Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان در گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین کربلای ۵ که در حسینیه غدیرسپاه نینوا گلستان برگزار شد گفت: برما لازم است تمامی عملیات های دفاع مقدس و یاد تمامی شهدا را در طول ایام سال زنده نگه داریم ونقطه عطف دفاع مقدس عملیات بیت المقدس بود ولی ما بواسطه عملیات کربلای ۵ دفاع مقدس را بهتر شناختیم که خروجی کربلای ۵ قطعنامه ۵۹۸ است که تایید کننده قرارداد ۱۹۷۵ الجزایر می باشد و تنها قطعنامه ایی است که به نفع ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معروفی ادامه داد:معجزات الهی فقط مربوط به زمان پیامبر الهی و اهل بیت عصمت و طهارت نبود بلکه مصادیق آن را در جای جای جنگ دفاع مقدس می توان مشاهده کرد واین یک حقیقت بود، خدا بود ، باور به لطف الهی بود و رزمندگان ما با همین روحیه واعتقاد با سختی و زحمت فراوان در عملیات کربلای۵ خط اول، دوم، سوم و چهارم را شکستند وبا عبور از کانال پرورش ماهی به کمک لشکر ۲۵ کربلا پل منفجر شد و انهدام صورت گرفت و جناحین عملیات حفظ گردید.

فرمانده سپاه نینوا خاطر نشان کرد:در عملیات کربلای ۵ رزمندگان ما به حدی جلو رفتند که نخل های شهر بصره عراق قابل مشاهده بود و صبح روز عملیات شخص صدام در بصره حاضر شد و عملیات ۱۷ روز به طول انجامید وما با یک دشمن قوی و رزم فوق العاده طرف بودیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه شبهای عملیات کربلای۵ شبهای قدر نظام جمهوری اسلامی است ابراز داشت:به گفته مقام معظم رهبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات کربلای ۵ کربلا را در خرمشهر مشق کرد و ما در این عملیات ولایت باوری و ولایت پذیری را دیدیم و نتیجه شد پیروزی وسربلندی جمهوری اسلامی ایران که این بزرگی را مدیون شهدای عزیزمان هستیم و این عظمت و سربلندی را که با سختی فراوان در عملیات کربلای ۵ تثبیت کردیم را نباید به همین راحتی از دست بدهیم.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۴۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد

 

 

 


 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مراسم تشییع پیکر مطهر جانباز سرافراز دفاع مقدس، سردار ایافت امروز صبح از مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد و پس از طواف در حرم مطهر امام رضا(ع) در بهشت رضای مشهد به خاک سپرده شد.

همچنین با همکاری قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه، مراسم وداع با پیکر پاک سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید مجید ایافت» از یادگاران دوران دفاع مقدس، شب گذشته همزمان با نماز مغرب و عشا در مجتمع فرهنگی آیه ها برگزار شد.

سردار ایافت در دوران دفاع مقدس از هم‌رزمان سردار سرلشکر شهید محمود کاوه بود و معاونت اطلاعات و عملیات لشکر ویژه شهدا را بر عهده داشت؛ سردار مجید ایافت معاون شهید محمود کاوه و از فرماندهان عملیات مرصاد و یکی از قهرمانان جبهه مقاومت و همرزم سردار شهید قاسم سلیمانی بود.

وی پس از دوران دفاع مقدس نیز مسئولیت‌های متعددی را در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عهده‌دار بود که از آن جمله می‌توان به جانشینی فرماندهی لشکر ویژه شهدا، فرماندهی قرارگاه عاشورا، جانشینی فرماندهی قرارگاه ثامن‌الائمه نیروی زمینی سپاه و مسئولیت دبیرخانه کنگره بزرگداشت سرداران شهید و 23 هزار شهید خراسان اشاره کرد.

مسئول اطلاعات عملیات لشکر ویژه شهداء، جانشین لشکر ویژه شهداء، جانشین تیپ یک ویژه شهداء، فرمانده تیپ جوادالائمه بجنورد و جانشین قرارگاه منطقه ثامن‌الائمه از جمله خدماتی است که این شهید والامقام در کارنامه خدمتی خود داشت.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است