Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه کیفیت بالای مصالح محور هراز موجب شده تا برداشت های زیادی از ان صورت گیرد، گفت: مخالف برداشت معادن شن و ماسه در محور هراز نیستم اگر قانونی باشد که در این صورت باید حمایت نیز کرد و مجوزات قانونی اخذ شود. به گزارش بلاغ، مهدی رازجویان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه یکی از مباحث مهم قبل از مدیریت بحران پیشگیری است، گفت: بحران در سه مرحله قبل از بحران، زمان وقوع حادثه و پس از آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه آموزش نحوه برخورد سه موارد ذکر شده به مدیران مدیریت بحران می‌تواند شرایط جامعه را زودتر به حالت عادی برگرداند، اظهار داشت: مدیران باید در وضعیت بحرانی از حداقل منابع حداکثر بهره بری را داشته باشند.


این مسئول با اشاره به سیل رخ داده در مازندران خاطرنشان کرد: ظرف 48 ساعت در مناطقی که سیل آمد برق و ظرف 72 ساعت گاز وصل شد که نشان دهنده عملکرد خوب مدیریت بحران در ان بازه زمانی بود.


رازجویان با بیان اینکه دولت برای جبران خسارت سیل در مازندران 50 میلیارد تومان مصوب کرد که 50 درصد آن تخصیص یافت، گفت: دستگاه‌های اجرایی در منطقه حضور دارند و مدیریت بحران هر هفته از منطقه بازدید به عمل می‌آورد.


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه خواستار جدی‌تر شدن اقدامات عمرانی در مناطقه سیل زده شد و افزود: موارد و مشکلات پیگیری می‌شود تا زندگی مردم به حالت عادی بازگردد.


وی با بیان اینکه مشکلات لاریجان از دغدغه‌های بنده است، تاکیدکرد: تردد به سمت تهران و بالعکس از محور هراز و لاریجان است.


این مسول با اشاره به اینکه فعالیت معادن شن و ماسه در محور هراز چهره استان مازندران را مخدوش می‌کند، گفت: بیشترین مسئله در لاریجان که بدترین حالت و شکل را دارد فعالیت معادن شن و ماسه در محور هراز است


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه برای مدیریت معادن شن و ماسه باید نهادهای ذی ربط پای کار باشند، خاظرنشان کرد: محور هراز و لاریجان ورودی استان مازندران است و نباید چهره استان مازندران برای مسافری که قصد ورود به مازندران را دارد اینگونه باشد و باید جور دیگری به او چهره‌ی زیبای مازندران را نشان دهیم.


رازجویان با بیان اینکه باید برای فعالیت معادن شن و ماسه به راهکار مناسبی برسیم، خاطرنشان کرد: بیشترین سهم تولید مصالح در استان مازندران در محور هراز و معادن شن و ماسه آن است.


وی با اشاره به اینکه اگر می‌خواهیم در پروژه‌های عمرانی در مازندران توفیق داشته باشیم باید ازمصالح با کیفیت استفاده کنیم که این مصالح در محور هراز و معادن فعال در ان هستند، ادامه داد: در معدن استان مازندران معدنی وجود ندارد و مصالح مورد استفاده شده در غرب استان توسط آمل تامین می‌شود.


این مسئول با بیان اینکه کیفیت بالای مصالح محور هراز موجب شده تا برداشت‌های زیادی از آن صورت گیرد، گفت: مخالف برداشت معادن شن و ماسه در محور هراز نیستم اگر قانونی باشد که در این صورت باید حمایت نیز کرد و مجوزات قانونی اخذ شود.


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه باید چهره برداشت معادن شن وماسه در محور هراز را تغییر دهیم، خاطرنشان کرد: این مهم در دستور کار است و امیدواریم به نتیجه برسیم.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۷۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران

تنی چند از اعضای شورای شهر تهران بر لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تاکید کردند.

به گزارش ایسنا، ناصر امانی در واکنش به وضعیت پروژه‌های عمرانی در شهر تهران با بیان اینکه حدود ۴ ماه قبل نامه‌ای به هیات رئیسه نوشتم که در آن در مورد جابجایی درختان در برخی مناطق به دلیل پروژه های عمرانی هشدار دادم، گفت: در آن نامه قید کردم که باید جابجایی درختان در فصل مناسب و با رای کمیسیون‌های مربوطه و با رعایت قوانین و مقررات و اصول جابجایی باشد.

وی با بیان اینکه صورتجلسه پروژه‌ها را که نگاه کردم، دیدم که برای اجرای پروژه‌هایی همچون یادگار امام در شاخه شرقی و غربی، شهید شوشتری در منطقه ۱۴ و ۱۵ و... باید هزاران درخت جابه‌جا شود، گفت: اینطور که مشخص بود باید درختانی جابجا  شوند و باید این جابجایی با طی کردن روند قانون و رای کمیسیون ماده ۷ باشد و در دو پروژه منطقه ۵ و خیابان تهرانپارس درختان در حال جابه‌جایی هستند  اما اطلاع‌رسانی نمی‌شود، مردم این حجم از جابه‌جایی را می‌بینند و برایشان سوال پیش می‌آید.

همچنین تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تهران با بیان اینکه در شهرداری تهران یک معاونت تخصصی برای ساخت‌وساز داریم و آن هم معاونت فنی و عمرانی است گفت: بعضا دیده می‌شود که سازمان‌ها و شرکت‌ها و... بخشی برای اجرای پروژه‌های عمرانی دارند .باید در شورای شهر تهران یک مصوبه قاطع داشته باشیم که فقط معاونت فنی و عمرانی ساخت و سازها را انجام دهد.

وی با بیان اینکه برخی از پروژه‌ها باید به تایید معاونت فنی و عمرانی برسد، گفت: تقاضا دارم پروژه‌ها با تایید ضرورت معاونت فنی اجرایی شود و شهردار تهران قول داده بودند که برای پروژه‌ها روزشمار و ماه شمار بگذارد که ما چیزی ندیدیم.

امانی همچنین تاکید کرد: باید تجهیزات فنی و  هوشمندسازی تونل آرش - اسفندیار نصب شود.

حجت‌السلام آقامیری رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه همه کارهای عمرانی به معاونت فنی و عمرانی سپرده شود، گفت: حتی هلدینگ مترو نیز باید به زیرمجموعه معاونت فنی برگردد و از هیات رئیسه میخواهم که معاونت فنی و عمرانی نیز به مانند معاونت حمل و نقل هر ماه به شورای شهر بیاید و در مورد روند پیشرفت ۳۶ پروژه‌اش توضیح دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • کودکان هم در اصفهان فهمیدند شهر در خطر فرونشست است/ مسوولان هنوز نفهمیدند یا نمی‌توانند جلوی برداشت‌های بی‌رویه آب را بگیرند (فیلم)
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال