Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@03:24:49 GMT

خرید جدید رئال، هوادار بارسا و لیونل مسی!

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۰۷۸۲۰

خرید جدید رئال، هوادار بارسا و لیونل مسی!

براهیم دیاز دور روز پیش رسما به هواداران رئال مادرید معرفی شد و اولین تمرین خود را نیز روز گذشته انجام داد.

به گزارش گورزش سه"، ستاره چپ پای اهل مالاگا که از 14 سالگی به منچسترسیتی پیوسته بود، در حالی که قراردادش انتهای فصل به اتمام می رسید، ترجیح داد راهی رئال شود. او قراردادی شش ساله با کهکشانی ها بسته و رقم فسخش نیز 750 میلیون یورو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر او امشب برابر لگانس در کوپا دل ری، اولین بازی رسمی خود را برای رئال انجام خواهد داد.

 

دیاز در مراسم معارفه خود گفت که از کودکی هوادار رئال بوده و پیوستن به این تیم رویایی بوده که محقق شده است اما انتشار یک ویدئو در برنامه خوگونس شبکه لاسستا مربوط به 7 سال پیش، مشخص می کند که او چندان در این رابطه صادق نبوده است.

 

براهیم در 12 سالگی و زمانی که برای تیم های پایه ای مالاگا بازی می کرد، در مصاحبه با کیم دومنک، خبرنگار لاسستا از علاقه اش به بارسلونا و لیونل مسی سخن گفته بود. او در پاسخ به سوالی در مورد اینکه غیر از مالاگا از بین رئال و بارسا کدام را ترجیح می دهد گفت:« بارسلونا را ترجیح می دهم و الگوی من نیز لیونل مسی است.»

براهیم دیاز رئال مادرید بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: براهیم دیاز رئال مادرید بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۷۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب رئال زیر و رو شد: 10 تغییر مقابل کادیز

به گزارش "ورزش سه"، ترکیب اصلی رئال برای بازی با کادیز (17.45) اعلام شد و همانطور که انتظار می‌رفت، تغییرات زیادی نسبت به بازی با بایرن می‌بینیم.

کارلتو 10 بازیکن جدید را در ترکیب رئال قرار داده و فقط ناچو مثل بازی با بایرن از ابتدا کار را شروع می‌کند. نکته قابل توجه بدون شک بازگشت کورتوا بین چارچوب دروازه پس از مصدومیت شدید ابتدای فصل او است. 

آردا گولر نیز برای اولین بار در برنابئو از ابتدا بازی می‌کند. در ترکیب خبری از جود بلینگام، وینیسیوس و رودریگو نیست و به جای آنها براهیم، آردا و خوسلو بازی می‌کنند. کروس و شوامنی نیز روی نیمکت هستند. لازم به ذکر است که رئال اگر این بازی را ببرد، در یک امتیازی قهرمانی قرار خواهد گرفت.

ترکیب اصلی رئال: کورتوا، کارواخال، میلیتائو، ناچو، فران گارسیا، مودریچ، کاماوینگا، سبایوس، آردا گولر، براهیم و خوسلو

دیگر خبرها

  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • رئال 3-0 کادیز: یک میلی‌متر فاصله تا قهرمانی
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • گل زیبای براهیم دیاز به کادیز (رئال مادرید 1-0 کادیز)
  • ترکیب رئال زیر و رو شد: 10 تغییر مقابل کادیز
  • کدام جشن قهرمانی، هنوز که قهرمان نشده‌ایم!
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد