Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@18:18:57 GMT

حل مشکل بی‌اختیاری ادرار با یک دستگاه جدید

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۰۸۳۶۶

حل مشکل بی‌اختیاری ادرار با یک دستگاه جدید

یکی از محصولات جالبی که در نمایشگاه CES ۲۰۱۹ معرفی شد، یک حسگر مافوق صوت است که بر میزان پر شدن مثانه نظارت می‌کند و زمان درست مراجعه به دستشویی را به کاربر یادآور می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، اکثر مردم در تشخیص زمانی که ظرفیت مثانه‌شان تقریبا تکمیل می‌شود، مشکل دارند که این امر موجب عوارض جانبی برای این افراد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه تشخیص تکمیل ظرفیت مثانه برای افراد مسن و ناتوان و معلولان دشوار است و اینجا جایی است که دستگاه "DFree" وارد عمل می‌شود.

این دستگاه پزشکی پوشیدنی درست زیر شکم قرار می‌گیرد و امواج مافوق صوت منتشر می‌کند. در صورتی که مثانه پر باشد، مسیر این امواج صوتی به سمت فرستنده تغییر پیدا می‌کند و دستگاه متوجه می‌شود ظرفیت مثانه در حال تکمیل است و کاربر را نیز آگاه می‌کند.

این دستگاه داده‌ها را تفسیر می‌کند و به دقت میزان پر بودن مثانه را تخمین می‌زند و اطلاعات حاصل را در یک برنامه گوشی هوشمند به کاربر یا پرستارش نشان می‌دهد. این برنامه می‌تواند برای برنامه‌ریزی مراجعت بعدی به سرویس بهداشتی نیز استفاده شود.

این برنامه گوشی هوشمند با سیستم عامل‌های iOS و اندروید سازگار است.

دستگاه "DFree" را می‌توان هم در خانه هم در بیمارستان و هم در محیط بیرون استفاده کرد.

نسخه تجاری نرم افزار این دستگاه می‌تواند همزمان از چندین دستگاه داده دریافت کند، به این ترتیب پرستاران و کارکنان بیمارستان می‌توانند به طور همزمان بر چندین بیمار نظارت داشته باشند.

این دستگاه در حال حاضر از وبسایت Triple W، آمازون و select brick-and-mortar  قابل خرید است و با قیمت ۵۰۰ دلار فروخته می‌شود.

همچنین می‌توان این دستگاه را با قیمت ۴۰ دلار به صورت ماهیانه اجاره کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ادرار مثانه نمایشگاه CES 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۸۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام

به‌گزارش همشهری آنلاین او گفت: این با ارزش ترین هدیه ای است که برای سلامت ذهنی اش به خود داده است. او در نشست اخیر صد چهره تاثیرگذار تایم گفت اکنون او خوشحال تر است و دیگر با دوستانش به جای ارسال پیام، تلفنی صحبت می کند.

سلنا گومز بارها در مصاحبه هایش گفته بود که از شبکه های مجازی واهمه دارد.

کد خبر 848216 برچسب‌ها خبر مهم اینترنت - اینستاگرام

دیگر خبرها

  • علت تخلیه نشدن آب و نشتی ماشین لباسشویی
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • «طرح‌های تکمیل زنجیره ارزش» جایگزین ۱۷ طرح پتروشیمی شدند
  • سرمایه‌گذاری پتروشمی‌ها در بالادست صنعت برای حل مشکل خوراک
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • درمان بی‌اختیاری ادرار در سالمندان
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود