Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@22:53:47 GMT

مرد کینه توز داروخانه آریا را به آتش کشید

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۱۲۶۲۹

مرد کینه توز داروخانه آریا را به آتش کشید

رکنا: فرمانده انتظامی انار از دستگیری عامل آتش سوزی عمدی داروخانه آریا شهر انار خبر داد.

سرهنگ خلیلی زاده، فرمانده انتظامی شهرستان انار گفت: حوالی ساعت ۳ بامداد امروز خبری مبنی برآتش سوزی داروخانه آریا به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و تیم‌های تخصصی با حضور در محل، موضوع را بررسی کردند.

وی افزود: برابر به بررسی‌های ماموران پلیس آگاهی، این آتش سوزی عمدی تشخیص داده شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ خلیلی زاده تصریح کرد: نهایتا با تحقیقات تکمیلی پلیس فردی مظنون به این کار دستگیر و به این آتش سوزی به انگیزه انتقام جویی اعتراف کرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

رسوایی دیگر برای شبکه من و تو و گوگوش خواننده لس آنجلسی+ عکس طرفداران خواننده زن معروف تهدید به اختشاشات کردند این دختر زیبا رو چشمانش را با دستان خود از کاسه درآورد+ عکس پسر سیرجانی در گروه " پسران بد " چه می کرد؟ / پشت پرده پرونده شکنجه تهرانی + فیلم و عکس آخرین خبر از زندانی شدن پسر سیرجانی خبر ویژه/ حمله مسلحانه به رئیس دادگستری کهگیلویه وبویراحمد بهروز مهتاب را زمانی که مادرش در خانه بود به اتاق خوابش برد و ..! لحظه تجاوز به زن جوان در ایستگاه اتوبوس+ فیلم اعدام شدن چند تن از مسئولان در قوه قضائیه / اژه ای خبر داد گفتگو با دختر کتک خورده تهرانی و پسر شکنجه گر سیرجانی + فیلم کامل مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا وحشت زن مشهدی از خون بازی پسرش و ارتباط نامتعارف با یک زن اعتراف دختر 20 ساله کرجی پس از دیدن کارهای خود در دوربین های مداربسته+ عکس کشتی گیر سرشناس کرمانشاهی در تصادف درگذشت / پدر هم طاقت نیاورد و جان باخت+عکس حکم رسوایی اخلاقی اعضای شورای شهر بابل صادر شد! / زن جوان چه کرد؟! + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس اخبار حوادث آتش سوزی عمدی داروخانه دستگیر شد دستگیری عامل آتش سوزی عکس فیلم دختر سیرجان صبح مرد تصاویر زن جوان پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۲۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار ارومیه با چهار رأی موافق ابقا شد

به گزارش خبرنگار مهر، توماج وحید افشار عصر پنجشنبه پس از اتمام جلسه استیضاح شهردار ارومیه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این جلسه چهار ساعت طول کشید و حسین مهدی‌زاده با عنوان شهردار ارومیه پاسخگوی نقدها وسوالات مجموعه شورای شهر ارومیه شد.

وی ادامه داد: این شورا دارای ۱۱ نفر عضو است که برای استیضاح شهردار باید ۲سوم این اعضا نظر بر استیضاح وی داشته باشند.

وحید افشار اضافه کرد: در این جلسه طولانی پس از اتمام بحث وگفت و گو، کار به رأی گیری کشید که صرفاً چهار نفر رأی به ابقاء وی دادند که همین موضوع باعث شد نام مهدی‌زاده بر سکان شهرداری ارومیه باقی بماند.

با اینکه هفت نفر رأی موافق عزل شهردار ارومیه بودند اما این تعداد باید هشت نفر می‌شد در حالی که صرفاً چهار نفر موافق ماندن وی هستند که این موضوع نشان از سختی مسیر آینده شهرداری ارومیه است.

کد خبر 6094750

دیگر خبرها

  • بیا در آغوشم؛ به یاد «حسین بختیاری» که بهار پر کشید
  • شهردار ارومیه با چهار رأی موافق ابقا شد
  • ناقوس جنگ را چه کسی به صدا درآورد؟/ زیباکلام: ما باعث حمله‌ی صدام به ایران شدیم/ حبیب احمدزاده: این ساده‌لوحی است صدام کینه‌ی قرارداد الجزایر را داشت
  • کینه قدیمی
  • عکس| استقلال با گلر جوانش برای تراکتور خط و نشان کشید
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • افشای کینه شاه از قم
  • موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب ۲۱ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی
  • فیلم کوتاه، زبان مختص خود را دارد/ «قضاوت» برآمده از تجربه زیسته