Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@14:37:01 GMT

رئال 3-0 لگانس: پیروزی التیام بخش در کوپا دل ری

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۱۴۲۷۲

رئال 3-0 لگانس: پیروزی التیام بخش در کوپا دل ری

رئال مادرید در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری با نتیجه 3-0 لگانس را شکست داد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سانتیاگو سولاری که این روزها در لالیگا شرایط خوبی را سپری نمی کنند، امشب در جام حذفی برابر لگانس به یک پیروزی پرگل رسیدند تا حداقل برای چند روز از زیر فشارها خارج شوند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 14، رئالی ها صاحب اولین موقعیت جدی بازی شدند اما ضربه سر کریم بنزما را دروازه بان لگانس مهار کرد.

 

 

سه دقیقه بعد نوبت بازیکنان میهمان بود که صاحب یک موقعیت خوب شدند اما بریت ویت نتوانست از آن استفاده کند و راموس توپ را دفع کرد.

در ادامه این بازیکنان میهمان بودند بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و موقعیت های نصف و نیمه ای روی دروازه رئال ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند. در حالی که به نظر می رسید نیمه اول بدون گل به پایان خواهد رسید، این رئال بود که به گل رسید. خطای بازیکن لگانس روی اودریوسولا در محوطه باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد.

راموس پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت کوئیار، دروازه را باز کرد تا رئال نیمه اول را با برتری 1-0 به رختکن برود.

 

 

 

نیمه دوم را رئال بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی کاملا بر بازی مسلط شود؛ هرچند در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. این برتری ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام این تیم در دقیقه 67 به گل دوم رسید. روی پاس رو به عقب اشتباه مدافع لگانس بود که بنزما صاحب توپ شد و پاس او برای وینیسیوس، در نهایت به لوکاس واسکز رسید و او هم با یک بغل پای ساده، کار را تمام کرد.

بعد از این گل، این رئالی ها بودند که به حملات شان ادامه دادند و در دقیقه 77 به گل سوم رسیدند. روی ارسال اودریوسولا از سمت راست بود که وینیسیوس با یک ضربه والی دیدنی، دروازه لگانس را برای بار سوم باز کرد.

در دقایق باقی مانده بازیکنان لگانس پیش کشیدند و تلاش کردند تا حداقل یکی از گل های خورده را جبران کنند اما این اتفاق رخ نداد و بازی با پیروزی 3-0 رئال به پایان رسید.

رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۴۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش موسیالا به تساوی تلخ در آلیانتس‌ آره‌نا

وینگر بایرن‌ با ناراحتی از تساوی تیمش برابر رئال مادرید گفت مونیخی‌ها می‌توانستند پیروز از زمین بیرون بروند.

به گزارش ایسنا، جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید در بازی رفت دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

بایرن مونیخ شایستگی پیروزی در این بازی را داشت و به همین خاطر تساوی نتیجه‌ای تلخ بود. به نوشته سایت یوفا این بخشی‌ از حرف‌های جمال موسیالا در پایان بازی سه‌شنبه‌شب در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا بود. او همچنین گفت: این بازی نکات مثبت و منفی داشت. می‌توانستیم نتیجه‌ای بهتر را به دست آوریم. فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم و در کارهای دفاعی خوب بودیم اما رئال آنقدر کیفیت دارد که بتواند از موقعیت‌های نصفه‌ونیمه هم گل بسازد.

او ادامه داد: احساس تلخی از این تساوی داریم اما سربلند از زمین بیرون آمدیم و اکنون می‌توانیم نتیجه‌ای متفاوت را در برنابئو رقم بزنیم. چنین بازی‌هایی شگفت‌انگیزند؛ به طوری که هر کودکی رویایش را در سر دارد. من هم همواره رویای حضور در چنین بازی‌های را داشته‌ام و بسیار خوشحالم که اکنون می‌توانم در چنین مسابقه‌ای باشم. هواداران و فضای بازی بسیار خوب بود.

موسیالا در پایان گفت: وقتی همه تیم خوب‌اند شما هم افتخار می‌کنید که بخشی از این تیم هستید. برای صعود به فینال باید با اعتمادبه‌نفس بالا به بازی برگشت برویم. سبک بازی ما در این دیدار خوب بود و باید در دیدار برگشت هم به رئال فشار آورد و برای پیروزی به میدان رفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • حالمان گرفته شد چون باید رئال را می‌بردیم
  • واکنش موسیالا به تساوی تلخ در آلیانتس‌ آره‌نا
  • توخل: ما گل نزدیم و رئال مجازاتمان کرد
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ تساوی در تکراری‌ترین جدال لیگ قهرمانان اروپا
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • بایرن مونیخ ۲ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • بایرن مونیخ ۰ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه