Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-27@05:14:50 GMT

وزیر ارتباطات: کسری گوشی تلفن همراه داریم

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۱۲۴۹۱

تسهیل شرایط واردات گوشی تلفن همراه برعهده وزارت صنعت، معدن و تجارت است و این موضوع با جدیت پیگیری می شود تا مشکلات ثبت سفارش، تخصیص و ترخیص گوشی ها هرچه سریعتر برطرف شود. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: آمارهای این وزارتخانه نشان می دهد، اکنون با کسری گوشی تلفن همراه در سطح بازار روبرو هستیم که روند تسهیل واردات آن به وزارت صنعت، معدن و تجارت مربوط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش جنوب نیوز و به نقل از ایرنا، «محمدجواد آذری جهرمی» روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات وزیران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال ایرنا درباره وضعیت گوشی تلفن همراه وکسری آن در بازار افزود: گزارش های صنفی نیز حاکی از کمبود گوشی در سطح بازار است و کارگروهی که برای این امر تشکیل شده بود، درحال پیگیری است.

وی اظهارداشت: تسهیل شرایط واردات گوشی تلفن همراه برعهده وزارت صنعت، معدن و تجارت است و این موضوع با جدیت پیگیری می شود تا مشکلات ثبت سفارش، تخصیص و ترخیص گوشی ها هرچه سریعتر برطرف شود.

به گزارش ایرنا، این درحالیست که آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در تیرماه امسال نیز از ساماندهی و تثبیت وضعیت بازار تلفن همراه خبرداده بود و برای ثبات بازار قرار شد بخشی از تجهیزات و تلفن های همراه داخل گمرک ترخیص و همچنین چند هزار گوشی توقیف شده تعیین تکلیف و به بازار عرضه شوند.

به گفته وزیر دولت دوازدهم، آبان ماه امسال برای رفع کمبود گوشی تلفن همراه در کشور قرار بود گوشی های توقیفی رفع مشکل و به بازار عرضه شوند که براساس آمارها پیش از این بیش از 120 هزار گوشی تلفن همراه که واردکنندگان با وجود دریافت ارز دولتی آن را با نرخ آزاد عرضه کرده بودند از سوی مقام های قضایی توقیف شده بود تا به پرونده متخلفان رسیدگی شود.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۲۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!

۲۶۱ ۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899853

دیگر خبرها

  • ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • روزی به نام تلفن!/الو... صدا میاد؟
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت