Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: برخورد خودروی سواری 206 با وانت پیکان، یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.

سرهنگ عباس مظفری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه حوالی ساعت 21 چهارشنبه شب در مسیر ارتباطی زنجان - بیجار، اتفاق افتاد.
وی اظهار داشت: این حادثه رانندگی به علت انحراف به چپ از جانب راننده خودروی 206، رخ داد و مرگ راننده وانت پیکان را رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مظفری با بیان اینکه راننده وانت پیکان به علت شدت صدمات و جراحات وارده در دم جان باخت، افزود: راننده خودروی سواری نیز که مصدوم شده بود به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان انتقال یافت.
به گزارش ایرنا و بر اساس گزارش اداره کل پزشکی قانونی استان زنجان، طی 9 ماه امسال 223 نفر بر اثر سوانح رانندگی رخ داده در مسیرهای ارتباطی برون شهر و 27 نفر نیز در تصادف های درون شهر این استان، جان خود را از دست دادند.
استان زنجان از پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی برخوردار است که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
6084/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس راه تصادف رانندگي فوتي و جرحي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۶۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش بزرگراه در چین ۱۹ کشته برجا گذاشت

به گزارش صدای ایران از فارس،شبکه دولتی سی‌سی‌تی‌وی چین امروز چهارشنبه از ریزش بخشی از یک بزرگراه در جنوب این کشور و کشته شدن دستکم ۱۹ نفر خبر داد.

به گفته مقامات شهر میژو در استان گوانگ‌دونگ چین، بخشی از جاده به طول ۱۷.۹ متر حدود ساعت دو بامداد (به وقت محلی) فرو ریخت.

تاکنون دستکم ۱۹ نفر جان خود را در پی این حادثه از دست داده، ۱۸ خودرو بر اثر ریزش آسیب دیده و امدادگران ۳۰ نفر را به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

طبق گزارش سی‌سی‌تی‌وی، این منطقه در روز‌های اخیر شاهد بارندگی‌های شدید بوده است. 

دیگر خبرها

  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان
  • ریزش بزرگراه در چین ۱۹ کشته برجا گذاشت
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • 2 کشته بر اثر برخورد خودروی شوتی با اتوبوس در محور نهبندان-زاهدان 
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • سریع‌ترین خودروهای رکوردشکن تاریخ، هواپیماهای بدون بال با سرعت 1000 کیلومتر (+عکس)