Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@22:43:28 GMT

علت تعویق پخش " لحظه گرگ و میش"

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۰۸۸۰۱

همایون اسعدیان ـ کارگردان سریال «لحظه گرگ و میش» ـ توضیحاتی را درباره دلایل به تعویق افتادن پخش این سریال از تلویزیون بیان کرد. ناطقان: این کارگردان سینما و تلویزیون درباره علت تعویق در پخش سریال لحظه گرگ و میش عنوان کرد: این سریال به دلیل پاره‌ای از مسائل فنی به تعویق افتاد و پس از برطرف کردن مشکلات فنی امیدواریم به روی آنتن برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسعدیان تاکید کرد: مشکلی نیست و سریال با یک هفته تاخیر از هفته آینده به روی آنتن خواهد رفت.
«لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان قرار بود از هفته آینده پخش خود را آغاز کند که با به تعویق افتادن پخش، سریال «گشت پلیس» به کارگردانی مهرداد خوشبخت جایگزین آن شد.
منبع: ایسنا برچسب ها: لحظه گرگ و میش ، همایون اسعدیان ، تعویق

منبع: ناطقان

کلیدواژه: لحظه گرگ و میش همایون اسعدیان تعویق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۸۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ عبری: بایدن ارسال سلاح به اسرائیل را به تعویق انداخت

رسانه‌های عبری زبان به نقل از مسئولان اسرائیلی خبر دادند، ایالات متحده هفته گذشته ارسال محموله کمک‌های تسلیحاتی شامل مهمات را به دلیل اختلاف نظر در رابطه با عملیات رفح را به تاخیر انداخته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،  به نوشته این رسانه‌ها این اولین باری است که بعد از 7 اکتبر دولت آمریکا اقدام به تعویق ارسال کمک‌های تسلیحاتی خود برای ارتش اسرائیل می‌کند.

محافل نظامی اسرائیل از عدم دسترسی به این مهمات ابراز نگرانی کرده و مسئولین اسرائیلی نیز در تلاش هستند تا علت دقیق این تاخیر را جویا شوند.

بایدن: دانشگاه‌ جای یهودی‌ستیزی نیستبایدن: با مصر و قطر درباره آتش بس غزه همکاری می‌کنیمبرنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اودینزه ۱-۱ ناپولی؛ یک امتیاز لحظه آخری که شاید تیم کاناوارو را از سقوط نجات دهد
  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده
  • وقوع تندبادهای لحظه‌ای در راه کرمان
  • مدافع مورد علاقه تارتار و تکرار لحظه خاص (عکس)
  • آکسیوس : تعویق ارسال محموله سلاح از آمریکا به اسرائیل
  • رسانه‌ عبری: بایدن ارسال سلاح به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • تعویق مسابقات بوکس نونهالان