Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@20:00:45 GMT

برف راه ارتباطی 25 روستای دیواندره را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۱۷۰۹۰

برف راه ارتباطی 25 روستای دیواندره را مسدود کرد

سنندج - ایرنا - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیواندره گفت: بارش سنگین برف شب گذشته راه ارتباطی 25 روستای این شهرستان را مسدود کرده است.

سیدنظام مرتضی روز پنچشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارش برف و کولاک که از دیروز آغاز شدتردد در جاده های اصلی و فرعی را با مشکل مواجه کرد بطوریکه در محورهای دیواندره به سنندج و سقز تردد فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: به علت کولاک برف شب گذشته در محور مواصلاتی دیواندره به سقز نیروهای راهداری توانستند 80 دستگاه خودرو گرفتار در برف و کولاک را رهاسازی کنند.
مرتضی با اشاره به اینکه تمام جاده های اصلی شهرستان اکنون باز است، تاکید کرد: تنها راه ارتباطی 25 روستا از 175 روستای شهرستان بسته است که تلاش راهداران برای بازگشایی این مسیرها آغاز شده و تا ساعتی دیگر این راه ها هم باز می شود.
وی یادآور شد: هم اکنون تردد در تمام مسیرهای ارتباطی شهرستان بدون مشکل در جریان است اما همراه داشتن زنجیر چرخ و سایر ملزومات سفر در زمستان از سوی رانندگان وسایل نقلیه ضروری است.
ذبیحی سرپرست جمعیت هلال احمر دیواندره هم گفت: امدادرسانی به 59 نفر و اسکان اضطراری 65 مسافر و در راه مانده در مسجد جامع دیواندره و زرینه و توزیع بسته های غذایی بین مسافران در برف و کولاک دیشب توسط امدادگران انجام شد.
شهرستان دیواندره با جمعیت 80 هزار نفری در 85 کیلومتری جنوب غربی شهر سنندج قرار دارد.
7353/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي راه روستايي بارش برف مسدود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۷۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند

کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: بارش‌های استان تا امشب و فردا صبح ادامه خواهد داشت و روز دوشنبه هفته آینده موج جدیدی وارد استان خواهد شد.

روح الله زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در همدان اظهار کرد: بارش‌های استان امروز تداوم داشته و فردا به تدریج کمتر خواهد شد اما همچنان در مناطق غربی استان بارش‌ها به‌صورت خفیف ادامه‌دار خواهد بود.

وی افزود: با دور شدن سامانه بارشی فعلی از غرب کشور، بارش‌ها پایان یافته و این وضعیت آب و هوایی تا دوشنبه و سه شنبه ادامه خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی استان همدان ادامه داد: روز دوشنبه هفته آینده موج دیگری وارد کشور خواهد شد و استان همدان را نیز تحت پوشش قرار داده و دوشنبه آینده، شاهد موج جدید بارش‌ها خواهیم بود.

زاهدی اضافه کرد: از فردا، دمای صبحگاهی استان کاهش پیدا کرده و می‌تواند به صفر درجه نیز نزدیک شود.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بارش سطح استان را در سوباشی با میانگین بارش ۲۸ میلی متر شاهد بودیم و در شهرستان نیز شورین با ۱۳ میلی متر میانگین بارش بیشترین میزان بارش در سطح شهرستان را داشتند.

کارشناس هواشناسی استان تصریح کرد: طی ۷۲ ساعت گذشته بیشترین میزان بارش در استان از آن منطقه خاکو با ۳۲ میلی متر بارش بوده و تا صبح امروز نیز میانگین بارش شهرستان همدان ۲۱ میلی متر گزارش شده است.

وی در پایان یادآور شد: بارش باران در جاده‌ها مشکلی برای مسافران عزیز ایجاد نخواهد کرد و میزان بارش‌ها در حدی نیست که جاده‌ها مسدود شوند؛ اما با این حال بارش‌ها موجب لغزندگی سطوح و کاهش دید به واسطه مه در جاده‌ها خواهند بود.

کد خبر 750284

دیگر خبرها

  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • اجتماع دختران سنندجی به مناسبت روز دختر
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • مسیر دسترسی به آبشار لوه به دستور دادستان گالیکش مسدود شد
  • مسیر آبشار لوه مسدود شد
  • حفظ جایگاه اجتماعی حق شایسته معلم است
  • بارش‌های بهاری در خراسان جنوبی/کویر به دریاچه تبدیل شد + فیلم
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر
  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند