Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-مراسم سومين سالگرد شهادت مدافع حرم اهل بيت و مجاهد عرصه ي فرهنگي حاج سعيد سياح طاهري در فرهنگسراي خاوران برگزار مي شود.
به گزارش خبرگزاري آريا، آيين سومين سالگرد شهادت شهيد سعيد سياح طاهري مدافع حرم اهل بيت و مجاهد فرهنگي در سالن شهيد مطهري فرهنگسراي خاوران برگزار مي شود.
گفتني است سردار علي اکبر پورجمشيديان سخنران ويژه اين مراسم است و کارگردان و هنرمند سينما و تئاتر، مالک حدپور سراج به روايتگري در اين برنامه مي پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شايان ذکر است اين مراسم روز پنجشنبه 20 دي ماه از ساعت 18 با حضور خانواده، دوستان، همرزمان شهيد و عموم شهروندان برگزار مي‌ شود.
سردار شهيد سعيد سياح طاهري در تاريخ 18 اسفند ماه سال 1336 در آبادان ديده به جهان گشود و دوران هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌ هاي حق عليه باطل حضور يافت.
سياح طاهري پس از دوران جنگ عراق با درجه جانبازي 70 درصد وارد عرصه فعاليت‌ هاي فرهنگي، هنري و اجتماعي شد.
با شروع جنگ سوريه، به‌ طور داوطلبانه براي حضور در اين نبرد و آموزش نيروهاي جوان سوري و لبناني اعلام آمادگي کرد و سرانجام در 23 دي ماه 1394 حين شناسايي جنوب غرب استان حلب و در منطقه خان طومان مورد اصابت خمپاره قرار گرفت و به درجه ي رفيع شهادت نائل آمد.
پيکر مطهر اين شهيد پس از انتقال به خاک ايران در تهران تشييع شد و پس از آن به استان خوزستان منتقل شد که مورد استقبال اقشار مختلف مردم به ويژه خانواده‌ هاي شهدا قرار گرفت.
مجموعه ي «سعيد شهيد» شامل 40 خاطره از سعيد سياح طاهري است که در دو هزار نسخه به چاپ رسيده‌ است.
علاقه مندان براي شرکت در اين برنامه مي توانند به آدرس ميدان خراسان، خيابان خاوران، سه راه هاشم آّباد، فرهنگسراي خاوران مراجعه کنند و يا براي کسب اطلاعات بيشتر با شماره 33015423 تماس بگيرند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سعيد سياح طاهري فرهنگسراي خاوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۸۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم عمومی به مناسبت سالگرد شهادت استاد از طرف خانواده شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می‌شود.

این مراسم در مسجد جامع نارمک فردا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه، بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام سید محمد رضا هاشمی تهرانی برپا خواهد شد.

یاد آور می‌شود مسجد نارمک در تهران، نارمک بلوار شهید ثانی، خیابان سمنگان واقع شده است.

کد خبر 6093915 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • برگزاری نکوداشت یک پژوهشگر موسیقی در فرهنگسرای ارسباران
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • پخش مستند «مسئله حجاب» همزمان با سالگرد شهادت شهید مطهری
  • پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری