Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@18:41:10 GMT

قاتل ایرانی زیر ذره‌بین ویتنامی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۱۰۵۵۹

قاتل ایرانی زیر ذره‌بین ویتنامی‌ها

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران که با هدایت کارلوس کی روش موفق شد در دیدار نخست جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات مقابل یمن به پیروزی ۵ بر صفر برسد، باید در دومین بازی با ویتنام دیدار کند. شاگردان پارک هانگ سئو در تیم ملی ویتنام در دیدار اول با عراق در دقایق پایانی ۳ بر ۲ شکست خوردند و اکنون باید رو در رو ایران قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه سو‌ها ویتنام با انتشار گزارشی نوشت: تیم ملی ایران در دیدار نخست مقابل یمن ۵ بر صفر به برتری رسید و مهدی طارمی موفق به ثبت دبل (۲ گل در یک بازی) شد. قاتل ایرانی پیش از این مقابل فلسطین و قطر گلزنی کرده بود و مهاجم بسیار خطرناکی است.

این بازیکن فوتبال خود را از شاهین بوشهر آغاز کرد و سپس درخشش خود را در پرسپولیس ادامه داد. طارمی در فصل نخست حضور خود در لیگ برتر ۷ گل زد، اما در فصل بعدی آقای گل لیگ ایران شد و پس از حواشی زیاد به الغرافه قطر پیوست. او از سال ۲۰۱۵ در تیم ملی فوتبال ایران حضور دارد و در ۳۶ بازی ۱۵ گل برای کشورش به ثمر رساند و در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم بازی کرد.

سو‌ها در پایان نوشت: تیم ملی ویتنام در دیدار مقابل عراق ۳ گل دریافت کرد و مربی این تیم باید فکری برای کنترل این بازیکن کنند. طارمی می‌تواند کمک زیادی به کی روش و تیم ملی فوتبال ایران کند تا آن‌ها طلسم ۴۳ را بشکنند.

گفتنی است، دیدار تیم‌های ایران و ویتنام، روز شنبه هفته آینده ساعت ۱۴:۳۰ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

تمرین تیم ملی فوتبال در مجموعه کریکت ابوظبی

حواشی پیش از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران - یمن

مسئول ورزش انصار الله یمن: این تیم ملی فوتبال کشور یمن نیست!

انتهای پیام/

گزارش رسانه ویتنامی درباره مهدی طارمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال ایران جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۰۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال

۱۱ بازیکن اصلی تیم فوتبال تراکتور برای دیدار مقابل تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال تراکتور تبریز از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مقابل استقلال صف‌آرایی می‌کند. حمید مطهری سرمربی تراکتور ترکیب تیمش را برای این بازی به شرح زیر اعلام کرد:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سیدمهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیرارسلان مطهری.

این دیدار به قضاوت پیام حیدری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد