Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-06@23:27:10 GMT

چند ساعت تا کسر ۶ امتیاز از سرخپوشان لیگ برتر!

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۱۰۱۰۰

ساعت24-فرهاد حمیداوی گفت: برای پرداخت بدهی سوبا فقط امروز فرصت داریم و اگر پرداخت نشود فیفا از ما امتیاز کم می‌کند.

 فرهاد حمیداوی مالک باشگاه پدیده درباره وضعیت بدهی سوبا بازیکن پیشین و ساحل عاجی پدیده گفت: ما به دلیل برخی مشکلات تاکنون نتوانستیم این بدهی را پرداخت کنیم. آخرین فرصت پرداخت بدهی سوبا امروز است و اگر تا پایان وقت امروز بدهی سوبا پرداخت نشود، فیفا فردا از ما شش امتیاز کم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حالی که برخی از رسانه‌ها از حل شدن پرداخت بدهی سوبا خبر داده بودند، اما حمیداوی این خبر را تکذیب کرد و افزود: اگر مشکل حل شده بود که اکنون ما در حال جشن گرفته بودیم. هنوز مشکلات باقی مانده و بدهی پرداخت نشده است.


وی از عدم توجه مسئولان به تیم پدیده در راستای حل این مشکل گلایه کرد و گفت: همه زمین و زمان می‌خواهند تیم ما زمین بخورد و فدراسیون هیچ کمکی به ما نکرده است. ما می‌خواستیم با تاج رئیس فدراسیون تماس بگیریم و به ما در راه پرداخت این مبلغ کمک کند، اما موفق نشدیم و گویا در امارات حضور دارد.


وی افزود: در حال رایزنی با چند نفر در خارج از کشور هستیم تا از طریق آن‌ها بتوانیم این پول را پرداخت کنیم و امیداوریم این مشکل حل شود.


حمیداوی در پایان درباره لیست یحیی گل محمدی برای خرید نیم فصل نیز گفت: گل محمدی امروز لیستی را در اختیار ما قرار داده است، اما من به دلیل مشکل سوبا هنوز به دفتر کارم نرفتم و از اسامی این لیست خبر ندارم.


گفتنی است سوبا دیارا مبلغ ۱۳۵ هزار دلار از تیم پدیده طلب دارد.

باشگاه

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۰۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین

پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ امروز آغاز و از شبکه سه و سایت آنتن پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های استقلال و ذوب آهن امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز استقلال و ذوب آهن

لیگ برتر ایران (استقلال - ذوب آهن) ساعت ۲۰:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، شبکه سه

کد خبر 751004

دیگر خبرها

  • اوکراین ناتوان در پرداخت بدهی خارجی
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی ملوان و هوادار + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد
  • صبر طلبکاران اوکراین تمام شد
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد