Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-05-07@03:58:38 GMT

تمرکز ویژه بر تکمیل پروژه‌های مسکن مهر

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۱۳۳۷۹

تمرکز ویژه بر تکمیل پروژه‌های مسکن مهر

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، سید مهدی هدایت با بیان اینکه تعدادی از «مرکز محله»ها طی هفته‌های اخیر در شهر جدید پردیس آغاز به کار کرده اند، گفت: پس از آغاز فعالیت وزیر جدید راه و شهرسازی، تمرکز ویژه ای برای حل مشکل پروژه های مسکن مهر خصوصا پروژه های مسکن مهر پردیس شکل گرفته است.

وی درباره حل مشکل تحویل نصبیات پروژه‌های مسکن مهر پردیس در فاز11 این شهر جدید اظهار داشت: این مشکلات در حال بر طرف شدن و تا به حال مشکل تحویل ۵۰۰ واحد مسکن مهر فاز ۱۱ رفع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه موضوع عدم تحویل پکیج به متقاضیان این فاز شهر جدید پردیس نیز برطرف شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه مشکل کمبود یا نبود آسانسور برای برخی از پروژه های مسکن مهر این شهر جدید حل شده است، گفت: در هفته های اخیر تعداد زیادی از واحدهای متوقف شده فاز ۸ فعال شده است.

هدایت همچنین در خصوص ساخت واحدهای جدید مسکن مهر در فاز ۸ پروژه های مسکن مهر شهر جدید پردیس با هدف جبران کمبود واحد تعدادی از متقاضیانی که قبلا ثبت نام کرده بودند، گفت: کارهای نهایی اقاله پروژه های مسکن مهر یکی از پیمانکاران در حال انجام است. چندین سال بود که این پروژه متوقف شده بود و مردم در بلا تکلیفی به سر می بردند.

به گفته این مقام مسئول در شرکت عمران شهرهای جدید، انجام عملیات آسفالت ورودی فاز ۸ و دو بانده کردن این مسیر بعد از ۷ سال، از دیگر اقدامات انجام شده شرکت عمران شهر جدید پردیس در چند هفته اخیر بوده است.

هدایت یادآور شد: عملیات اجرایی ساخت بناهای روبنایی شامل مساجد، مدارس و... نیز فعال شده و هیچ مشکلی برای تامین منابع مالی وجود ندارد؛ اعتبارات مورد نیاز برای اجرای این پروژه ها از محل درآمدهای شرکت عمران شهر جدید پردیس تامین شده است.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: مسکن مهر پردیس مسکن مهر شهر جدید پردیس شرکت عمران شهرهای جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۳۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون گفت: با تکمیل ۲۲ پروژه با اعتبار حدود ۸۳۷ میلیارد ریال، گام‌های مؤثری به‌منظور پایداری تولید در سال ۱۴۰۲ برداشته شد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون، قباد ناصری با بیان اینکه ۲۲ پروژه با اعتبار حدود ۸۳۷ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ تکمیل شد، بیان کرد: ۱۱ پروژه دیگر با اعتبار ۶۸۹ میلیارد ریال در حال اجراست و به‌زودی بهره‌برداری می‌شوند. همه زیرساخت‌های موردنیاز در بخش عملیات و مسئولیت اجتماعی رضایت‌بخش ارزیابی می‌شوند و امیدواریم دیگر پروژه‌های مرتبط با تولید نیز به‌زودی تکمیل شوند.

وی جابه‌جایی خطوط لوله چاه‌های نزدیک به روستاهای همجوار، ایمن‌سازی روستاهای همجوار، احداث دیوارهای حائل، احداث یا بهسازی جاده‌های دسترسی، حفاظت فیزیکی از تجهیزات و کالاهای شرکت، مقاوم‌سازی سازه‌های حامل، استقرار یا جابه‌جایی جرثقیل‌های فرآیندی، احداث فونداسیون ماشین‌آلات فرآیندی و تأسیسات فرآورشی، احداث، تخریب و بازسازی پل‌های مواصلاتی، محوطه‌سازی، احداث گودال‌های جمع‌آوری و ساخت مخازن را از مهم‌ترین اقدام‌های انجام‌شده به‌منظور تضمین تولید پایدار شرکت در سال ۱۴۰۲ برشمرد.

محمد نوری ممبینی، سرپرست امور مهندسی و ساختمان نفت و گاز مارون نیز گفت: احداث یا بهسازی مدارس، ترمیم مسیرهای دسترسی روستایی، احداث پل‌های دسترسی برای تسهیل کشاورزی و تردد دام و خودروهای روستائیان، زیرسازی و آسفالت خیابان‌های روستاهای همجوار تأسیسات به‌منظور عمل به مسئولیت‌ اجتماعی و خدمت‌رسانی به مردم از سوی امور مهندسی و ساختمان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون انجام شد.

وی همچنین جایگزینی خطوط لوله فلزی با لوله‌های غیرفلزی بعضی چاه‌ها، رنگ‌آمیزی خطوط درون تأسیسات در مجتمع‌های صنعتی، احداث مخازن آب صنعتی در سه مجتمع، احداث خط لوله ۱۰ اینچ انتقال نفت نمکی کم‌فشار مجتمع صنعتی کوپال به مجتمع صنعتی شماره یک مارون، احداث حوضچه‌های استاندارد برای دفع سلج، توسعه سکوهای مواد شیمیایی، بهسازی فونداسیون‌های بتنی در تأسیسات، احداث دیوارهای پیش‌ساخته بتنی اطراف تأسیسات، محوطه‌سازی و آسفالت واحدهای عملیاتی و احداث بالگردنشین در واحدهای عملیاتی را از مهم‌ترین برنامه‌هایی دانست که برای سال ۱۴۰۳ در دستور کار امور مهندسی و ساختمان نفت و گاز مارون قرار گرفته‌اند.

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • تکمیل کریدور ریلی ترانس افغان تا سال ۲۰۲۷
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی