Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد - ایرنا - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب گفت: 230 نفر از سرنشینان 80 دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک محور تکاب - دو راهی ایرانخواه با تلاش راهداران از خطر سرمازدگی نجات یافتند.

امیر یدبیضا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد خودرو سواری از جمله 2 دستگاه مینی بوس از عصر تا شامگاه چهارشنبه در محور تکاب - دوراهی ایرانخواه گرفتار شده و بیش از پنج ساعت در محاصره برف و کولاک شدید در گردنه های سخت گذر این محور قرار داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب با یک دستگاه لودر، یک دستگاه خودرو نمک پاش و 2 دستگاه سواری تویوتا از ساعت 3 بعد از ظهر چهارشنبه به محور ایرانخواه اعزام شدند و در چند نوبت تا ساعت 12 شب گردنه های سخت گذر این جاده در حدفاصل سه راهی حیدرآباد تا روستای کانی کبود را با وجود کولاک شدید برف روبی کردند.
وی ادامه داد: در حالی که به علت تداوم کولاک شدید و نبود دید کافی در محور ایرانخواه، خطر سرمازدگی مسافران گرفتار شده در جاده را تهدید می کرد، راهداران و نیروهای امدادی موفق شدند با عملیات برف روبی و امداد رسانی به موقع خودروها را به مسیر هدایت کنند و مسافران از جمله سرنشینان مینی بوسی که از سقز راهی تکاب بود، را به سلامت به مقصد رساندند.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب با بیان اینکه تمام خودروهای گرفتار شده در کولاک محور دوراهی ایرانخواه به سلامت به شهر تکاب رسیدند، افزود: سرنشینان سه خودرو سواری نیز که قادر نبودند در جاده تردد کنند با ترک خودرو خود، توسط خودروهای شاسی بلند اداره راهداری به شهر تکاب منتقل شدند.
یدبیضا اضافه کرد: همچنین یک پیرزن 75 ساله که به علت ترس و افت فشار در داخل یکی از خودروهای سواری گرفتار شده بود و در محور ایرانخواه وضعیت جسمی مناسبی نداشت، توسط یک دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهدای تکاب منتقل شد.
وی با اشاره به تلاش بی وقفه راهداران برای بازگشایی شبانه محور ایرانخواه گفت: هم اینک راهداران مشغول امداد رسانی به چند خودرو سواری گرفتار شده در کولاک شدید در هفت کیلومتری محور تکاب - دو راهی ایرانخواه هستند.
یدبیضا گفت: به علت تداوم کولاک شدید تردد در محور ایرانخواه امکان پذیر نیست و رانندگان امشب تا فردا صبح از تردد در این محور خودداری کنند.
به گزارش ایرنا، بارش برف و کولاک شدید از عصر دیروز /چهارشنبه/ تکاب را فراگرفته و موجب اختلال در تردد در جاده های این شهرستان شده است.
تکاب در منطقه ای کوهستانی و سردسیر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و جاده های سخت گذر و برف گیر دارد.
7514/6185/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نجات مسافران برف و كولاك تكاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۵۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس پلیس راه شیراز گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در جاده رامجرد به درودزن به دلیل تغییر ناگهانی مسیر و سرعت بالا پس از برخورد با یک دستگاه سواری رانا از مسیر منحرف و واژگون شد.
پهلوان افزود: در این سانحه سه سرنشین و راننده خودرو پژو پارس مصدوم شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

دیگر خبرها

  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم)
  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان
  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن