Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-26@07:27:29 GMT

شل بزرگترین تولید کننده آلفا الفین جهان شد

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۰۹۸۳۷

شل بزرگترین تولید کننده آلفا الفین جهان شد

راه اندازی واحد آلفا الفین جدید شل در لوئیزیانا این شرکت را به بزرگترین تولیدکننده آلفا الفین جهان تبدیل کرد.

 

شرکت شل کمیکالز (Shell Chemicals) روز دوشنبه هفدهم دی ماه از راه اندازی واحد آلفا الفین (alpha olefins) جدید ۴۲۵ هزار تنی خود در گیزمر (Geismar) ایالت لوئیزیانا خبر داد.

 

بر اساس اعلام این شرکت، راه اندازی واحد جدید شرکت شل را به بزرگترین تولیدکننده آلفا الفین جهان تبدیل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته شل، عملیات تولید تجاری در این واحد از ماه دسامبر سال گذشته میلادی آغاز شد. با راه اندازی واحد جدید، ظرفیت کل تولید این محصول در سایت گیزمر به رقم یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن در سال رسید.

 

به گزارش پلاتس، آلفا الفین یکی از مواد کلیدی در تولید رزین های پلی اتیلن به شمار می رود. گریدهای مختلف رزین های پلی اتیلن در تولید انواع لوله، محفظه های پلاستیکی مواد غذایی، کیسه های خرید، بطری های شامپو و دیگر محصولات پلاستیکی به کار می رود. آلفا الفین ها همچنین در تولید انواع پاک کننده، روغن های موتور (motor oils) و صابون مورد استفاده قرار می گیرند.

 

بنا بر اعلام شرکت شل، عملیات ساخت و ساز واحد جدید در سال ۲۰۱۶ میلادی آغاز شد.

 

شل کمیکالز شاخه پتروشیمی شرکت رویال داچ شل محسوب می شود. شل کمیکالز به حدود ۷۰ شرکت فعال در حوزه صنایع شیمیایی اطلاق می شود که برای شرکت شل فعالیت می کنند و در مجموع یکی از بزرگترین تولیدکننده های پتروشیمی جهان به شمار می رود.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۹۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل استاندارد خوزستان گفت: فرصت یک ماهه واحد‌های تولیدی متقاضی شرکت در فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد از خرداد ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و واحد‌ها می‌توانند مدارک و مستندات خود را در سامانه نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران بارگذاری کنند.
علی داودی افزود: متقاضیان برای آگاهی از شرایط انتخاب و شرکت در این فرآیند به سایت اداره کل استاندارد استان به آدرس khz.inso.gov.ir مراجعه کنند.
وی با اشاره به نام گذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید با مشارکت مردم به تشویق و تقدیر از واحد‌های نمونه استاندارد در راستای رشد تولید پویا مطابق با بسته تحولی بهار خدمت در دولت مردمی اشاره کرد و اظهار کرد:  واحد‌های نمونه استانی تا زمان عدم دریافت گزارش محصول نامنطبق، صرفاً یک بار نمونه برداری و دو مرتبه بازرسی جامع سالیانه از فرایند تولید آنها انجام می‌شود که کاهش هزینه‌ها را در پی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در تربت جام راه‌اندازی شد
  • فعالیت بزرگترین واحدِ تولید شویندهِ جنوبشرق با همت کارآفرینِ کرمانی
  • راه‌اندازی واحد احیا فولاد بافت با نانوکاتالیست‌‌های ایرانی
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • راه‌اندازی واحد احیاء فولاد بافت کرمان با نانوکاتالیست‌های پیشرفته ایرانی