Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دوربین ۳۶۰ درجه Vuze XR توانایی ثبت تصاویر ۳ بعدی با کیفیتی بسیار بالا را دارد. دوربین Vuze XR در نگاه اول شبیه به دوربین Samsung Gear 360 است، ولی با نگاهی دقیق‌تر به راحتی می‌توان به تفاوت‌های این دو دوربین پی برد. دوربین Vuze XR دارای دو لنز ۱۲ مگاپیکسل، باتری ۱۲۰۰ میلی‌آمپر و درگاه حافظه microSD است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دروبین توانایی ضبط تصویر با کیفیت 5.7K و 4K را دارد. هنگام فیلمبرداری یا عکاسی با این دوربین تمامی زوایای پیرامون خود را به راحتی پوشش می‌دهید و هیچ‌ نقطه از دید شما پنهان نمی‌ماند.

کاربر در هنگام استفاده از این دوربین می‌تواند تنها از یکی از لنز‌ها بهره‌گیری کند و یا در صورت نیاز با باز کردن هر دو لنز تصاویری ۳۶۰ درجه و جذاب را ثبت کند. تلفیق تصاویر گرفته شده توسط هر دو لنز این دوربین عکاس‌هایی سه بعدی را به کاربر ارائه می‌دهد. در واقع شما با دیدن تصاویر این دوربین به نوعی حس ورود به دنیای واقعیت افزوده را تجربه می‌کنید.

شرکت Vuze در توصیف دوربین خود گفت: اگر شما مایل به عکاسی هستید دروبین ۳۶۰ درجه Vuze XR محتوایی عالی را برای شما به ارمغان می‌آورد. قیمت این دوربین ۴۳۹ دلار اعلام شده است که با توجه به کیفیت آن و در مقایسه با سایر محصولات مشابه بسیار مناسب است. حال باید دید با وجود رقیبان قدرتمند موجود در این حوزه دروبین Vuze XR چگونه نظر علاقمندان به عکاسی را به سمت خود جلب می‌کند.

گفتنی است این دوربین با اتصال به گوشی‌های هوشمند، قابل کنترل از طریق گوشی است و تصاویر گرفته شده نیز در هر لحظه قابل مشاهده هستند. Vuze XR ضمن هماهنگی با گوشی شما بهترین کیفیت ممکن برای عکاسی را رائه می‌دهد. این دوربین در نمایشگاه CES 2019 لاس‌ وگاس در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: نمایشگاه CES 2019 | نسل جدید کارت گرافیک Nvidia با اشعه رهگیری عرضه می‌شود

انتهای پیام/

تصاویر سه بعدی دروبین Vuze XR در گوشی خود مشاهده کنید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی اخبار فناوری بهترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۳۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ ناباروری زنان جوان آمریکایی در حال افزایش است

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از هلث دی نیوز، به گفته محققان، داده‌های بررسی ملی رشد خانواده نشان می‌دهد که درصد زنان متأهل ۱۵ تا ۴۹ ساله که نابارور بودند از ۲۰۱۱-۲۰۱۵ (۶.۷٪) به ۲۰۱۵-۲۰۱۹ (۸.۷٪) افزایش یافته است.

محققان داده‌های مبتنی بر ۲۱۰۰۰ مصاحبه با زنان و مردان ۱۵ تا ۴۹ ساله را بررسی کردند.

این تجزیه و تحلیل همچنین به آنچه که محققان آن را «اختلال باروری» می‌نامیدند، نیز پرداخت.

طبق گزارش‌ها، به طور کلی، نرخ باروری مختل بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ ثابت بوده است. در میان زنان متأهل ۱۵ تا ۴۴ ساله، ۱۵.۵ درصد در بررسی قبلی اختلال باروری داشتند، در مقایسه با ۱۶ درصد در بررسی بعدی.

این گزارش تخمین می‌زند که تا سال ۲۰۱۹ بیش از ۸.۵ میلیون زن آمریکایی ۱۵ تا ۴۴ ساله به نوعی مشکل باروری داشتند.

کد خبر 6090457

دیگر خبرها

  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • نرخ ناباروری زنان جوان آمریکایی در حال افزایش است
  • عکاسی از انبوه عنکبوت‌ها روی مریخ
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • تحول در بودجه تولید با شاخص‌های کیفی