Web Analytics Made Easy - Statcounter

البرز- در روزها وهفته های اخیر خبرهایی از تنها نماینده البرز در لیگ یک فوتبال ایران در فضای مجازی وبرخی رسانه ها به گوش رسید که زمینه ساز نگرانی علاقه مندان به فوتبال در استان البرز شد.

به گزارش قدس آنلاین، شایعه انتقال امتیاز تیم گل ریحان البرز(اکسین) به خارج از استان و شهر خمین در راس اخبار پیرامون این تیم بود که در نهایت در یک برنامه رادیویی و توسط مدیر این باشگاه تکذیب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حمید حمزه لو مدیرعامل باشگاه گل ریحان البرز(اکسین) عصر چهارشنبه میهمان تلفنی برنامه "موج ورزش" رادیو البرز بود ودر ارتباط با فعالیت های این باشگاه نکات مهمی را عنوان کرد.

حمزه لو در این برنامه و در پاسخ به سوال مجری در خصوص اینکه چرا در کرج تمرین نمی کنید، گفت: این برنامه در دستور کار باشگاه قرار دارد.

وی افزود: اگر مسئولان استان البرز زمین خوب در اختیارمان قرار دهند حاضریم دو یا سه روز در هفته در کرج تمرین کنیم.

حمزه لو ادامه داد: فراموش نکنید تمرین کردن تیم در تهران هزینه های به مراتب بیشتری برای باشگاه دارد بنابراین ما هم تمایل داریم در صورت در اختیار داشتن زمین مناسب در کرج و در حضور هواداران تمرین کنیم.

مدیر باشگاه گل ریحان البرز اضافه کرد: برنامه های خاص فرهنگی و حتی اهدای جوایز به هواداران کرجی در بازی های خانگی را در دستور کار خود داریم.

وی در مورد استفاده از بازیکنان بومی در ترکیب تیم گفت: بومی گرایی نیز یکی از اولویت های باشگاه گل ریحان البرز است ودر نظر داریم در ادامه راه از افراد بومی بیشتری نیز در بدنه باشگاه بهره ببریم اما در مورد بازیکنان بومی نیز  تا جایی که امکان داشته باشد و با نظر کادرفنی از بهترین ها استفاده خواهیم کرد.

یکی دیگر از سوالات مطرح شده مربوط به انتقال گل ریحان البرز به شهر خمین بود که حمزه لو ضمن تکذیب این خبر خاطرنشان کرد: متاسفانه این شایعه شیطنت یکی دو رسانه نه چندان شناخته شده در فضای مجازی بود که از طریق وکیل باشگاه و مراجع ذی صلاح پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اکسین البرز لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۷۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج

روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز، این تیم متشکل از پزشکان متخصص و عمومی، ماما و کارشناسان پرستاری ، بهیاری و بینایی سنجی اقدام به ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم منطقه محمد شهر نمود.

در این برنامه ضمن انجام غربالگری های فشار خون ، قند خون و بینایی سنجی مراجعان ، معاینه لازم نیز توسط پزشکان متخصص و عمومی و مامایی انجام گرفت.

همچنین در جریان این برنامه بیش از ۲۵۰ نفر از مردم منطقه محمد شهر مورد معاینه ، غربالگری و راهنمایی پزشکان و سایر کادر درمان قرار گرفتند ضمن آنکه به مراکز درمانی تامین اجتماعی ، دولتی و دانشگاهی استان ارجاع داده شدند.

این برنامه توسط کانون بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز و با همکاری کانون های بسیج جامعه پزشکی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز ، نظام پزشکی شهرستان کرج و سپاه ناحیه محمد شهر در محل مسجد جامع محمد شهر اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • بومی‌سازی تولید پره توربین‌های کلاس F در سال جاری
  • بارش شدید باران در روستای ریحان علیا شهرستان خمین
  • ۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • جام سرکیسیان ارمنستان از برنامه‌های کشتی آزاد خارج شد
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • بیرانوند و عالیشاه امروز هم تمرین نکردند
  • گلایه متقاضیان آزمون آموزگاری از نحوه محاسبه نمرات بومی