Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظامیان اشغالگر هند با حمله به مردم مظلوم کشمیر و در ادامه عملیات تفتیشی دهها تن را بازداشت کردند. ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ بین الملل آسیا-اقیانوسیه پاکستان و هند نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از ای آر وای نیوز، ده‌ها تن از مردم مظلوم کشمیر اشغالی در عملیاتی تفتیشی توسط نظامیان هندی دستگیر و به نقاط نامعلومی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش‌ها حاکی است ادامه تفتیش خانه به خانه توسط نظامیان هندی و دستگیری مردمی که از دید آنان مشکوک به نظر می آیند باعث دستگیری تعدادی زیادی جوان در مناطق مختلف شوپیان شد.

به دنبال این اقدام هند مسلمانان این منطقه دست به اعتراض گسترده زدند ولی دولت دهلی نو بلافاصله دستور قطع سرویس اینترنت را صادر کرد تا اخبار این منطقه به خارج مخابره نشود.

اذعان سناتور سابق استرالیا به نقض آشکار حقوق بشر در کشمیر اشغالیحمله مجدد نظامیان هندی به مسلمانان مظلوم کشمیری 6 شهید برجای گذاشتحمله مجدد نظامیان هندی به مردم کشمیر اشغالی 4 شهید بر جای گذاشت

علاوه بر سرویس اینترنت هند دستور قطع سیگنال های تلفن همراه راه نیز صادر کرده و این باعث بروز مشکلات زیادی برای ساکنان کشمیر اشغالی شده است.

مردم در اعتراضات خود از نهادهای بین‌المللی مسئول خواسته‌اند تا با ورود به معضل کشمیر مانع کشتار بی رحمانه ساکنان این منطقه توسط نظامیان هندی شود.

گفتنی است طی هفته گذشته نیز انجام این عملیات های تفتیش باعث مرگ 4 جوان کشمیری شد، در طول سال 2018 نظامیان هندی حداقل 355 کشمیری را از جمله زنان باردار و کودکان را به شهادت رسانده‌اند.

این در حالی است که طی 28 سال اخیر حملات هند به کشمیر باعث مرگ 98 هزار نفر از مسلمانان مظلوم این منطقه شده است.

بسیاری از کشورهای جهان و حتی دولت سابق آمریکا نیز اقدامات هند در کشمیر را نقض آشکار حقوق بشر می دانست ولی با روی کار آمدن ترامپ حمایت های آمریکا از دولت مودی افزایش یافت.

انتهای پیام/.

R36461/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کشمیر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشمیر کشمیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های عرب زبان، انجمن جوانان اردن برای قدس با برگزاری یک راهپیمایی ضد صهیونیستی بار دیگر بر حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در این باریکه تاکید کرد.

اردنی‌ها در این راهپیمایی که در امان پایتخت این کشور برگزار شد با سر دادن شعارهایی نظیر «شما از ما هستید و ما از شماییم» خطاب به ساکنان نوار غزه حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

آنها همچنین جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را در حق ساکنان نوار غزه طی بیش از هفت ماه گذشته اعلام کردند.

مردم اردن با وجود حمایت نظام این کشور از تل آویو بارها با برگزاری راهپیمایی‌های مختلف مواضع مستقل خود را از مقامات سیاسی امان اعلام کرده‌اند.

کد خبر 6089844

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان البرزی از مردم مظلوم غزه
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • چند حقیقت شگفت انگیز درباره کشور هند و فرهنگ مردم آن
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • صهیونیست‌ها به کرانه باختری حمله‌ور شدند
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت