Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فرانک پرتوآذر، عضو تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان، درباره آخرین وضعیت آمادگی خود برای حضور در مسابقات پیش رو به خبرنگار برنا گفت: در حال حاضر به صورت کاملا اختصاصی تمرین می‌کنم. اردوهای تیم ملی هنوز شروع نشده، ولی بدون شک وجود این نوع مشکلات باعث محدودیتم نمی‌شود و قطعا تمریناتم را برای حضور در مسابقات انجام می‌دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بنده تمام برنامه‌هایم را به فدراسیون دادم و طبق صحبت‌هایی که انجام شده قرار است فدراسیون حمایت‌های لازم را داشته باشد تا با شرایط بهتری راهی مسابقات شوم.

پرتوآذر درباره مسابقات پیش رو عنوان کرد: در حال حاضر نزدیک ترین مسابقه‌ای که اعزام می‌شوم رقابت‌های بین‌المللی ترکیه است. این مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار می‌شود و از تمام کشورهای جهان در این این رویداد مهم ورزشکار حضور دارد. هدفم قرار گرفتن در بین پنج نفر نخست است و قطعا برای رسیدن به این هدف تلاش خواهم کرد.

وی در پایان در خصوص کسب سهمیه المپیک گفت: امید زیادی برای کسب این سهمیه دارم. قطعا با حمایت‌های فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان می‌توانم جواز حضور در المپیک را به دست بیاورم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کوهستان بانوان برنا فرانک پرتوآذر مسابقات بین المللی سهمیه المپیک تیم ملی دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۵۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مسابقات انتخابی زون آسیا به منظور توزیع سهیمه باقی مانده المپیک در سطح قاره آسیا از امروز در فجیره امارات آغاز شد و در اسلحه فلوره بانوان زهرا کارگر ملی‌پوش یزدی در مرحله مقدماتی با ۵ باخت و یک برد از صعود به مرحله بالاتر بازماند.

زهرا کارگر در جدول رده بندی از بین ۱۴ شمشیرباز در جایگاه دوازدهم ایستاد.

قهرمان مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا در هر بخش صاحب سهمیه المپیک می‌شود.

دیگر خبرها

  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد