Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@20:42:47 GMT

کت‌های زمستانی مناسب هر تیپ بدنی

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۱۲۷۶۳

کت‌های زمستانی مناسب هر تیپ بدنی

اگر به دنبال یک لباس زمستانی مناسب هستید در انتخاب آن باید کمی دقت کنید و لباسی را انتخاب کنید که مناسب تیپ بدنی تان باشد. با استفاده از راهنمای زیر می‌توانید زمستان امسال لباس زمستانی مناسب فرم بدن تان انتخاب کنید.
اگر ریزه اندام هستید کت کوتاه بپوشید



نکته‌ای که باید ریزه اندام‌ها هنگام لباس پوشیدن رعایت کنند این است که اندام را ریزه‌تر نشان ندهند؛ بنابراین بهتر است لباس‌های کوتاه بپوشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک کت کوتاه با پارچه سنگین مثل پوست مصنوعی اندام تان را زیباتر و جذاب‌تر نشان می‌دهد.
اگر قد بلند هستید کت بلند بپوشید



قد بلند‌ها درست برعکس ریزه اندام‌ها باید کت‌های بلند بپوشند. کت بلند با یقه ایستاده که قد آن بالاتر از زانو‌ها باشد. قد بلند‌ها هرگز نباید کت کوتاه بپوشند، زیرا تعادل و تناسب اندام شان را به هم می‌ریزد.
اگر تیپ ساعت شنی هستید کت گشاد کمربند دار بپوشید



خانم‌هایی که تیپ ساعت شنی هستند بهتر است لباس‌های کمردار بپوشند تا زیبایی اندام بیشتر به چشم بیاید. کت یقه باز توجه را به قسمت بالاتنه جلب می‌کند و لباس‌های مدل فون ناحیه باسن را کوچک‌تر نشان می‌دهد.
اگر شانه‌های پهن دارید کت بدون یقه بپوشید



کسانی که شانه‌های پهن دارند می‌تواند با کت‌های بدون یقه در اندام شان تعادل ایجاد کنند. البته یقه‌های بلند هم توجه را بیشتر به قسمت پایین تنه جلب می‌کنند.
اگر بالا تنه درشت دارید کت یقه هفت بپوشید



لباس‌های یقه هفت قسمت بالاتنه را لاغرتر نشان می‌دهد و توجه را بیشتر به قسمت پایین تنه جلب می‌کند.
اگر تیپ سیب هستید کت یقه بزرگ بپوشید



هدف ما این است که توجه را از قسمت میان تنه دور کرده و بیشتر به قسمت بالاتنه جلب کنیم. پس بهترین کار این است که لباس‌های یقه بزرگ مثل تصویر بالا بپوشید. این مدل کت یقه بزرگ بدون دکمه اندام را لاغرتر نشان می‌دهد.   منبع:بدونیم

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و پوشاک شیک پوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۲۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آواتر 15 ؛ یک شاسی بلند جدید دیگر با زبان طراحی نادر فقیه زاده (+تصاویر)

عصر ایران- ائتلاف چانگان، هواوی و CATL در نظر دارند تا کراس اوور آواتر 15 را برای رقابت با تسلا مدل Y روانه بازار کنند. آواتر 15 در تریم های افزاینده برد حرکتی و الکتریکی خالص تولید می شود.

این کراس اوور فست بک همانند محصولات قبلی آواتر طراحی جذاب و متفاوتی را همراه دارد.

نام آواتر برای ما به دلیل حضور نادر فقیه زاده در تیم طراحی اهمیت دارد. طراح ایرانی که سابقه حضور موفق در کمپانی های مشهور مانند ب ام و را دارد، چند سالی است با چانگان همکاری می کند.

برند آواتر در سال 2018 با حضور چانگان، هواوی و CATL تولیدکننده مطرح باتری در چین شکل گرفت. اکنون چانگان 40 درصد سهام آواتر را در اختیار دارد. CATL نیز 17 درصد و باقی مانده سهام در اختیار سرمایه گذاران کوچک تر، است. هواوی به عنوان تامین کننده اصلی قطعات فناورانه خودروهای آواتر در این ائتلاف به فعالیت می پردازد.

آواتر اکنون اس یو وی 11 و سدان هاچ بک 12 را در لیست فروش خود دارد. آواتر 15 جدیدترین محصول برند خواهد بود که اکنون در پوشش استتاری دیده می شود.

آواتر 11 و 12 در نمایشگاه بین المللی خودرو پکن

به رغم پوشش شدید استتار، از پروفایل دماغه و ستون ها می توان زبان طراحی آواتر را حس کرد. چراغ های اصلی ال ئی دی بسیار باریک و خطی، آینه های دیجیتال جانبی، دستیگره های پاپ آپ و جزئیات دیگر که مشخص هستند.

آواتر 15 را البته به شکل آواتر یک پنج باید بخوانید که قانون نامگذاری در برند مذکور است.

آواتر 15 با طول 4750 میلیمتر تقریبا هم اندازه و مشابه تسلا مدل Y دیده می شود اما رقبای داخلی مانند اکس پنگ جی6 و بی وای دی سانگ پلاس را نیز پیش روی دارد.

تصاویری که از محل تست آواتر 15 منتشر شده مربوط به مختصات جغرافیائی یاکشی در مغولستان داخلی است. منطقه ای که سرمای هوای آن تا منفی 50 درجه هم می رسد. این لوکیشن یک انتخاب عمدی است تا پیام عملکرد بدون مشکل یک خودرو الکتریکی در این سطح از سرما را انتقال داده باشد.

آواتر 15 با پوشش استتاری کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آواتر 12 ؛ نادر فقیه زاده و یک اثر هنری دیگر در جهان خودرو (+عکس)

دیگر خبرها

  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • آواتر 15 ؛ یک شاسی بلند جدید دیگر با زبان طراحی نادر فقیه زاده (+تصاویر)
  • ۷ چیزی که فقط افرادی که در خانواده ای با روابط سمی بزرگ شده اند درکشان می کنند
  • فقط افرادی که در خانواده‌ای سمی بزرگ شده‌اند این ۷ مورد را درک می‌کنند
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • خیز بلند ارلینگ هالند به سوی کفش طلای لیگ برتر با هت تریک یک نیمه‌ای مقابل وولورهمپتون
  • بهترین زمان مصرف پروتئین چه وقت است؟ قبل یا بعد از تمرین؟
  • بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / همه چیز درباره سندرم «درِس»