Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، متن حکم سیدمحمدبطحایی برای انتصاب مرتضی نظری که پیش از این مدیر اطلاع رسانی و روابط عمومی این وزارتخانه بود، به عنوان «مشاور در امور مطالعات اجتماعی» به شرح زیر است:

«نظر به مراتب تعهد، سوابق مدیریتی و تجربیات ارزشمند جناب‌عالی در آموزش و پرورش، به موجب این ابلاغ به سمت « مشاور اینجانب» در امور مطالعات اجتماعی منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار است با تعامل مستمر و مؤثر با صاحب نظران علوم اجتماعی و با مشارکت بخش های پژوهشی، دانشگاهی و علمی و استفاده از ظرفیت فرهنگیان پژوهنده و اساتید، زمینه های تقویت پایگاه اجتماعی آموزش و پرورش در مجامع فرهنگی، دانشگاهی با محوریت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را فراهم آورید.

دوام توفیقات جناب عالی را از خداوند منّان، خواستارم.»

کد خبر 4508451 آزاده سهرابی

منبع: مهر

کلیدواژه: حکم انتصاب مرتضی نظری وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۷۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمد مهدی اعلایی در شورای آموزش و پرورش استان بیان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به مداخلات مردمی و گروه های جهادی در رابطه با پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی بین دانش آموزان داریم.   وی با اشاره به گروه‌های دانشجویی و یا اعضای انجمن اولیا و مربیان، تصریح کرد: این اقشار می‌توانند در حوزه‌های تربیتی و فرهنگی ورود کنند و تشکیل تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد می‌تواند در این زمینه موثر باشد. مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این نشست گفت: نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان که با عنوان اختصاری نماد خوانده می شود، طرحی در راستای کمک به آموزش و پرورش برای توانمندسازی دانش آموزان است.   نقی سیاهکالی مرادی در این راستا با اشاره به راه اندازی خط تلفن ۱۵۷۰ افزود: کارشناسان از ساعت هشت تا ۲۰ توسط این شماره به سوالات دانش آموزان، والدین و عموم جامعه پاسخ می دهند.   وی اهداف راه اندازی این طرح را شناسایی به موقع دانش آموزان در معرض خطر و توانمندسازی معلمان دانست و ادامه داد: با اجرای این طرح می‌توان با مداخله سریع و به هنگام برای دانش آموزان آسیب دیده از بسیاری آسیب‌های بزرگتر پیشگیری کرد.   سیاهکالی مرادی همچنین کنترل و کاهش عوامل مخاطره آمیز و ارایه خدمات تخصصی و به موقع و رصد و پیگیری مستمر را از دیگر دستاوردهای اجرای این طرح نامید.   استان قزوین دارای ۲۵۰ هزار دانش آموز است.

دیگر خبرها

  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • بازاندیشی نظری و روشی در شناخت کلان مفهوم عدالت اجتماعی
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان