Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-28@10:30:03 GMT

واکنش کیهان به دیدار علی مطهری با بخشی

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۱۴۹۹۹

علی مطهری در حالی با کارگر مدعی شکنجه توسط وزارت اطلاعات ملاقات کرد که طی سالیان اخیر هرگز حاضر نشده به عنوان یک تکلیف پیگیر جدی مشکلات اقتصادی و معیشتی کارگران باشد و حقوق مشروع آنان را از مدیران دولتی ذی‌ربط مطالبه کند.

به گزارش شریان نیوز،اخیرا اسماعیل بخشی که گفته می‌شود، عضو یک حزب کمونیستی ضدانقلاب هم می‌باشد، مدعی شد هنگام بازداشت از سوی وزارت اطلاعات شکنجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما طی دو روز اخیر پس از بررسی‌های انجام گرفته، این ادعا از سوی رئیس دفتر رئیس‌جمهور، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، و وزیر اطلاعات تکذیب شد. با این وجود فرزانه زیلایی وکیل اسماعیل بخشی  از دیدار مطهری با بخشی خبر داده و گفته است: دعوت آقای مطهری روز سه‌شنبه 18 دی بنا به درخواست وکیل آقای مطهری، نشستی با اینجانب  و اسماعیل بخشی، درخصوص موضوع اقرارهای موکلم، فشار روحی و اذیت  و آزار بدنی در ایام بازداشت، انجام شد.

وی اضافه کرد: دعوت نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از موکلم واکنش به دردنامه انتشار یافته در روزهای اخیر از جانب آقای بخشی بود.

اکنون سؤال این است که چرا مطهری حاضر است به دروغ‌پراکنی علیه وزارت اطلاعات - آن هم در حالی که رسما در لیست تحریم‌های اروپا قرار گرفته - بها بدهد اما حاضر نیست سراغ کارگران هفت‌تپه یا برخی کارخانه‌های مشابه برود، و حقوق و مطالبات همین کارگران را از وزرا و مدیران دولتی پیگیری نماید؟ چرا هرگز امثال مطهری درباره واگذاری‌های بی‌ضابطه از دولت سؤال نمی‌کنند؟ چرا این طیف هرگز یک مدیر ارشد دولتی را به خاطر سوءمدیریت اقتصادی زنجیره‌ای که موجب نابودی اندوخته‌ ارزی، و ایجاد رانت و تزریق تورم به معیشت طبقات پایین شد، به شکل جدی مؤاخذه نمی‌کنند اما وقتی چالش و التهاب ایجاد شد، کنار جریان رسانه‌های دروغ‌پراکن ضدانقلاب قرار می‌گیرند؟!

منبع:کیهان

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۴۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰

بسیاری از بازی ها برای تیم ژابی آلونسو تازه از دقیقه ۹۰ آغاز می شود.

دیدار بایرلورکوزن و اشتوتگارت در هفته ۳۱ بوندسلیگا ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. شاگردان ژابی آلونسو بازهم مثل سه بازی اخیر در آخرین لحظات از شکست گریختند و باخت را با تساوی عوض کردند. آنها در دقیقه ۹۶ موفق شدند رکورد شکست ناپذیری خود را به ۴۶ بازی برسانند.

لورکوزن به رکورد شکست ناپذیری در ۴۶ بازی پیاپی رسید. (۳۸ برد و ۸ تساوی) لورکوزن برای رسیدن به این رکورد، بارها از جمله در دیدار امشب با گل دقایق پایانی به بازی برگشت. این تیم آلمانی در ۱۲ بازی اخیر خود، ۱۳ گل بعد از دقیقه ۸۰ به ثمر رسانده است. به نقل از اوپتا؛ شاگردان ژابی آلونسو در همه رقابت های فصل جاری تاکنون در ۱۰ بازی موفق شده اند در وقت های تلف شده نیمه دوم، باخت را با مساوی یا برد عوض کنند. آنها پس از دقیقه ۹۰ تاکنون ۱۳ گل زده اند و هیچ گلی دریافت نکرده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • کیهان: با تخلف باید برخورد شود چه دزد باشد چه زن بی‌حجاب!
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر
  • برخلاف بارندگی‌های اخیر؛ کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور
  • مشعل المپیک به فرانسه تحویل داده شد + ویدئو | واکنش تماشاچیان حاضر در استادیوم را ببینید
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • چرا مجازات "تشهیر" برای مجرمان خشن به کار گرفته نمی‌شود؟
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!