Web Analytics Made Easy - Statcounter

یان کوسیان، سرمربی تیم ملی فوتبال یمن تأکید کرد، این تیم با تصویری متفاوت از دیدار مقابل ایران به مصاف عراق و ویتنام خواهد رفت. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو و به نقل از روزنامه الیوم، یان کوسیان با اشاره به شکست تیمش مقابل ایران در نخستین بازی سرخپوشان در هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا گفت: پس از شکست ۵ بر صفر برابر ایران با بازیکنانم صحبت کردم و به آن‌ها گفتم باید آرامش خود را حفظ کنند، زیرا برابر تیم قدرتمند ایران قرار گرفته بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرمربی تیم ملی فوتبال یمن افزود: ما هنوز دو بازی سخت دیگر برابر تیم‌های ملی عراق و ویتنام پیش رو داریم و می‌خواهیم تصویر یمن را تغییر دهیم. در مواجهه با تیمی همانند ایران شما نمی‌توانید و سخت است که باز بازی کنید. باید روی سیستم دفاعی تمرکز کنید، اما خیلی زود گل خوردیم. پس از دریافت گل‌های اول و دوم تغییر مسیر بازی واقعاً دشوار بود.

یان کوسیان همچنین خاطر نشان کرد: عملکرد‌ها و نتیجه به دست آمده تیم ملی یمن در بازی با ایران را مورد بررسی قرار می‌دهیم. بدون شک می‌توانیم بهتر بازی کنیم، زیرا ما بازی‌های تدارکاتی بسیار خوبی در عربستان و امارات انجام داده بودیم. فکر می‌کنم بتوانیم نتایج بهتری در دو بازی آینده کسب کنیم.

وی در خاتمه تصریح کرد: سناریوی شکل‌گرفته در بازی ما مقابل ایران زمانی که یک تیم باتجربه همانند ایران برابر تیم بی‌تجربه یمن در جام ملت‌های آسیا قرار می‌گیرد، طبیعی بود. یمن بازی‌های تدارکاتی زیادی انجام نداد و زمان آماده‌سازی ما نیز طولانی نبود. آمادگی بدنی بازیکنان ایران مشهود بود. آن‌ها در لیگ قدرتمندی بازی می‌کنند. بازیکنان یمن بازی‌های زمان‌بندی شده‌ای انجام نمی‌دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ورزشی ایران یمن جام ملتهای آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسوند آبی‌ها عوض می‌شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم‌های عربی!

ظاهرا قرار است پسوند استقلال عوض شود.

طرفداری | استقلالِ با پسوندی جدید در مسابقات شرکت می‌کند.

چند وقت پیش بود که استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد و حالا خبر جدیدی به گوش می‌رسد.

ظاهرا قرار است پسوند استقلال، از تهران به خلیج فارس تغییر کند و آبی‌ها از این پس با نام استقلال خلیج فارس برابر سایر تیم‌های آسیا قرار بگیرند.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • ۷ نکته مهم برای آرام کردن کودکی که عصبانی و پرخاشگر است
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • پسوند آبی‌ها عوض می‌شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم‌های عربی!
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • تبریک متفاوت شمسایی پس از قهرمانی ایران در آسیا! | فیلم