Web Analytics Made Easy - Statcounter

در منصفانه‌ترین حالت، دیدار برگشت تشریفاتی شد!

طرفداری- شاگردان پپ گواردیولا با یک پیروزی پر گل مقابل تیم لیگ یکی برتون آلبیون، تا حد زیادی به فینال لیگ کاپ نزدیک شدند. 

مشخصات بازی روز و تاریخ برگزاری: چهارشنبه ۹ ژانویه ۲۰۱۹ | ۱۹ دی ۱۳۹۷ تورنمنت: لیگ کاپ انگلیس | مرحله نیمه نهایی ورزشگاه: اتحاد داور: مایک دین گلزنان: کوین دی بروین (۵)، گابریل ژسوس (۳۰، ۳۴، ۵۷ و ۶۵)، الکساندر زینچنکو (۳۷)، فیل فودن (۶۲) و کایل واکر (۷۰) برای منچسترسیتی ترکیب ابتدایی دو تیم

شرح گل‌ها

منچسترسیتی ۱-۰ برتون؛ دی بروین (۵): دی بروین پس از پاس دادن توپ، به دویدن خود ادامه داد و بین دو مدافع میانی قرار گرفت تا با استفاده از ارسال داوید سیلوا، با ضربه سرش توپ را به درون دروازه هدایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منچسترسیتی ۲-۰ برتون؛ ژسوس (۳۰): سانه توپ را به گوندوعان سپرد، به درون محوطه جریمه دوید و با پاسی چیپ آن را پس گرفت؛ شوت وینگر آلمانی وینگر‌ها از زاویه‌ای بسته مهار شد ولی ژسوس به موقع خودش را به توپ رساند و آن را به گل تبدیل کرد.

منچسترسیتی ۳-۰ برتون؛ ژسوس (۳۴): توپ درون محوطه جریمه به داوید سیلوا رسید و پاس در عرض او برای ژسوس، کار راحتی را برای مهاجم برزیلی رقم زد. در بازبینی صحنه توسط کمک داور ویدیویی مشخص شد که سیلوا در آفساید قرار نداشته است.

منچسترسیتی ۴-۰ برتون؛ زینچنکو (۳۷): زینچنکو از پشت محوطه جریمه به قصد ارسال زیر توپ زد اما توپ به زیبایی از بالای سر کالینز وارد دروازه شد تا مدافع اوکراینی سیتیزن‌ها، به شادی پس از گل بسکتبالی خود بپردازد!

منچسترسیتی ۵-۰ برتون؛ ژسوس (۵۷): یک و دوی محرز و سیلوا، با ارسال وینگر الجزایری سیتیزن‌ها همراه شد تا ژسوس بالاتر از همه بلند شود و با ضربه خود،‌ هت تریک کند.

منچسترسیتی ۶-۰ برتون؛ فودن (۶۳): پاس گوندوعان برای ژسوس، این مهاجم برزیلی را در موقعیت تک به تک قرارداد ولی دروازه‌بان توپ را مهار کرد و در برگشت به جای ژسوس، فودن با شلیک خود اختلاف را به شش رساند.

منچسترسیتی ۷-۰ برتون؛ ژسوس (۶۵): سانه درون محوطه جریمه توپ را با سینه مهار کرد و سپس آن را در مرکز محوطه به ژسوس رساند تا تیر دیگری بر پیکر بی‌جان برتون شلیک شود.

منچسترسیتی ۸-۰ برتون؛ واکر (۷۰): فرار محرز از سمت چپ با ارسال زمینی این بازیکن همراه شد تا این بار مدافع راست سیتیزن‌ها خودش را به توپ برساند و آن را با ضربه پای راست به درون دروازه بفرستد. 

منچسترسیتی ۹-۰ برتون؛ محرز (۸۳): برناردو سیلوا از سمت چپ آزادانه توپ را ارسال کرد و در شلوغی محوطه جریمه، محرز در تلاش دوم موفق به گلزنی با پای چپ شد.

خلاصه بازی

به زودی...

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۴۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ دوپینگ جدید در کشتی پهلوانی!

طرفداری| دو ورزشکار رشته کشتی پهلوانی به دلیل استفاده از مواد ممنوعه غیرمجاز مرتکب عمل دوپینگ شده‌اند.

دو ورزشکار رشته کشتی پهلوانی به دلیل استفاده از ماده ممنوعه، مرتکب عمل تخلف دوپینگ شده و با محرومیت‌ مواجه خواهند شد. با توجه به نوع ماده مصرفی، یکی از این ورزشکاران احتمالا با محرومیت دو ساله و دیگری احتمالا با محرومیت چهار ساله مواجه خواهد شد. در سال ۲۰۲۳ میلادی نیز دو ورزشکار رشته کشتی پهلوانی به مدت ۳ و ۴ سال با محرومیت از انجام تمامی فعالیت‌های ورزشی محروم شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • کامبک دراماتیک استقلال با سوپرگل‌های زوج خارجی / نکونام پا پس نمی‌کشد
  • ۲ دوپینگ جدید در کشتی پهلوانی!
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • نکونام، ناجی اوسمار می شود؟ | قرار مهم در باشگاه پرسپولیس لغو شد
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • جنجالی در کار نیست: پنالتی بارسا درست بود! (عکس)‏
  • داوید سیلوا مهمان ویژه منچسترسیتی در تقابل با وولورهمپتون + عکس
  • آرسنال ۳-۰ بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • آرسنال 3-0 بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ