Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سفیر ایران در لاهه در تماس با مقام‌های هلندی بر مسئولیت دولت این کشور در جهت تامین امنیت ساختمان‌ها و کارکنان سفارت ایران تأکید کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، یکی از دیپلمات‌های سفارت کشورمان در لاهه هلند، اعلام کرد: عصر دیروز (چهارشنبه) تعدادی از عناصر وابسته به گروهک تروریستی الاهوازیه با حضور در مقابل سفارت و سردادن شعار و پرتاب سنگ و بطری قصد بالارفتن از ساختمان مجاور سفارت را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دنبال وقوع این حادثه هیچ‌گونه آسیبی به ساختمان و کارکنان سفارت نرسیده است.

طبق گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، علیرضا جهانگیری سفیر ایران در لاهه در تماس با مقامات وزارت امور خارجه هلند ضمن انتقاد از حضور و فعالیت تروریست‌ها در این کشور، بر مسئولیت دولت این کشور در جهت تامین امنیت ساختمان‌ها و کارکنان سفارت ایران تأکید کرد.

مقامات هلندی نیز با ابراز تأسف از این اقدام بر تضمین امنیت اماکن نمایندگی و کارکنان سفارت تأکید کردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سفارت ایران هلند علیرضا جهانگیری لاهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۶۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه که در جریان حمله موشکی - تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شدت مجروح شد و برای تکمیل روند درمان به تهران منتقل گردید، عیادت کرد.

امیرعبداللهیان در این عیادت که با حضور کادر پزشکی مسئول درمان وی انجام شد، ضمن احوال‌پرسی از دیپلمات سوری، در جریان آخرین پیشرفت‌ها در وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای او از درگاه خدای سبحان شفای عاجل مسئلت نمود.

لازم بذکر است امیرعبداللهیان پس از حمله موشکی رژیم صهیونیستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق ضمن سفر به سوریه، در حاشیه برنامه‌ها، با حضور در بیمارستان مرکزی دمشق، به همراه فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه از این دیپلمات عیادت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • هشدار دادگاه لاهه به اسرائیل درباره ارعاب دادگاه و کارکنان
  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان حضور یافت
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد
  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان