Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-در اولین روز از مرحله اصلی و فاز عملیاتی هشتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت، هواپیماهای شکاری بمب افکن اف۵ و صاعقه اهداف مهم و حیاتی دشمن را با استفاده از تسلیحات ساخت داخل منهدم کردند.

امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا انگیزه سخنگوی هشتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت گفت: در اولین روز از آغاز فاز عملیاتی رزمایش فدائیان حریم ولایت، هواپیماهای اف۵ و بومی صاعقه با بمب های سنگین اهداف  مهم و حیاتی دشمن فرضی اعم از باندهای پروازی، ایستگاه های رادار و سکوهای پرتاب موشک، مخازن سوخت و انبار مهمات درمنطقه نبرد را با موفقیت منهدم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  همچنین هواپیماهای اف۷ مجهز به بمب های هوشمند، نقطه زن، دور ایستا و راکت های ساخت داخل برای اولین بار اهداف حیاتی دشمن فرضی را با تکنیک های ابتکاری و خارج از رینگ پدافندی در عمق منطقه نبرد منهدم کردند.

 امیر سرتیپ دوم انگیزه بیان داشت: در ادامه اجرای هشتمین رزمایش بزرگ فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش، سه فروند جنگنده اف۴ از هواپیمای تانکر سوخت رسان ۷۴۷ به منظور نفوذ در عمق کشور نارنجی و افزایش شعاع عملیاتی  در دستیابی به اهداف برد بلند با اجرای ماموریت TOP COVER توسط دو فروند هواپیمای اف۱۴، عملیات سوخت گیری هوایی را با موفقیت انجام دادند.

سخنگوی هشتمین رزمایش فدائیان حریم ولایت اظهار داشت: در بخش دیگری از این رزمایش عملیات جنگ الکترونیک و آزمایش انواع سامانه های پیشرفته ارتباطی ارتباطی نیروی هوایی ارتش با استفاده از بسترهای امن شبکه های بی سیم و باسیم، انواع سامانه های تسهیلات پروازی و انواع سامانه های تاکتیکی مأموریت های ابلاغ شده در جنگ الکترونیک را با موفقیت انجام دادند.

امیر سرتیپ دوم انگیزه با بیان این که ما به دنبال امنیت پایدار در منطقه هستیم گفت: افزایش حجم قدرت آتش و دقت در اصابت اهداف متحرک و ثابت زمینی و هوایی، استفاده از مهمات نقطه زن و دور ایستا با قدرت تخریب بسیار بالا یکی دیگر از نقاط قوت این رزمایش است و بخشی از توان رزمی نیروی هوایی ارتش را به معرض نمایش می گذارد.

منبع: ایلنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۷۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ یک زن بر اثر برخورد صاعقه در عنبرآباد 

ایسنا/کرمان بر اساس اعلام رئیس اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت، یک خانم ۲۸ ساله اهل مردهک عنبرآباد عصر امروز هشتم اردیبهشت ماه بر اثر برخورد صاعقه جان باخت. 

دکتر جواد افشارمنش با اعلام این خبر گفت: عصر هشتم اردیبهشت ماه بعد از دریافت تماسی مبنی برخورد صاعقه با خانمی ۲۸ ساله در مردهک آمبولانس جاده‌ای به محل اعزام شد. 

وی افزود: متاسفانه قبل از حضور پرسنل شخص مورد نظر به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داده بود. 

به گزارش ایسنا، این حادثه در روستای کوهستانی کوشکمور از توابع بخش جبالبارز جنوبی رخ داده است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • رسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند
  • صد و پنجاه و هشتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • مرگ یک زن بر اثر برخورد صاعقه در عنبرآباد 
  • مرگ یک زن بر اثر برخورد صاعقه در عنبرآباد 
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان