Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-05-09@00:25:10 GMT

باید کارآفرینان برتر را به مشارکت بیشتر طلبید

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۱۶۱۵۹

باید کارآفرینان برتر را به مشارکت بیشتر طلبید

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمد شریعتمداری  روز چهارشنبه پس از بازدید از مجموعه بازار بزرگ ایران در جمع مدیران این مجموعه ضمن گرامی داشت سالروز ۱۹ دی اظهار داشت: آقای اعلاء میرمحمدصادقی از افراد ارزشمند کشور و انقلاب اسلامی هستند و حضور ایشان در هیئت امنای ایران مال گویای آن است که این مجموعه قطعا در خدمت اهداف انقلاب و کشور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برادر گرامی،‌ جناب آقای انصاری هم از خانواده‌ای خوشنام و محترم هستند و از فعالان اقتصادی ارزشمند کشور به شمار می‌آیند.

وی با بیان اینکه ایده احداث ایران مال قطعا ایده ارزشمندی بوده و تبدیل این ایده به عمل و اجرای آن روی زمین نیز کار طاقت فرسا و ارزشمندی بوده است اظهار کرد: ایران مال یک مجموعه چند منظوره است. بر خلاف تبلیغات برخی، این مجموعه مجموعه صرفا برای فروش محصولات خارجی نیست بلکه مرکزی برای فروش کالاهای ایرانی و صنایع دستی ایرانی است. در ضمن بازار بزرگ ایران را باید یکی از نقاط قوت گردشگری ایران دانست که پس از راه‌اندازی می تواند گردشگران داخلی و خارجی را جذب کند. ایران مال در واقع یک ایران کوچک است و تمدن ایرانی و اسلامی و تمدن دوران کنونی در اینجا به خوبی دیده می‌شود.

وی افزود: از فیروزکوه تا دشت قزوین ۱۸ میلیون نفر ساکن هستند و می‌توانند از این مجموعه بهره‌مند شوند. همچنین به عنوان وزیر کار باید از اشتغال ایجاد شده در این مجموعه تشکر کنم.

به گفته شریعتمداری، در شرایطی که برخی به دنبال خروج سرمایه‌ها از کشور و ایجاد یا خرید ملک و ساختمان در کشورهای همسایه یا کشورهای اروپایی هستند، در کشورمان شاهد احداث چنین سازه عمرانی و تمدنی هستیم و ضروری است از این قبیل اقدامات درست و ارزشمند حمایت شود. باید از کارآفرینی پشتیبانی کرد. آن چیزی که نیاز به برخورد دارد، چپاول و خروج سرمایه‌ها از کشور است. بازار بزرگ ایران برای همه ملت ایران و سازه و سرمایه‌ای بر روی زمین است. چیزی نیست که کسی آن را در چمدان بگذارد و از کشور خارج کند. باید از توسعه این قبیل فعالیت‌ها حمایت کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تجربه موفق ایران مال در اشتغالزایی، افزود: باید ۵۰۰ کارآفرین برتر کشور را شناسایی و از آنان تقدیر کرد و از آنان خواست که در مسئولیت‌های اجتماعی، مشارکت کنند.

وی خاطر نشان کرد: صنایع دستی عمدتا در نقاط محروم کشور تولید می شوند و بازار بزرگ ایران می‌تواند مرکز مهمی برای فروش این محصوات باشد و از این طریق به اشتغالزایی در مناطق محروم کمک کند. همچنین در سراسر ایران غذاهای بسیار متنوعی تهیه می‌شود و این مجموعه در کنار سایر ماموریت‌های تجاری، فرهنگی، گردشگری و تفریحی خود می‌تواند به محلی برای عرضه غذاهای تمام مناطق ایران به گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شود و مردم احساس کنند با حضور در آن به جای جای ایران سفر کرده‌اند. همچنین ایران مال می‌تواند یکی از کانون‌های صادراتی کشور باشد.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: محمد شريعتمداري ایران مال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۶۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را دریافت کرد

شرکت ایدکوپرس سایپا، در سی و پنجمین جشنواره ملی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه ایران، تندیس یکی از ۵ شرکت برتر را از رییس جمهور دریافت کرد. - اخبار بازار -

به گزارش سایپانیوز،‌ در مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره ملی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه ایران که با حضور وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت، وزیر کار، مدیران عامل گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرو و جمع کثیری از مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد، از کارگران، گروه‌های کاری، مدیران و واحد‌های نمونه کشوری با اهدای تندیس و لوح سپاس توسط رییس جمهور تجلیل شد.

این جشنواره با هدف تجلیل از زحمات کارگران، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه کشور و ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش همه ساله در هفته کار و کارگر برگزار می‌شود.

در پایان این مراسم از کامبیز قلی زاده سلطانی، مدیرعامل ایدکوپرس سایپا، ‌به ‌عنوان کارآفرین نمونه و مدیر برتر ایران و تنها نماینده خودروسازان کشور در جمع برترین واحد‌های نمونه و از شرکت ایدکوپرس به عنوان یکی از 5 شرکت برتر کشور توسط سید ابراهیم رییسی،‌ رئیس جمهور کشورمان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است، ‌شرکت ایدکوپرس سایپا برترین شرکت تولیدکننده مجموعه‌های پرسی بدنه و شاسی خودرو در کشور است.

دیگر خبرها

  • سنگال به دنبال روابط تجاری و اقتصادی با ایران است
  • سنگال دنبال روابط تجاری و اقتصادی با ایران است
  • لایحه‌ مالیاتی دولت برای سرمایه‌گذاری بیشتر در تولید
  • هشدار ریزش مشارکت نیروی کار ایران تا ۱۴۰۷
  • ویژگی‌های ژئوپلیتیکی کشورهای شیخ‌نشین؛ از اختلافات پیچیده سرزمینی تا همگرایی در ساختارهای اجتماعی ـ تاریخی
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را دریافت کرد
  • خون رنگین زرگر‌ها در نظام مالیاتی ایران/ یک کارمند بیشتر از طلا فروش مالیات می‌دهد!
  • مالیات آری؛ اما نه ۳۰ و ۵۰ و ۷۰ درصد!
  • نخبگان و کارآفرینان خارجی جذب مرکز رشد و سرای نوآوری می‌شوند
  • صلاح به تاریخ‌نویسی در لیگ برتر ادامه می‌دهد