Web Analytics Made Easy - Statcounter

آستارا - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا از برگزاری مسابقات کاراته کاران این شهرستان با جمهوری آذربایجان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی در آستارای گیلان خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا ، وحید خاصی پور در جلسه هماهنگی برنامه های ورزشی دهه فجر در اداره ورزش و جوانان آستارا گفت: این مسابقات در دو بخش کاراته آزاد و کنترلی در روزهای 18 و 19 بهمن ماه در سالن ورزشی انقلاب این شهرستان برگزار خواهد شد و مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان اخذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: 200 ورزشکار در رده های سنی مختلف از شهرهای آستارا، لنکران، ماساللی و باکوی جمهوری آذربایجان و شهرهای استان گیلان با همدیگر رقابت خواهند کرد.
وی اظهار داشت: 22 برنامه شاخص ورزشی در دهه مبارک فجر نظیر مسابقات بوکس آستارای ایران و آستارای جمهوری آذربایجان، وزنه برداری قدرتی غرب گیلان و همایش پیاده روی خانوادگی در آستارا برگزار خواهد شد.
غفور نصیری رئیس هیات کاراته آستارا نیز با بیان این که شهرستان مرزی آستارا میزبان خوبی برای تورنمنت های ملی و بین المللی است و پیش از این، سه دوره مسابقات بین المللی کاراته در آن برگزار شده بر لزوم حمایت مسئولان برای این دوره از مسابقات تاکید کرد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت واقع در منتهی الیه غرب گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان دارای سه هزار و 500 ورزشکار فعال در 35 هیات ورزشی آن ساماندهی شه است.
7105 / 7124 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش مسابقات كاراته آستارا ايران و جمهوري آذربايجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۶۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته با حضور ۴ هزار و ۲۸۱ نفر ورزشکار در همدان برگزار شد که ساغر جندقی نوجوان کاراته کای سمنانی بر سکوی اول کشور ایستاد و مدال طلای انتخابی تیم ملی کاراته را بر گردن آویخت.

 

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • عدم تمایل جمهوری آذربایجان به روند ادغام در اروپا
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای
  • شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی