Web Analytics Made Easy - Statcounter

    به گزارش ایکنا از خوزستان، نشست سیاستگذاری کنگره بین‌المللی بزرگداشت شهدای جانباز قطع نخاعی استان خوزستان شامگاه 19 دی ماه در استانداری خوزستان برگزار شد.   فریدون غلامی دبیر این کنگره در این نشست گفت: این کنگره با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دمیدن روح امید در جامعه برگزار می‌شود. در خوزستان بیش از ۱۲۰ نفر جانباز قطع نخاعی وجود دارد که تعداد ۲۱ نفر از آنها به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی گفت: از جانبازان قطع نخاعی محور مقاومت لبنان، سوریه و عراق هم دعوت می شود. جانبازان قطع نخاعی بسیاری هستند که با همه مشکلات جسمی دارای ظرفیت‌های بسیاری در زمینه‌های علمی، ورزشی و ... هستند و برای برطرف کردن مشکلات دیگر جانبازان تلاش می‌کنند. اینها با همه مشکلات در صحنه ها حضور دارند. در حال حاضر جانبازان با همه صدماتی که دیدند پای نظام و کشور ایستاده‌اند. هدف ما معرفی این جانبازان به عنوان الگو در قالب این کنگره بین‌المللی است.

وی تصریح کرد: از همه مهتر بناست در اين کنگره نقش همسران به عنوان ایثارگران گمنام معرفی شوند؛ این همسران با فداکاری و ایثار در پایداری و بانشاط بودن جانبازان نقش اساسی دارند. در زمانی که مردان و زنان با کوچکترین مشکل خود را می‌بازند معرفی این بانوان که سالها پای همسران خود ماندند و دچار مشکلات جسمی و روحی شدند مهم است.

جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز هم در این نشست با بیان اینکه مسئولانی که به جلسه دعوت شدند و نیامدند باید پاسخگو باشند، ادامه داد: برنامه ای که برای برگزاری کنگره پیش بینی شده بسیار وسیع است.  مقرر شده کنگره ابتدا در خوزستان شروع و بعد هر سال در یکی از استان های کشور برگزار شود. همچنین پیش بینی ما این است که علاوه بر صداوسیمای استان همه مراکز استانها  و شبکه های ملی هم به کنگره بپردازند.   عالمی نیسی بیان کرد: برگزاری این کنگره نیاز به حمایت از سوی دستگاه ها دارد. می دانم که وضعیت مالی دستگاه ها مناسب نبوده و نیست اما تقدس موضوع باعث می شود که این کار را انجام دهیم. بنابراین همه مدیران و مسئولان پای کار بیایند.   همچنین علی‌حسین حسين زاده معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان هم بیان کرد: برگزاری این کنگره وظیفه ما بوده و باید ما برای اجرای آن، کار را دنبال می کردیم اما باز هم جانبازان که همیشه پیش قراول بودند، در برگزاری کنگره پیشتازی کردند.   وی با بیان اینکه به منظور برگزاری این کنگره استاندار دستور دادند که پشتیبانی از این مراسم در اولویت باشد، گفت: هدف از برگزاری این کنگره انتقال ایستادگی های جانبازان به نسل بعدی است.   انتهای پیام 

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۲۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر

بسیجیان حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی سپاه شهرستان خوی و پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری در تپه شهدای گمنام حضور یافتند و نشست بصیرتی و جهاد تبیین برگزار کردند و همچنین قرآن قرائت کرده و به روح بلند شهدا هدیه کردند.

در این مراسم از پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر علیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری نشست بصیرتی با موضوع انتخابات مجلس در انابد + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود