشن انجام دهند.

خدمات دیگری که این سرویس فراهم می‌کند، می‌تواند شامل مدیریت چک، سرمایه گذاری، دریافت شماره شبا، ارسال موقعیت مکانی، قابلیت برقراری تماس‌های صوتی و تصویری و ... اشاره کرد. برای دانلود مگابانک برای ایفون می‌توانید به سایت سیبچه مراجعه کنید و با نصب آن، تمامی کارهای خود را به‌راحتی و به‌صورت آنلاین بدون اتلاف وقت انجام دهید.

دانلود رمزینه بانک سامان ایفون

قطعا برای شما پیش آمده که برای خرید محصولی، وارد سایتی شوید و در آن سایت برای پرداخت نهایی نیاز به رمز یکبار مصرف باشد. در سال‌های اخیر، برای خرید و پرداخت نهایی از رمز دوم استفاده می‌شد، این موضوع می‌توانست راهی برای به سرقت رفتن اطلاعات و موجودی حساب شما باشد. امروزه با وجود برخی اپلیکیشن‌ها این روند تغییر کرده است و اینک می‌توان برای پرداخت نهایی از رمز یکبار مصرف استفاده کرد.

اپلیکیشن رمزینه بانک سامان برای تولید رمز یکبار مصرف طراحی شده است. با دانلود این برنامه، می‌توانید در صورت نیاز برای کارهای پرداختی خود درخواست رمز یکبار مصرف بدهید. بعد از نصب رمزینه بانک سامان، برای تمام تراکنش‌های بانکی خود رمز یکبار مصرف دریافت می‌کنید. اگر شما جز کاربران بانک سامان هستید، می‌توانید به یکی از شعب‌های این بانک مراجعه کنید و با فعالسازی رمزینه و دریافت رمز دوم، دیگر تراکنش‌های مالی‌تان را به‌راحتی و بدون نگرانی انجام دهید.

در ادامه در مورد امکانات رمزینه بانک سامان بهتر است کمی صحبت کنیم تا بیشتر با این برنامه آشنا شوید. بعد از اینکه اقدام به دانلود رمزینه بانک سامان ایفون کردید و همچنین تمام مراحل فعالسازی را توسط شعب بانک سامان انجام دادید، اینک نوبت به این می‌رسد که کارت خود را به این اپلیکیشن اضافه کنید. پس از انجام این مراحل این برنامه از شما درخواست می‌کند که کد QR داده شده را توسط گوشی خود اسکن کنید و سپس با وارد کردن کد 6 رقمی وارد برنامه شوید. امکاناتی که این سرویس برای کاربران خود در نظر گرفته، این است که شما می‌توانید رمز پویا خود را کپی کنید و همچنین بدون اینکه نیاز به اتصال اینترنتی داشته باشد، رمز یکبار مصرف را دریافت کنید. از امکانات دیگر این برنامه نیز می‌توان به احراز هویت دو طرفه، قفل شدن برنامه و حذف کردن رمز اشاره کرد.

دانلود اپلیکیشن تاپ برای ایفون

با توجه به افزایش ترافیک و دردسرهای رفت‌و‌آمد، مراجعه کردن به بانک‌ها می‌تواند وقت و زمان زیادی را از ما بگیرد؛ اما با وجود تکنولوژی این دغدغه برای افراد به حداقل رسیده است. اپلیکیشن تاپ یکی از بهترین برنامه‌های بانکی محسوب می‌شود. با دانلود مستقیم تاپ برای ایفون، می‌توانید از خدمات بانکی استفاده کنید. خدماتی که این برنامه به کاربران خود ارائه می‌دهد، بسیار مفید و کارآمد است و باعث کاهش دغدغه افراد از انجام کارهای بانکی می‌شود.

یکی از خدماتی که اپلیکیشن تاپ برای ایفون، در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، استفاده و بهره‌مندی از خدمات خودرو است. با نصب تاپ برای ایفون و با فعالسازی آن به بخش خدمات خودرو مراجعه کنید. در این بخش شما می‌توانید عوارضی و جریمه‌های خودروی خود را پرداخت کنید و همچنین از خدمات دیگر آن استفاده لازم را داشته باشید.

امکانات دیگری که این پلتفرم برای طرفداران خود در نظر گرفته، شامل خرید بسته‌های اینترنتی، خرید شارژ و انتقال وجه به صورت آنلاین است. پس با این حساب نگران کارهای بانکی خود نباشید، کافی است این برنامه را دانلود کنید و به تمامی کارهای بانکی خود برسید. برای دانلود مستقیم تاپ برای ایفون، می‌توانید به سایت سیبچه مراجعه کنید و با نصب این برنامه، تراکنش‌های مالی خود را به ثبت برسانید.

دانلود برنامه تارا برای ایفون

گروه صنعتی گلرنگ، از قابلیت‌های تازه‌ای در بخش اپلیکیشن‌های خود رونمایی کرده است. این قابلیت به نام اپلیکیشن تارا که با هدف بهبود خدمات مختلف در مدیریت زمان و هزینه طراحی شده، توانسته به نیازهای کاربران به‌‌خوبی پاسخ دهد. این قابلیت جدید به کابران خود امکان می‌دهد که تمامی کارهای روزانه خود را بدون صرف انرژی و زمان به بهترین شیوه انجام دهند. کاربران می‌توانند با دانلود اپلیکیشن تارا لینک مستقیم برای ایفون و با دسترسی آسان، تمامی خریدهای روزانه خود را انجام دهند.

با نصب برنامه تارا افق کوروش، ابتدا خریدهای خود را انجام دهید و سپس پرداخت کنید. با این روش، می دانید چقدر شما در وقت و زمان خود صرفه جویی می کنید. با وجود دانلود کیف پول تارا، بسیاری از امکانات برای شما به راحتی مهیا می شود. شما می توانید با این برنامه، شماره موبایل و کارت هوشمند خود را ثبت کنید و در کمترین زمان، خریدهای روزانه خود را انجام دهید. اگر می‌خواهید به این شکل و به صورت آنلاین خریدهای خود را انجام دهید، می‌توانید با مراجعه به سایت سیبچه، اقدام به دانلود برنامه تارا برای ایفون کنید.

دانلود همپا پست بانک برای ایفون

یکی دیگر از برنامه‌های بانکی که در این بخش می‌خواهیم معرفی کنیم، همپا پست ایفون است. این برنامه مانند سایر اپلیکیشن‌های بانکی، خدماتی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. همان طور که در بخش بالا گفتیم برای استفاده از خدمات همراه بانک‌ها، باید به شعب بانک‌های مربوطه مراجعه و اپلیکیشن موردنظر را فعال کرد. بعد از دانلود شما باید ابتدا کارهای فعالسازی را انجام دهید و سپس از خدمات این همراه بانک بهره کافی را ببرید.

با دانلود همراه بانک پست بانک همپا برای ایفون، می‌توان کارهای نظیر انتقال وجه، خرید بسته‌های اینترنتی، خرید شارژ سیم کارت، مطلع شدن از موجودی، پرداخت اقساط، محاسبه شبا و کارهای دیگری انجام داد. برای دانلود همپا پست بانک برای ایفون، بهتر است با مراجعه کردن به سایت سیبچه، در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

اپلیکیشن آیتول برای آیفون

ابتدا در پاسخ این سوال که اپلیکیشن آیتول چیست؟ باید بگوییم، برنامه آیتول برای ایفون یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ایرانی برای ارائه خدمات خودرویی است. امکانات زیادی در این برنامه برای کاربران فراهم شده و آن‌ها می‌توانند با دانلود آیتول برای ایفون از همه خدمات استفاده کنند. علاوه بر تمام امکانات این برنامه، می‌توانید در کاهش آلودگی هوا نقش مهمی داشته باشید و همچنین با نصب آیتول برای ایفون، می‌توانید تمامی پرداختی‌های مربوط به خودروی خود را مدیریت کنید.

با آیتول سامانه خودروی من، این قابلیت برای شما فراهم می‌شود که بتوانید به امکانات این سرویس دسترسی داشته باشید و کارهایی از قبیل پرداخت خلافی خودرو، خدمات بیمه، پرداخت عوارض انجام دهید. این برنامه توانایی این را دارد که نزدیک‌ترین جایگاه‌های سوخت را به شما نشان دهد و اگر بخواهید خودروی خود را بفروشید، برنامه آیتول قابلیت این را دارد که شما را از قیمت به روز خودرو مطلع کند. همچنین با دانلود اپلیکیشن آیتول برای ios این گزینه برای شما فعال می‌شود که بتوانید تعویض و ترخیص خودروی خود را بدون اتلاف وقت انجام دهید.

سایت سیبچه با قرار دادن لینک مستقیم برای دانلود آیتول برای ایفون به شما در مدیریت پرداخت خدمات خودرو کمک می کند. پس می توانید به این سایت مراجعه و سریعا اقدام به دانلود این نرم افزار کاربردی کنید.

اپلیکیشن آچاره برای ایفون

یکی از کارآمدترین اپلیکیشن‌هایی که می‌خواهیم معرفی کنیم، سامانه متخصصین آچاره ایفون است. این برنامه کاربردی با ارائه خدمات شخصی و مرتبط با منزل، به کاربران و طرفداران خود در زندگی روزمره‌ی آن‌ها کمک زیادی می‌کند. یکی از ویژگی‌های برجسته این برنامه این است که افراد می‌توانند با نصب برنامه آچاره برای آیفون، با توجه به توانایی و مهارت‌های خود کسب درآمد نیز کنند. برنامه آچاره برای آیفون به گونه‌ای طراحی شده که کاربرد پسند است و کاربران می‌توانند به‌راحتی از این برنامه استفاده کنند.

این اپلیکیشن با ارائه خدماتی مانند خدمات رسانی در منزل،تعمیرات خودرو، مشاوره و زیبایی و ... برای تمامی کاربران خود در سراسر کشور، به عنوان یک منبع خدمات رسانی عمل کند. اگر می‌خواهید از خدمات این برنامه استفاده کنید و به تمامی کارهای خود برسید، می‌توانید بهترین سایت را برای دانلود این برنامه انتخاب و آن را دانلود کنید. برای دانلود برنامه آچاره آیفون می‌توانید سایت سیبچه را برای دانلود انتخاب کنید.

دانلود فلای تودی برای ایفون

اپلیکیشن کاربردی فلای تودی به عنوان یک برنامه فوق‌العاده، امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با استفاده از این اپلیکیشن، کاربران می‌توانند به‌راحتی اقدام به خرید بلیط هواپیما، قطار و بیمه‌های مسافرتی کنند. همچنین دانلود اپلیکیشن فلای تودی برای ایفون امکان پرداخت تورهای مسافرتی داخلی و خارجی، درخواست آنلاین مرتبط با ویزا، امکان پرداخت ریالی، رزرو هتل را به کاربران خود ارائه می‌دهد؛ در ضمن با نصب این برنامه دسترسی آسان به خدمات سفر برای شما فراهم می‌شود.

اگر قصد دارید که با دانلود وب اپلیکیشن فلای تو دی آیفون، تمامی کارهای مربوط به سفر خود را انجام دهید، می‌توانید به سایت سیبچه مراجعه و این برنامه را دانلود کنید. با دانلود فلای تو دی برای ایفون، دیگر نیازی نیست برای رزرو بلیط و کارهای سفر خود به آژانس‌های مسافرتی مراجعه کنید و همین کار می‌تواند کلی در وقت و زمان شما صرفه جویی کند.

دانلود اپلیکیشن سفر مارکت برای ایفون

امروزه با وجود تکنولوژی، بسیاری از کارهای ما توسط اپلیکیشن‌های مختلف انجام می‌شود. اپلیکیشن‌هایی که برای خدمات سفر، طراحی شده، کار ما را آسان‌تر کرده است. با وجود این نوع برنامه‌ها دیگر نیاز نیست ما برای انجام کارهای سفر به آژانس‌های مسافرتی مراجعه کنیم. یکی از بهترین اپلیکیشن‌های سفر ایرانی، برنامه سفر مارکت است. سفر مارکت به کاربران خود این امکان را می‌دهد که قبل از سفر، مکان موردنظر خود را رزرو کنند. ویژگی‌های این برنامه که باعث می‌شود طرفداران زیادی داشته باشد شامل خرید بلیط‌های هواپیمایی و قطار، امکان خرید ارزان‌ترین و به‌صرفه‌ترین تورهای مسافرتی، امکان دسترسی به بخش راهنمای ترمینال‌های فرودگاه مهرآباد و موارد دیگر است.

برای دسترسی به اطلاعات محلی که قصد دارید سفر کنید و همچنین خرید بلیط مسافرتی، قطعا نیاز است که برنامه سفر مارکت را دانلود کنید. برای انجام این کار با مراجعه به سایت سیبچه می‌توانید اقدام به دانلود سفر مارکت برای ایفون کنید. با دانلود این برنامه، می‌توانید به راحتی و بدون مراجعه به آژانس‌های مسافرتی، آماده سفر رفتن شوید و از مسافرت خود لذت ببرید.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم، شما را 10 اپلیکیشن کاربردی و محبوب آشنا کنیم. برنامه‌هایی که حضور آن‌ها در زندگی ما بخشی از کارهای ما را آسان‌تر می‌کنند. با وجود این برنامه‌ها شما می‌توانید در وقت و هزینه‌های خود صرفه جویی کنید و به تمامی کارهای خود با حضور اپلکیشن‌های معرفی شده، برسید. برای دانلود این اپلیکیشن‌ها بر اساس نیاز خود می‌توانید به سایت سیبچه مراجعه کنید و به‌راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

دیگر خبرها

  • معرفی 10 اپلیکیشن محبوب ایرانی که باید روی گوشی‌ آیفون نصب کنید
  • آیفون ۱۵پرومکس، پرفروش‌ترین گوشی جهان شد
  • وضعیت رجیستر شدن آیفون 14 پرو مکس
  • ریزش ۷۹ درصدی تورم تولید/کاهش تورم مصرف‌کننده ادامه دارد؟
  • ارزیابی گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • بررسی دقیق گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز ( ۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • اندروید یا iOS ؟ کدام سیستم عامل امن‌ترین قلمرو را دارد؟
  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر