Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال ایران درباره بازگشتش به تمرینات بعد از گذراندن دوران مصدومیت اظهار کرد: خدا را شکر که بعد از مدت‌ها که بیرون بودم، شرایط خوبی قرار دارم و تمرینات سختی را پشت سرگذاشتم و تلاش کردم که زودتر به تمرینات بازگردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر وضعیتم خوب است و امروز به طور کامل با تیم ملی تمرین می‌کنم. هر وقت کادرفنی صلاح بداند بازی و همه تلاش خود را برای موفقیت تیم ملی می‌کنم.

او درباره اینکه رسانه‌های خارجی و داخلی بعد از زدن ۵ گل به یمن نگاه ویژه‌ای به تیم ملی دارند، گفت: به طور حتم بازی اول در این تورنمنت مهم است و همین موضوع باعث بازتاب جهانی می‌شود. به هر حال کادر فنی و بازیکنان تیم ملی با انگیزه فراوان به مصاف یمن رفتند و مطمئن باشید هر تیمی به جز یمن بود باز هم ملی پوشان با همه توان خود ظاهر می‌شدند تا بهترین عملکرد داشته باشند و ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

کسب امتیازات کامل برابر یمن مهم بود

جهانبخش بیان کرد: خدا را شکر که ملی پوشان عملکرد خوبی داشتند و ۳ امتیاز بازی با یمن را گرفتند چرا که امتیاز کامل این بازی مهم بود. بازیکنان تیم ملی به خوبی تاکنیک‌های کادرفنی را اجرا کردند و امیدوارم همین روند را تا پایان جام ملت‌های آسیا ادامه داشته باشد.

از عملکرد تیم ملی ویتنام شوکه شدیم

بازیکن تیم ملی درباره بازی دوم با ویتنام و اینکه این تیم روز گذشته برابر عراق بازی خوبی انجام داد، گفت: بازی سختی با ویتنام داریم. من به همراه سایر بازیکنان این بازی را دیدم و از عملکرد تیم ویتنام شوکه شدیم. کی روش به درستی بیان کرد که کسب یک امتیاز کمترین حق تایلند در این بازی بود چرا که خیلی خوب برابر عراق بازی کرد. هیچ تیمی را نمی‌شود در جام ملت‌های آسیا دست کم گرفت چرا که تیم‌ها چیزی برای از دست دادن ندارند و با تمام توان و انرژی مضاعف پا به این رقابت‌ها می‌گذارند. ما با همه توان خود به مصاف تایلند می‌رویم و بازی به بازی جلو می‌رویم تا به هدف خود دست یابیم.

او در پایان درباره پیروزی پرگل تیم ملی عربستان برابر کره شمالی خاطر نشان کرد: عربستان، کره جنوبی و ژاپن حریفان سنتی تیم ملی فوتبال هستند و این تیم‌ها با آمادگی و شرایط خوب در جام ملت‌های آسیا حضور پیدا کرده‌اند و همیشه هم مدعی قهرمانی هستند. به نظرم تیم ملی امارات که در خانه اش بازی می‌کند هم جزء مدعیان قهرمانی است. همچنین ممکن است تیم‌هایی همانند ویتنام در این رقابت‌ها شگفتی ساز شود. به هر حال صعود به مرحله بعد جام ملت‌های آسیا سخت است چرا که همه تیم‌ها می‌خواهند در این رقابت‌ها موفق شوند.

بیشتر بخوانید: 

تمرین تیم ملی فوتبال در مجموعه کریکت ابوظبی

حواشی پیش از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران - یمن

مسئول ورزش انصار الله یمن: این تیم ملی فوتبال کشور یمن نیست!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۹۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال فردا در یکی از حساس ترین دیدارهای باقیمانده اش در رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، به مصاف میزبان خود تراکتور می رود. مسابقه دشواری که آبی ها برای حفظ صدر جدول رده بندی، نیازمند کسب سه امتیاز هستند.

یکی از دغدغه های کادرفنی استقلال برای این مسابقه، نداشتن مدافع جانشین روی نیمکت تیم است. نکونام در حال حاضر تنها محمدحسین مرادمند و ایمان سلیمی را به عنوان مدافع تخصصی در اختیار دارد و آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا طی روزهای اخیر و به دلیل مصدومیت، از تمرینات گروهی به دور بوده اند.

در این میان، سهرابیان روز گذشته توانست با سایر هم تیمی هایش به تمرین بپردازد و این موضوع برای کادرفنی، خبر امیدوارکننده ای بود. انتشار تصاویری از تمرین امروز نیز، باعث قوت قلب نکونام شده است.

آرمین در آخرین جلسه تمرینی استقلال پیش از عزیمت به تبریز حضور داشت و به نظر می رسد که این بازیکن مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار برابر تراکتور نداشته باشد.

با این حال، انتظار می رود که سهرابیان در بازی فردا کار را از روی نیمکت آغاز کند و در صورت صلاحدید کادرفنی، به میدان برود.

دیگر خبرها

  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد
  • باید هرکس، وظیفه خود را بداند و به آن عمل کند
  • عربستانی‌ها برای محمد صلاح شرط گذاشتند!
  • معترضان جنگ غزه ساختمان هامیلتون دانشگاه کلمبیا را تصرف کردند/ خاطره جنگ ویتنام زنده شد
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • چگینی: حیف که بازی بدون تماشاگر است
  • «سندرم ویتنام» در غزه تکرار می‌شود؟
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش