Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-ستاره سابق تیم‌ملی، باز هم اصلی‌ترین سوژۀ نقل‌ و انتقالات لیگ برتر ایران محسوب می‌شود.

 رضا قوچان‌نژاد، مهاجم سابق تیم‌ملی، باز هم اصلی‌ترین سوژۀ نقل‌وانتقالات لیگ برتر ایران محسوب می‌شود. گوچی پس از به بن‌بست رسیدن مذاکراتش با باشگاه پرسپولیس بدون عقد قرارداد تهران را ترک کرد و اتفاقا در دیدار تیمش در جام حذفی قبرس به صورت ثابت به بازی گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما سایت کرکیدای قبرس، در گزارشی این لژیونر ایرانی را مقابل درهای باشگاه آپوئل قرار داده است، طبق نوشته این سایت، رضا قوچان‌نژاد به‌رغم داشتن کارنامه‌ای درخشان جایی در اندیشه‌های سرمربی تیم ندارد.

در ادامه این گزارش آمده: ترامزانی، سرمربی این تیم قبرسی، به جای بازی دادن به قوچان‌نژاد ترجیح می‌دهد از بالوگ استفاده کند و همین موضوع سران آپوئل را به این فکر انداخته تا قراردادشان با بازیکن ایرانی را فسخ کنند. البته انتقال قرضی به تیم دیگر نیز یکی دیگر از گزینه‌های این باشگاه به حساب می‌آید.

با این اوصاف بسیاری از رسانه‌ها از روز گذشته این گمانه‌زنی را مطرح کرده‌اند که بزودی باید منتظر جنگ تمام عیار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای به‌خدمت گرفتن این بازیکن باشیم.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۵۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرگل بازیکن ایرانی از فاصله 50 متری در لیگ ژاپن!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 شهاب زاهدی لژیونر ایرانی تیم آویسپا فوکوئوکا ژاپن پس از اینکه در دو مسابقه پیاپی در جِی لیگ ژاپن مقابل هیروشیما و جوبیلو ایواتا موفق شده بود سه گل به ثمر رساند، هفته گذشته علی‌رغم درخشش قابل توجه برابر توکیو وِردی نتوانست این کار را انجام بدهد و سه موقعیت خطرناک او تبدیل به گل نشد، اما امروز به بهترین شکل دروازه حریف‌شان را باز کرد. او از غفلت دروازه بان استفاده کرد و از فاصله 50 متری یک سوپرگل زد. این لحظات را با آهنگ فوتبالیست‌ها می‌بینید.

دیگر خبرها

  • مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!
  • عشق شیدا سرمربی سپاهان را شیعه کرد!
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • سوسیس و کالباس با گوشت ماهی هم به بازار آمد
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • سوپرگل بازیکن ایرانی از فاصله 50 متری در لیگ ژاپن!
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم