Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، توفیق سرفراز امروز در جمع خبرنگاران استان کردستان گفت: از این تعداد متوفی ۵۳۳ نفر مرد و ۳۴۴ نفر نیز زن بوده اند.

وی عنوان کرد: در سه ماهه بهار امسال ۲۷۲ نفر شامل ۱۷۲ مرد و ۱۰۰ نفر زن و در سه ماهه تابستان نیز ۳۱۹ نفر شامل ۱۹۸ نفر مرد و ۱۲۱ نفر زن در آرامستان بهشت محمدی به خاک سپرده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین اضافه کرد: درسه ماهه پاییز سال جاری نیز تعداد ۲۸۶ میت دفن شدند که شامل ۱۶۳ مرد و ۱۲۳ نفر زن است.

سرفراز خاطرنشان کرد: بیشترین آمار متوفیان مربوط به تیر ماه با ۱۰۹ نفر و کمترین آن نیز به مهر ماه با ۸۶ نفر اختصاص دارد.

وی همچنین در ادامه گفت: تولید ۲۴۰۰ سنگ لحد در سازمان و نصب ۸۶۰ عدد سنگ مزار از مهمترین اقداماتی است که در طی نه ماهه سال جاری انجام شده است.

رییس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج تاکید کرد: از دیگر اقدامات می‌توان به رنگ آمیزی جداول و خط کشی خیابان ها، ابطال یک هزار شناسنامه متوفی در سازمان، ثبت و ساماندهی سیستمی قبور ذخیره، دیوارچینی و نصب نرده در قطعه ۴، احداث و بازسازیی روشنایی محوطه سازمان و کابل کشی برق جهت روشنایی دیگرقطعات اشاره نمود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۷۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بیگ محمدی رییس سازمان حمایتی ایثارگران کشور در سفر به شهرستان بختگان از بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد.

این مرکز درمانی با کمک‌های دولتی و خیران در حال ساخت است و  بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

رییس سازمان حمایتی ایثارگران کشور گفت:  ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی و مبلغ ۱۵ میلیارد تومان  برای حل مشکلات فرهنگی این شهرستان اختصاص داده شد.

بیگ محمدی افزود: بیمارستان ۳۲ تختخوابی نیمه اول امسال در شهرستان بختگان به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین از گلزار شهدا و یادمان شهدای گمنام مرکز شهرستان بازدید کرد و  با حضور در جلسه شورای اداری از نزدیک با مشکلات مختلف شهرستان آشنا شد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی برداشت ۲۸۰۰ jk گل محمدی در خراسان رضوی
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۲۰۰۰ تن گل محمدی در خراسان رضوی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه