Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@20:52:50 GMT

وکیل بخشی: دیدار اسماعیل بخشی با مطهری

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۰۷۶۴۷

وکیل مدافع اسماعیل بخشی یکی از کارگران شرکت نیشکر هفت تپه گفت: دیدار علی مطهری با موکلم به درخواست وکیل مطهری صورت گرفته است.

فرزانه زیلایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به جلسه روز گذشته موکلش (اسماعیل بخشی) با علی مطهری نمایند مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دیروز سه شنبه 18 دی بنا به درخواست وکیل آقای مطهری نشستی با اینجانب و اسماعیل بخشی، در خصوص موضوع اقرارهای موکلم، فشار روحی و اذیت و آزار بدنی در ایام بازداشت، انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وکیل دادگستری اضافه کرد: دعوت نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از موکلم واکنش به دردنامه انتشار یافته در روزهای اخیر از جانب آقای بخشی بود.

زیلابی درباره محتوای صحبت های انجام شده بین بخشی و مطهری حرفی نزد اما تاکید کرد: اظهار نظر وکیل علی مطهری در خصوص پرونده موکلم مانند اظهار نظر سایر اشخاص، مسئولان و افراد دیگر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مصطفی ترک همدانی وکیل علی مطهری روز گذشته اعلام کرده بود که در پی درخواست اسماعیل بخشی دیدار او با مطهری در مجلس انجام شده و مستنداتی از ماجرا ارائه شده است اما وکیل بخشی معتقد است این دیدار به درخواست وکیل مطهری انجام شده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: هفت تپه اسماعیل بخشی وکیل مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۷۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های سوپرلیگای والیبال ایتالیا، تیم ورونا در حضور امین اسماعیل نژاد قطر پاسور ایرانی خود با نتیجه سه بر یک مقابل لوبه شکست خورد و به مقام ششمی این لیگ بسنده کرد.

در این دیدار ابتدا ورونا ست اول را با نتیجه 25 بر 23 از آن خود کرد. در ادامه اما لوبه توانست ست های دوم تا چهارم را با نتایج 25 بر 18، 26 بر 24 و 25 بر 22 پیروز شود تا با کسب رتبه پنجم سهمیه کاپ اروپا را به دست بیاورد.

در این مسابقه نوموری کیتا و امین اسماعیل نژاد به ترتیب نوزده و هجده امتیاز برای ورونا کسب کردند و در تیم لوبه مارلون یانت هررا بیست و چهار و آدیس لاگومژیا بیست و یک امتیاز به دست آوردند.

با این نتیجه ورونا با ستاره ایرانی خود رتبه ششم فصل 24-2023 را به دست آورد؛ رتبه ای که رضایت هواداران این تیم را به دنبال نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا
  • درخواست کنسرسیوم ریلی برای انجام تشریفات قطار ترانزیتی افغانستان به گمرک ارائه شد
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • چرا مجازات "تشهیر" برای مجرمان خشن به کار گرفته نمی‌شود؟
  • وکیل توماج صالحی: موکلم از فسادفی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد
  • وکیل توماج صالحی : موکلم از فساد فی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد
  • شهید مطهری الگوی نخبگان فکری جبهه انقلاب است
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است
  • نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است
  • درخواست بلینکن از چین: با شرکت‌های آمریکایی عادلانه رفتار کنید