Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیررضا خادم از پیشنهاد مسئولان وزارت ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی برای کاهش عوارض خروج از کشور تیم‌های ورزشی صحبت کرد. ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امیررضا خادم از پیشنهاد و طرح وزارت ورزش و جوانان به مجلس برای تخفیف 80 درصدی عوارض خروج از کشور تیم‌های ورزشی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در گفت‌و‌گو با رادیو ورزش از پیشنهاد مسئولان وزارت ورزش به مجلس شورای اسلامی صحبت کرد تا در صورت موافقت نمایندگان، این موضوع در صحنی علنی مطرح و در صورت رأی آوردن از سال آینده تبدیل به قانون و اجرایی شود.

محمدرضا داورزنی: وزارت ورزش در کنار فدراسیون خواهد بود

 

انتهای پیام/

R1434/P1015145/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزارت ورزش و جوانان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۱۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی

جواد امان زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح این خبر افزود: نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی و روستایی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور از ۲۲ الی ۲۵ اردیبهشت ماه به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان داشت: در این همایش که مسئولان وزارت ورزش و جوانان نیز حضور خواهند داشت، برنامه‌های متنوعی در خصوص تبیین برنامه‌های ورزش همگانی کشور و ارائه برنامه و سیاست‌های مربوط به توسعه ورزش روستایی برگزار خواهد شد.

امان زاده یادآور شد: با توجه به میزبانی شایسته تبریز از برنامه‌ها و همایش‌های ملی، وزارت ورزش و جوانان همواره دیدگاه ویژه ای به استان آذربایجان شرقی دارد و میزبانی از چنین رویدادهایی تأثیر بسزایی در پیشرفت ورزش همگانی و روستایی استان خواهد داشت.

گفتنی است، در این نشست ملی مشاور مقام عالی وزارت ورزش و جوانان، رؤسای فدراسیون‌های آمادگی جسمانی، ورزش‌های همگانی و ورزش‌های روستایی و عشایری و رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی و روستایی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور حضور خواهند داشت.

کد خبر 6098939

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل ورزش و جوانان با اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • شهر قدس می‌تواند قطب مدال‌آوری ژیمناستیک کشور شود
  • ساعی: اقدام وزارت ورزش بی سابقه بود
  • باشگاه های ورزشی زنجان زیر ذره بین نظارت
  • آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع پرورش اسب کشور در شهرکرد
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال