Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش خیابانی مأموریت آقای «ر» به نویسندگی معصومه عموری وکارگردانی مصطفی بوعذار به عنوان جدیدترین اثر نمایشی گروه تئاتر آئین مردم، پس از دو نوبت اجرا در مرکز تجاری آرامش و دانشگاه آزاد تنکابن و استقبال بی نظیر مردم رامسر وتنکابن توسط هیئت داوران مورد تقدیر ویژه قرارگرفت.

این نمایش خیابانی با رقابت در بخش بازیگری مرد این جشنواره از سید محمد رضا موسوی نهاد و محمد حسن پورحلاج دو بازیگر نمایش خیابانی مأموریت آقای «ر» تقدیر و در بخش بازیگری زن نیز سیده یسنا حسینی مورد تقدیر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایش با موضوع  آموزش شهروندی و فرهنگ شهرنشینی با مدت زمان ۳۰ دقیقه به عنوان تنها نماینده استان خوزستان دراین رویداد شرکت کرده بود.

در نمایش خیابانی مأموریت آقای «ر»، حسین شهنی، احسان چرغانی، حسین جادری، محمدعلی عچرش، محمدحسن پورحلاج، سیدمحمد رضا موسوی نهاد، علیرضا علوانی، سید عباس فاضلی، یسنا حسینی و نادیا حسینی بازی کردند و آهنگساز و موسیقی آن به عهده سید پیام صالحی ریحانی و عباس شجرات نوازنده نی هنبان بود.

محمد رادفر عکاس و تصویربردار این نمایش، فاطمه شریفی اجرای گریم، شهدخت براتی مدیریت صحنه ، سیما کهریزی و ماهنوش صالحی هماهنگی اجرا و آزیتا کریمی بازیسازی این نمایش را بر عهده داشتند.

سرپرستی گروه نمایش خیابانی مأموریت آقای «ر» بر عهده خسرو مرادی کوزری، مشاور هنری بر عهده سید جلال حسینی و دستیار کارگردان نیز اصغراسلامی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره ملی تئاتر شاهد در دو بخش صحنه ایی وخیابانی با حضور ۲۱ گروه نمایشی از سراسر کشور از ۹ لغایت ۱۲ دی ماه در رامسر وتنکابن به همت اداره کل هنرهای نمایشی بنیاد شهید وامور ایثارگران کشور و مشارکت مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار شد.

کد خبر 4508658

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اهواز تئاتر خیابانی تئاتر شاهد رامسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۱۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود

به گزارش ایسنا به نقل از روابط اداره کل هنرهای نمایشی و بنا بر اعلام شورای نظارت و ارزشیابی، به دلیل همزمانی با شب شهادت امام جعفر صادق(ع)، همه نمایش‌های در حال اجرا (به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.
مطابق این گزارش، ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه از سر گرفته خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 
  • سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت