Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار کریمی گفت: نقش سنگر سازان بی سنگر در پیروزی انقلاب بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار محسن کریمی، امروز چهارشنبه (19 دی) در اجلاسیه سنگر سازان بی سنگر و نقش امام خمینی در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی که با معرفی فرمانده شهید حاج اسدالله هاشمی در مسجد قمر بنی هاشم این شهر برگزار شد، گفت: سنگر سازان بی سنگر نقش مهمی در پیروزی انقلاب شگوهمند ایران اسلامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه پشتیبانی جهادگران و سنگرسازان بی سنگر در دوران جنگ تحمیلی عامل اصلی پیروزی رزمندگان در عملیات های مختلف بود، افزود: حضور این عزیزان در جبهه های حق علیه باطل قوت قلبی برای رزمندگان در عملیات ها بود.

 

وی با اشاره به اینکه 10 اجلاسیه در کنگره نقش امام راحل در راهبری جنگ و 6 هزار و 200 شهید این استان برنامه ریزی شده است، بیان کرد: اجلاسیه سنگرسازان بی سنگر اولین اجلاسیه است که با نام و معرفی فرمانده شهید حاج اسدالله هاشمی در فرمهین برگزار شد.

 

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در ادامه به برگزاری اجلاسیه کارگری و اجلاسیه بانوان نیز اشاره کرد و گفت: این اجلاسیه ها نیز تا پایان امسال در شهرهای ساوه و اراک برگزار خواهد شد و دیگر اجلاسیه نیز از اوایل سال آینده در شهرستان های مختلف این استان برگزار و کنگره نهایی نیز مهرماه سال آینده در اراک برگزار خواهد شد.

 

در ادامه این مراسم رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی نیز به ارایه گزارشی از چگونگی برگزاری این اجلاسیه پرداخت و گفت: این اجلاسیه به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سنگر ساز استان مرکزی برگزار شده است.

 

مجید آنجفی با اشاره به اینکه این اجلاسیه با نام شهید اسدالله هاشمی برگزار شده است، بیان کرد: این شهید بزرگوار متولد فرمهین و از فرماندهان جنگ و جهادگران تاثیرگذار جنگ تحمیلی است و به همین‌دلیل اجلاسیه سنگر سازان بی سنگر در این شهر برگزار شد.

 

استان مرکزی در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی 6 هزار و 200 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراجع اردبیل مراجع و علماء شیراز بیرجند قیام 19 دی استان گلستان کانون های مساجد دیدار با مراجع ارشاد اجلاسیه سنگر سازان بی سنگر استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۶۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت در ایلام برگزار می‌شود

مرتضی سبزی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ستاد روایت پیشرفت به‌عنوان بزرگترین حرکت دولت و مردم در عرصه روایت پیشرفت‌ها و تبیین و تشریح دستاوردهای نظام و دولت با دستور ریاست محترم جمهور فعالیت خود را در سطح ملی و استانی آغاز کرده است.

وی اظهار کرد: در همین راستا اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت با معرفی فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی برتر در امر روایت پیشرفت‌ها، در آینده‌ای نزدیک در استان با حضور مقامات استانی و کشوری برگزار می‌شود.

به گفته دبیر ستاد روایت پیشرفت استان ایلام، در این اجلاسیه همچنین برنامه‌ریزی برای افق روایت پیشرفت در استان و اثربخشی اجتماعی روایت پیشرفت با حضور صاحب‌نظران این عرصه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6093268

دیگر خبرها

  • آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت در ایلام برگزار می‌شود
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • فرصت خدمتگزاری به مردم بسیار محدود است
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی