Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد که تمرکز این تیم روی بازی با ویتنام است و ملی پوشان به جز این مسابقه که حکم یک فینال را دارد، به چیز دیگری فکر نمی‌کنند.

مارکار آقاجانیان در حاشیه امروز تمرین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به دیدار روز گذشته عراق با ویتنام، گفت: توقع نداشتیم ویتنام اینقدر خوب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویتنام ۱۳ بازی تدارکاتی برای آماده سازی داشته است که ۶ بازی آنها در ماه گذشته بوده است. ویتنام با آمادگی کامل آمده و برابر عراق مستحق باخت نبود.

وی افزود: عراق هم طبق ادعای خیلی از کارشناسان مدعی اول گروه است؛ نه تنها مدعی اول گروه بلکه مدعی قرارگیری در جمع چهار تیم برتر است. مقابل ویتنام بازی سختی خواهیم داشت. ویتنام هم یک فینال دیگر برای ما است.

فینال اول ما با ویتنام است

مربی تیم ملی درباره شرایط تیم ملی ایران و ملی پوشان تاکید کرد: بازیکنان تلاش می کنند و همدلی خوبی دارند. جا دارد بگویم خوشبختانه شرایط جهانبخش جوری است که با تیم تمرین می کند و آماده بازی بعدی با ویتنام است. با همدلی بیشتر سعی می کنیم نتایج در خورشان بگیریم. بازهم تاکید می کنم فینال اول ما با ویتنام است.

آقاجانیان در پایان درباره درگیری رسانه ای کی روش با برانکو هم گفت: تاکید می کنم تمام فکر و ذکر ما بازی با ویتنام است. این مسابقه، فینال بازی ها است و به جز این به چیز دیگری فکر نمی کنیم.

تیم ملی فوتبال ایران که در بازی اول خود در جام ملت های آسیا با پنج گل یمن را شکست داده بود، در بازی دوم روز شنبه آینده به مصاف ویتنام می رود./ مهر

---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۹۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موعود داور فینال آسیا شد

به گزارش ورزش سه، مسابقه فینال جام ملت های زیر 23 سال آسیا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه در دوحه قطر در حالی برگزار می شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم داوری ایران این بازی را سوت خواهد زد.

موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

داور چهارم از کشور قطر و ناظر داوری از کشور عربستان برای این دیدار انتخاب شده است.

فینال این رقابت‌ها بین ژاپن و ازبکستان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • معترضان جنگ غزه ساختمان هامیلتون دانشگاه کلمبیا را تصرف کردند/ خاطره جنگ ویتنام زنده شد
  • «سندرم ویتنام» در غزه تکرار می‌شود؟
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • رکوردشکنی فروش نفت با تمرکز بر ابتکارات جدید در بازسازی پالایشگاه‌های مستهلک شده