Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@23:08:49 GMT

ماریو بودیمیر، چهارمین کروات تاریخ پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۱۶۷۳۶

ماریو بودیمیر، چهارمین کروات تاریخ پرسپولیس

مهاجم 32 ساله و سابق تیم دیناموزاگرب پس از ماته دراگه چوویچ، لوکا ماریچ و بوژیدار رادوشویچ چهارمین بازیکن کروات تاریخ باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت سرانجام یک بازیکن خارجی به خدمت گرفتند و ماریو بودیمیر را جانشین گادوین منشا کردند. این مهاجم 32 ساله در نیم فصل اول با پیراهن تیم دیناموزاگرب توانست در 15 بازی 7 گل بزند و عملکرد قابل قبولی را از خود بر جای بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهاجم 193 سانتی متری سرخ ها که فردا در تمرین تیم پرسپولیس حضور خواهد یافت، چهارمین بازیکن کروات تاریخ این باشگاه خواهد بود. 10 سال پیش در نقل و انتقالات زمستانی حبیب کاشانی و افشین قطبی به سراغ مهاجمان خارجی رفتند و ستاره سابق دیناموزاگرب و هایدوک اسپلیت را به خدمت گرفتند. ماته در لیگ هفتم با پرسپولیس به عنوان قهرمانی رسید و در 12 بازی 3 گل برای این تیم زد. یکی از گل ها در بازی حساس با ابومسلم بود که باعث شد پرسپولیسی ها از شکست فرار کنند، گل بعدی ضربه سری سه امتیازی در دیدار مقابل پیکان بود که تاثیر زیادی در قهرمانی قرمزها داشت.

 

اما حالا شاید تصویری از ماته که بیشتر در ذهن هواداران پرسپولیس مانده است، ضربه او به توپ پس از گل سپهر حیدری در مقابل سپاهان باشد.

 

پس از جدایی ماته، تا 8 سال بعد بازیکنان کروات جایی در تیم پرسپولیس نداشتند اما با حضور برانکو ایوانکوویچ، سرخ ها در تابستان پیش از لیگ پانزدهم لوکا ماریچ را جذب کردند.  این مدافع 28 ساله در یک فصل عملکرد خوبی از خود نشان داد و نمایش هایش رضایت قرمزها را به همراه داشت اما در نهایت او هم به خاطر مسائل مالی با قرمزها تمدید نکرد.

 

کروات بعدی بوژیدار رادوشوویچ است. بوژیدار نیز در دوران برانکو به پرسپولیس آمد و کیفیت قابل توجهی را از خود ارائه کرد؛ تا جایی که به محبوبیت بسیار زیادی نزد هواداران پرسپولیس رسید و در قالب گلر دوم مطمئن ظاهر شد.

 

حالا پس از سه کروات باکیفیت، باید دید آیا بودیمیر نیز می تواند مثمرثمر ظاهر شود یا خیر؟

 

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۶۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریستیانو رونالدوی کوچک؛ انتقاد ماریو گومز از بدنسازی و تغییرات عضلات مسوت اوزیل!

هم‌تیمی مسوت اوزیل می‌گوید او به تعادل اعتقاد دارد و به نظر او افراط و تفریط در هیچ چیزی خوب نیست.

طرفداری | مسوت اوزیل، ستاره سابق تیم ملی آلمان و باشگاه‌های رئال مادرید و آرسنال، پس از خداحافظی از فوتبال در سال گذشته، به سختی مشغول بدنسازی است.

مسوت اوزیل با بدنی عضلانی و حجیم، هواداران فوتبال را شگفت‌زده کرده است. ماریو گومز، هم‌تیمی سابق او در تیم ملی آلمان اما رویکردی انتقادی به این شکل از بدنسازی اوزیل داشته است. در حالی که برخی از افراد این سخت‌کوشی اوزیل را تحسین می‌کنند، برخی دیگر، مانند گومز، نگرانی‌هایی را در مورد پیامدهای منفی چنین تحول افراطی ابراز می‌کنند. ماریو گومز در گفتگو با پادکست Phrasenmaher دراین‌باره می‌گوید:

اول از همه، این تحسین‌برانگیز است که اوزیل به این شکل به تناسب اندام رسیده است. با این حال، من کسی هستم که به تعادل اعتقاد دارم، چراکه نوسانات و تغییرات زیادی را در هر دو جهت تجربه کرده‌ام و می‌دانم که افراط و تفریط اغلب به هیچ چیز خوبی منجر نمی‌شود.

من نمی‌دانم هدف اوزیل از این کار چیست؟ به نظر کمی اغراق‌آمیز می‌رسد. وقتی از حرفه‌ای می‌آیید که سال‌ها مورد تشویق و تمجید قرار گرفته‌اید، به طور طبیعی به دنبال چیزی هستید که شما را راضی کند. به نظر می‌رسد مسوت حالا این را در باشگاه بدنسازی پیدا کرده است. او همچنین با رونالدو بازی کرده و شاید فکر می‌کند: خب حالا وقت دارم که کمی شبیه کریستیانو شوم. یک کریستیانو رونالدوی کوچک.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • کریستیانو رونالدوی کوچک؛ انتقاد ماریو گومز از بدنسازی و تغییرات عضلات مسوت اوزیل!
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد + فیلم
  • (ویدئو) برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد