Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@06:44:19 GMT

پشت پرده ادعای شکنجه اسماعیل بخشی در زندان

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۰۸۶۳۹

به گزارش پارس نیوز، 

حشمت الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره ادعای اسماعیل بخشی نماینده شورای مستقل کارگری در سندیکای کارگران کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه مبنی بر شکنجه شدن در دوران بازداشت گفت: با پخش فیلم اعترافات اسماعیل بخشی و توضیحات وزیر اطلاعات این نتیجه حاصل شد که چیزی تحت عنوان شکنجه انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در فیلم به جاسوسی برای یک حزب کمونیست در اروپا اعتراف کرده است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: رئیس کمیسیون امنیت ملی صنعت جاسوسی کمونیست جاسوسی رئیس مجلس زندان کمونیست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۸۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس

دوشنبه شب گذشته محمدحسین میثاقی پرسشی در خصوص بازیکنان مورد علاقه اوسمار ویرا پرسید که دوست دارد آنها را در ترکیب احتمالی فصل آینده خود داشته باشد. جالب آن که سرمربی برزیلی پرسپولیس، ضمن اسم بردن از رامین رضاییان، رضا اسدی و شهریار مغانلو که سابقه بازی در پرسپولیس دارند، نام مهدی قایدی را نیز برزبان آورد.

در همین ارتباط شنیدیم اوسمار ویرا، علاقه بسیار زیادی نیز به سبک بازی گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی پرسپولیس دارد. بلانکو که در فصل جاری یکی از ستاره‌های جواد نکونام بود، با تأیید اوسمار ویرا و آنالیزور‌های یحیی گل محمدی در لیست پرسپولیس نیز قرار داشت، اما وقتی متوجه شد، سرمربی استقلال به زبان اسپانیایی تسلط داشته و سابقه بازی در لالیگا را دارد، ترجیح داد آبی پوش شود.

در این راستا شنیدیم مدیران باشگاه پرسپولیس و رضا درویش به اوسمار ویرا پیشنهاد داده اند علی علیپور را برای فصل آینده داشته باشد که سبک بازی اش شبیه به گوستاوو بلانکوست. علی علیپور نیز مهاجمی دونده، سرزن، گلزن و جنگنده است که خیلی خوب دفاع حریف را پرس کرده و تحت فشار می‌گذارد.

علیپور که با سودای ادامه راه مهدی طارمی به لیگ پرتغال رفت، ۴ فصل نه چندان خوب را سپری کرد و حالا نه از ژیل ویسنته تیم خودش پیشنهاد دارد و تیمی دیگر در پرتغال را خواهان خود می‌بیند.

اوسمار ویرا نیز به دنبال مهاجمی با این خصوصیات است و فیلم بازی‌های آقای گل سابق ایران نیز به دستش رسیده است. رضا درویش ید طولایی در بازگرداندن بازیکنان سابق پرسپولیس دارد و این بار تصمیم گرفته است علی علیپور را بازگرداند.

مهاجمی که می‌تواند دوباره در پرسپولیس اوج بگیرد و مرد اول خط حمله قرمز‌ها شود. البته این موضوع منوط به این است که عمر مربیگری اوسمار ویرا و مدیریت رضا درویش در پرسپولیس طولانی شود!

منبع: خبر ورزشی

tags # پرسپولیس ، اوسمار ویرا سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • اجساد فلسطینیان شواهدی از اعدام و شکنجه را نشان می‌دهد
  • چند عکس دیده نشده از هنرمندی که «مست عشق» را روی پرده ندید
  • پشت پرده افزایش خودکشی رزیدنت‌ها در ایران
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان
  • اوضاع وحشتناک اسیران غزه به روایت آزاده فلسطینی
  • فیلم| امیرعلی نبویان از تقلب در برنامه مافیا پرده برداشت
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا
  • کشف بقایای زنان شکنجه شده به شیوه «مافیا‌های ایتالیایی»
  • (تصاویر) شکنجه تکان‌دهنده زنان به شیوه «مافیا‌های ایتالیایی»