Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته‌های فرهنگی ویژه کشورهای حوزه مقاومت اسلامی با مشارکت سازمان بسیج و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برگزار می‌شود. ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، تفاهم نامه گسترش همکاری‌ها و فعالیت‌های مشترک فرهنگی- رسانه‌ای میان معاونت بین‌الملل  سازمان بسیج و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به  امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تفاهم نامه، طرفین بر استفاده از ظرفیت ها و امکانات و تبادل تجربیات برای تولید و نشر محصولات فرهنگی–رسانه ای جهت انتقال تجربیات برآمده از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نسل جوان ایران و کشورهای حوزه مقاومت اسلامی تاکید کردند.

در این تفاهم نامه همچنین بر برگزاری هفته های فرهنگی در کشورهای حوزه مقاومت اسلامی، مشارکت در برگزاری رویدادهای فرهنگی-هنری در این جوامع مانند نکوداشت شخصیت های تأثیر گذار در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی، مشارکت در تولید محصولات رسانه ای-فرهنگی و همکاری در راه اندازی گردشگری در کشورهای حوزه مقاومت اسلامی تأکید شد.

هفته فرهنگی شهرهای جدید در عالیشهر بوشهر برگزار می‌شودکارگاه تاریخ شفاهی جبهه مقاومت افغانستان برگزار می‌شودهزینه میلیونی از جیب شخصی برای رزمندگان جبهه مقاومت

 

انتهای پیام/

R1010114/P/S4,38/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۴۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| هاشمی:از فدراسیون فوتبال خواستم در ۴ هفته پایانی دقت خود را بالا ببرند+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیومرث هاشمی در حاشیه جام یونس شکوری اظهار کرد: این جام قدمت چندین ساله دارد و در گذشته هم در این جام حضور پیدا کردیم و وقتی هم که چمن برگزاری مسابقات بازسازی شد قول دادیم تا در رقابت‌های پایانی حضور پیدا کنیم. 

وی ادامه داد: وقتی در رده پیشکسوتان جام یونس شکوری برگزار می‌شود، کسانی هستند که در سال‌ها نه چندان دور خدمات خوبی برای فوتبال کشور داشتند. آمدیم خدا قوت بگوییم و بیشتر در جمع این عزیزان روحیه بگیریم. با این سن و سالی که دارند با روحیه خوب تمرین می‌کننذ و این موضوع می‌تواند در جامعه پخش شود.

وزیر ورزش در مورد اینکه فضای لیگ برتر در هفته‌های پایانی ملتهب شده، گفت: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ حضور دارند و بخش‌های مختلف کشور متولی دارد. باید در راستای وظایف قانونی خود عمل کنند. در جلسه‌ای که با سازمان لیگ داشتیم از آنها خواستیم تا به خصوص در هفته‌های پایانی که حساسیت مسابقات بالا می‌رود، دقت خود را در تمامی بخش‌ها بالاتر ببرند. مخصوصاً در بخش فرهنگی و داوری که مردم دغده‌ای نداشته باشند.

وی افزود: هر کدام از تیم‌ها هواداران و علاقه‌مندان خاصی خودشان ر ا دارند. هر آن چیزی که به آرامش فوتبال کشور کمک می‌کند در آن راستا گام بردارند. امیدوارم با برنامه‌ریزی که سازمان لیگ انجام داده مسابقات را به بهترین شکل مدیریت کند و بتواند لیگ را در چهار هفته پایانی به سرانجام برساند.

هاشمی در مورد نامه دستوری که به فدراسیون فوتبال ارسال شد، گفت: من در آن نامه همه دغدغه‌های خود را مطرح کردم. اساس ورزش ما بر مسائل فرهنگی است. انقلاب ما انقلاب فرهنگی است و به همه مدیران رعایت فرهنگ را تأکید می‌کنیم. فوتبال به دلیل همه‌گیر بودنش نقش مهم‌تری دارد. نامه دادیم به همه فدراسیون‌ها که هر اقدامی می‌کنند باید پیوست فرهنگی داشته باشد. البته نگرانی‌هایی وجود دارد ولی در دیداری که با مقام معظم رهبری سال گذشته داشتیم همه تشکرهای مقام معظم رهبری ناظر بر مسائل فرهنگی بود. باید مواردی که آسیب فرهنگی دارد باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاشمی: سازمان لیگ در بخش فرهنگی و داوری دقت لازم داشته باشد
  • به روز رسانی| هاشمی:از فدراسیون فوتبال خواستم در ۴ هفته پایانی دقت خود را بالا ببرند+فیلم
  • شمیرانات در هفته فرهنگی میزبان گردشگری مقاومت می شود
  • ۳۶ هزار میلیارد تومان بودجه برای نهادهای تبلیغاتی و فرهنگی و اسلامی /۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شروع مجلس جدید/خرج سفرهای استانی رئیسی چقدر شد؟
  • کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی
  • اسلامی: به دنبال خلق فناوری در حوزه انرژی اتمی هستیم
  • نشست ایده پردازی ترویج گفتمان مقاومت در جامعه برگزار می‌شود
  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • تاکید سازمان همکاری اسلامی بر لزوم تحریم همه‌جانبه اسرائیل
  • تعامل سازمان همکاری اسلامی با طالبان