Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@22:20:34 GMT

جریان های سیاسی، از استاندار سهم خواهی نکنند

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۰۹۴۰۱

جریان های سیاسی، از استاندار سهم خواهی نکنند

نماینده مردم شیراز گفت: گروه‌ها و جریان های سیاسی استاندار را در تغییر و انتخاب مدیران استان آزاد بگذارند و نباید به بهانه تغییرات مدیران با فشار آوردن به استاندار سهم خواهی کنند.

بهرام پارسایی در مجلس با بیان اینکه استاندار جدید فارس تسلط کافی بر موضوعات و اولویت های استان دارد گفت: اگرچه رحیمی در گذشته در پست های متفاوتی در مجموعه استانداری فعالیت کرده است بنابراین این مهم در کنار ویژگی‌هایی مانند بومی بودن  از مزایای مناسب انتخاب استاندار جدید محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با اشاره به اینکه بخشی از اولویت های استان در سطح ملی و کشوری است افزود: با توجه به اینکه کشور با موضوعاتی مانند آب و خشکسالی مواجه است در نتیجه استان فارس هم از این قاعده مستثنی نیست بطوریکه این مهم در سال های گذشته مشکلات عدیده ای را برای مردم و اهالی استان ایجاد کرده است.

پارسایی ادامه داد: استان فارس از دیرباز تاکنون قطب کشاورزی کشور بوده که وجود خشکسالی های متعدد باعث شده که خسارت زیادی به فارس وارد شود که این مهم مشکلاتی را مانند کوچ اجباری، حاشیه نشینی و ..... را برای کشاورزان ایجاد کرده است.

عضو فراکسیون امید بیان کرد: بنابراین در چنین شرایطی نیاز است تا جناب رحیمی تدبیر ویژه ای را برای حل این بحران بیندیشد.

پارسایی با بیان اینکه استاندار ضمن حفظ شرایط موجود اقدام به تقویت واحدهای تولیدی و افزایش اشتغال در استان کند ادامه داد: در حال حاضر اعمال تحریم ها بر کشور باعث شده که در بخش تولید، اشتغال، صنعت و ...... با مشکل مواجه شویم که در موقعیت فعلی نیاز است تا مسئولان استان تدابیری بیندیشند که واحدهای تولیدی، خدماتی و صنعتی استان مجبور به تعدیل نیرو نشوند.

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه انتصابات بر اساس تشخیص استاندار انجام می شود ادامه داد: استاندار فارس با تمام مدیران استان کامل آشنایی دارد به طوری که آقای رحیمی به خوبی می داند که کدام یک از مدیران فعالند و کدام یک از آن ها در مجموعه خود ضعف هایی دارند.

پارسایی با بیان اینکه بودجه عمرانی کشور بسیار پایین است گفت: با توجه به اینکه در شرایط خاص و بحرانی به سر می بریم در نتیجه در چنین شرایطی  مدیرانی می توانند موفق عمل کنند که خلاقیت بالایی دارند.

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان فارس اشتغال حاشیه نشینی خلاقیت صنعت جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۹۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زرنگ‌بازیِ سعید آقاخانی در نون‌خ ۵ که شاید متوجهش نشده‌اید

آفتاب‌‌نیوز :

این روزنامه نوشت: نویسنده و کارگردان «نون خ ۵» در این فصل توانستند طوری مشکلات و سختی‌های جامعه را در قالب داستان خود مطرح کنند که هیچ ممیز و ناظر پخشی نمی‌توانست دست به ممیزی و اصلاح این سریال بزند. کنایه به مدیران و مسئولان و حتی انتقادات تند در قالب خرده‌داستان‌ها و حتی اشارات سیاسی آنقدر در این سریال به چشم می‌آمد که می‌توان صد‌ها تحلیل و تفسیر فرامتنی سیاسی از آن داشت، اما آقاخانی آنقدر با ظرافت همه این انتقادات را در قالب طنز و شوخی مطرح کرد که مدیران صدا‌وسیما نتوانستند در مقابل آن مقاومت کنند و چنین انتقاداتی در قالب یک سریال پربیننده که بالاترین درصد تماشاگر را داشت روی آنتن تلویزیون رفت. از آن سو «نون خ ۵» اولین سریالی است که تا این اندازه روی حرکات موزون قومیت‌های مختلف تکیه کرده و آن‌ها را در یک مجموعه تلویزیونی به تصویر کشیده است.

اشاره به کند بودن سرعت اینترنت همزمان با امتحان میان استانی، مهمان شدن در بیغوله‌ها و اشاره به بیکاری و ورشکستگی مردم بلوچ، کنایه به لغاتی مانند زیرساخت، پیشرفت، پروژه و… نشان دادن مشکل کمبود سوخت در سیستان‌وبلوچستان، نبود امکانات پزشکی در این استان، به تصویر کشیدن وضعیت کولبرها، ضروری بودن دارو‌های کودکان سرطانی، بالا رفتن ناگهانی قیمت طلا و… ازجمله مسائلی بود که آقاخانی و وفایی با تیزهوشی و ریزبینی به بهترین شکل در «نون خ ۵» به نمایش آوردند بدون اینکه ممیزان بتوانند این بخش‌ها را دچار جرح و تعدیل کنند.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • سکونت ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران
  • زرنگ‌بازیِ سعید آقاخانی در نون‌خ ۵ که شاید متوجهش نشده‌اید
  • برنامه‌ریزی برای عملیاتی شدن ۶۴ پروژه کلان استان فارس
  • صادرات بیش از ۲ میلیون دلار صنایع دستی فارس به خارج از کشور
  • زرنگ‌بازی سعید آقاخانی در «نون خ ۵»
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند