Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم یادواره شهدای تربت جام گفت: به اعتراف دوست و دشمن، امروز اسرائیل در ذلیل‌ترین شرایط قرار دارد و رزمندگان فلسطین و لبنان در اوج آمادگی برای تهاجم به حیات ننگین رژیم صهیونیستی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در مورد یادواره شهدا جمله‌ای را بیان کردند که بزرگداشت نام شهدا اجری همانند اجر شهید را دارد، افزود: طبق آیه قران کریم شهدا زنده هستند و نزد خداوند متعال روزی می‌خورند و ناظر بر رفتار و کردار ما هستند و این نشان از مقام و جایگاه والای شهداست.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز در آستانه چهلمین سالگرد گفتمان انقلاب که برگرفته از قرآن و وحی الهی است، هستیم، چهل سال پیش، دین اسلام توسط رهبری مقتدر و شجاع در جامعه احیا و تئوری ولایت فقیه به یک جریان زنده و فعال تبدیل شد.

وی با اشاره به جانفشانی‌های شهدا و رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی و به ثمر نشستن خون و تلاش آنان بیان کرد: امروز اثری از صدام و ژنرال‌های بعث صدام نیست و مزار شهدا محل زیارت ملت ماست.


سردار شریف ادامه داد: شهدا با کمترین آموزش لجستیک و امکانات توانستند جغرافیای کشور را حفظ و نیات پلید شیطان بزرگ امریکا را به رویا تبدیل کنند و امروز ما رهروان و همرزمان شهدا بیکار ننشستیم و دشمن را فرسنگ‌ها از این سرزمین دور کردیم.

مسئول روابط عمومی سپاه در ادامه افزود: رژیم صهیونیستی روزگاری می‌گفت که اگر همه ارتش‌های کشورهای عربی جمع شوند نمی‌توانند اسرائیل را در نبرد نظامی شکست دهند ولی الهام بخشی خون شهدا و پایبندی به آن شرایط را طوری پیش برد که نه تنها کشورهای عربی بلکه مردم مظلوم غزه در وقتی کمتر از 24 ساعت رژیم را وادار به التماس کرد.

وی اظهار داشت: به برکت خون الهام بخش شهدا امروز دشمن هر چقدر هزینه می‌کند ولی به نتیجه نمی‌رسد. بعد از تصرف کابل، رایس وزیر امور خارجه وقت امریکا گفته بود که ما دائم از خود سوال می‌کنیم چه رمز و رازی وجود دارد که ما در کاخ سفید با حضور افراد آموزش داده یک سال طرحی را بر علیه ایران می چینیم و همه جوانب آن را از ابعاد مختلف می‌سنجیم ولی بعد از همه این تلاش همه با یک سخنرانی رهبر ایران پنبه می شود. حال باید گفت آیا ما نباید به داشتن همچین رهبری ببالیم؟

سردار شریف تصریح کرد: سقوط نظامیان امریکایی زمانی بود که تفنگداران آنان در خلیج فارس پییش فرزندان نیروی دریایی سپاه زانو زدند و همان روز مشخص بود امریکایی‌ها در هر عرصه ای که مقابل ایران باشند بازنده هستند.
وی با بیان اینکه امریکایی‌ها در سوریه و عراق هیچ دستاوردی نداشتند، گفت: سعودی‌ها و هر کشوری که مورد حمایت امریکا است امروز در منطقه حرفی برای گفتن ندارند.
مسئول روابط عمومی سپاه یادآور شد: دشمن نقطه قوت ما را می‌داند و بر روی آن متمرکز شده است ولی تا زمانی که فرهنگ دینی، استحکام بنیان خانواده و پشتیبانی از ولایت فقیه در کشور موج بزند دشمن نخواهد توانست کاری از پیش ببرد.
سردار شریف اذعان داشت: دست دشمن جز به عملیات روانی و رسانه ای به هیچ چیز دیگری بند نیست. دل به چند تحریم خوش کرده‌اند که به حساب خودشان مردم را به زانو در اورند اما ملت ما جریان دفاع مقدس را فراموش نمی‌کند؛ آن زمانی که امکانات نداشتیم ولی به پیروزی رسیدیم و نگذاشتیم یک وجب از خاک وطنمان دست دشمن بیفتد.


انتهای پیام//ف.ح  

دشمن نقطه قوت ما را می‌داند


منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انقلاب اسلامی شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۹۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید

سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا خوزستان گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان شجاع و دلیری داشتیم، که نتیجه آن در محور مقاومت می‌شود، شخصیتی مانند شهید کجباف، شهید محمد تاج بخش، شهید مختاربند و محمدی

به گفته او ۷۷ شهید مدافع حرم خوزستان که بیشترین شهید مدافع در کشور می‌باشد، حاضر شدند که در سوریه و عراق در مقابل داعش بایستند و تا آخرین قطره خون خود جانفشانی کنند.

او می‌گوید: اولین کشوری که جرات کرد به اسرائیل موشک بزند جمهوری اسلامی بود، که آن را موشک باران کرد زمانی که موشک‌های ما به سمت اسرائیل شلیک شد، بیش از ۲۰ کشور به اسرائیل کمک کردند، در مرحله اول گنبد آهنین آنها آسیب دید و موشک‌های ما با اختلاف کمتر از نیم متر به هدف خورد.

به گفته سردار خادم سیدالشهدا این قدرت جمهوری اسلامی است قدرتی که دشمن به آن پی برده است، کشور ما امروز قدرت منطقه است 

فرمانده قرارگاه کربلا گفت: دشمنان ما بدنبال این هستند که ما در خانواده چیزی بنام مادر نداشته باشد، اما در همین فضا به جوانان و نوجوانان سفارش می‌کنم، که به مادرتان احترام بگذارید، پیامبر اسلام (ص) فرموده است اگر حاجتی داری اول برو سراغ مادرت و از او حاجت بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای شهرستان زرندیه
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدا همراه با تشییع پیکر شهید«فیضی زاده»
  • سردار رادان: دشمن با تمام توان درحال از بین بردن حجاب است
  • سردار رادان: رضاخان گماشته هم نتواست حجاب و دین را از مردم بگیرد
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدا در بوکان
  • سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید