Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، طبق آخرین گزارش دریافتی از وضعیت مصدومان حادثه تلخ دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات، از مجموع 11 مصدومی که در بیمارستان های امام خمینی (ره)، عرفان نیایش، حضرت رسول (ص) و نور افشار بستری بودند ، امروز چهار مصدوم مرخص شدند.

بدین ترتیب در حال حاضر 2 مصدوم در بیمارستان امام خمینی (ره)، 1 مصدوم در بیمارستان نور افشار، 1 مصدوم در بیمارستان حضرت رسول (ص) و 3 مصدوم در بیمارستان عرفان نیایش بستری هستند که امیدواریم با دعای خیر مردم هر چه سریع تر سلامتی خود را بازیافته و به کانون خانواده بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه آزاد اسلامی بنا به وظیفه ذاتی خود از هیچ کوششی در مسیر بهبود کامل حادثه دیدگان و رفع آلام مصیبت دیدگان دریغ نخواهد کرد و پیگیر درمان مصدومان این حادثه دردناک تا مرحله بهبود کامل دانشجویان عزیز خواهد بود.

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۰۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان

ایسنا/زنجان رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: بر اثر دو حادثه رانندگی، ۱۵ نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

داریوش تقی‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در رابطه با ۲ حادثه رانندگی، اظهار کرد: در ۲ حادثه رانندگی، ۲ دستگاه سواری پژو در کیلومتر ۶۸ اتوبان تبریز - زنجان و ۲ دستگاه پژو نیز در سه‌راهی ماهنشان با یکدیگر برخورد کردند.

وی از مصدومیت ۱۵ نفر بر اثر حادثه رانندگی مذکور خبر داد و افزود: تکنسین‌های اورژانس با ۳ کد آمبولانس درلیک، اتوبوس آمبولانس و ایده‌لو برای امدادرسانی به مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان با بیان اینکه ۳ مصدوم توسط کدهای درلیک و ایده‌لو به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان انتقال داده شدند، خاطرنشان کرد: ۱۲ مصدوم نیز با اتوبوس آمبولانس به این بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد