Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@06:30:14 GMT

گردوغبار ۲۰ برابر حد مجاز در ریگان

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۰۹۸۵۸

گردوغبار ۲۰ برابر حد مجاز در ریگان

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان امین باقری فرماندار ریگان گفت:  بروز پدیده گرد وغبار که از ساعتی قبل در این شهرستان آغاز شده است سبب بروز مشکلاتی برای مردم شهرستان شده است.

وی افزود:گرد و غبار درحال افزایش  است و باعث کاهش دید در محور ترانزیتی ریگان چابهار شده است.

فرماندار ریگان عنوان کرد :این مسئله علاوه بر مسدود نمودن راه ارتباطی ۹ روستا باعث بروز  مشکلات  تنفسی برای ۱۳ شهروند ریگانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باقری از اعزام ۳ اکیپ امدادی جهت امداد رسانی به خودرو‌های گرفتار در طوفان این  شهرستان خبر داد وافزود: گرد وغبار باعث خسارت به مزارع گندم و جو در این شهرستان شده است.

وی از آمادگی نیرو‌های راهداری و پلیس راه ومراکز بهداشتی درمانی در این شهرستان خبر داد.

فرماندار ریگان  از  بین رفتن پوشش گیاهی ومراتع را از جمله پیامدهای بروز گرد وغبار در این شهرستان برشمرد .

انتهای پیام/ح

گردوغبار ریگان بیش ازحد مجاز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ریزگردها ریگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۹۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح روز شنبه در پی بارش شدید باران در شهرستان و همچنین اعلام وضعیت هشدار سطح قرمز در مناطق غربی کشور فرماندار ایلام عبدالصاحب نادری به همراه مدیرکل بحران استانداری و شهردار ایلام از معابر درون و برون‌شهری و روستاهای حاشیه شهر ایلام و سایر نقاط شهرستان بازدید کردند.

وی در حاشیه این بازدیدها ضمن عرض تسلیت فرارسیدن شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب تشیع و شکرگزاری نزول بارش رحمت الهی، تصریح کرد: خوشبختانه باتوجه‌به تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات صورت‌گرفته توسط دستگاه‌های متولی در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در سطح شهرستان وجود ندارد.

فرماندار ایلام با اشاره به اینکه درعین‌حال باتوجه به حجم بارش‌ها در برخی معابر شهری شاهد آب‌گرفتگی مختصر هستیم، گفت: از شهروندان و همشهریان فهیم شهرستان تقاضا داریم تا کاهش میزان بارش‌ها از ترددهای غیرضروری در محورهای درون و برون‌شهری اجتناب کنند.

کد خبر 6096161

دیگر خبرها

  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک
  • عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد
  • تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز و آزاد سازی سواحل شهرستان نور
  • رتبه نخست شهرستان پلدشت در نرخ رشد جمعیت
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • واریز ۵۷ میلیارد تومان از سوی دولت به شهرداری‌های پیرانشهر
  • جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون